quote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow daar zorgt zij wel voor hoor![]()
[ afbeelding ]
Omg de photoshop druipt daar vanafquote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow daar zorgt zij wel voor hoor![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! Nat worden tijdens het raftenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Poit het volgende:
Lekker in de regen raften.. Ben blij dat ik moest werken hoor koei!
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Tain het volgende:
How I Met Your Mother converten naar eiPot formaat
http://vio.thepiratebay.org/quote:
Dat had ik ook gedaan alleen mijn torrent bleef op 95% steken en bijna geen enkel bestand was volledigquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan alleen mijn torrent bleef op 95% steken en bijna geen enkel bestand was volledig
quote:
Is dat wel wat dan?quote:
Neejmanquote:
Say what?!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef koei het volgende:
Kutspel dat inFamous... Zit nu al voor de 4e keer hetzelfde stukje met een of andere rotbus te doen omdat dat ding steeds kapot gaat voordat ik aan het eind ben
Christmas is early this yearquote:
En jij noemt jezelf "Redactie Games"quote:Op maandag 8 juni 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Ach, Bioshock moet ik ook nog aan gaan beginnen NeboNet als aan Assassins Creed en Dead Rising
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef Fallen het volgende:
Edwinuss, ben je zo vroeg al op? Of ben je weer lekker bezig met "in je ritme komen" ?
Sanctuary danquote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef disjfa het volgende:
Die serie is toch al weken geleden afgelopen. Waarom kijkt iedereen nogVerzin eens wat nieuws.
Heb je echt alle series gezien die er zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef disjfa het volgende:
Ik irriteer me alleen maar dat alles nu is afgelopen en ik niets meer te kijken heb
Hij moet toch wat behalve ons verblijden met zijn gezelschapquote:Op maandag 8 juni 2009 09:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je echt alle series gezien die er zijn?
Eerste paar afleveringen van gezien, maar ik vond het totaal niet boeiend. Lelijk CGI ook enzo...quote:Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sanctuary dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Sanctuary_%28TV_Series%29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |