Ik ga maar eens werken..quote:
Je echt he..quote:
uhuh...quote:
JE MOET!quote:
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Je lijkt net een wijf die moet plassen...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Zo voel ik me ookquote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf die moet plassen...
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?quote:
Oohw, ik wist niet dat hij voor de PSP uit wasquote:Op maandag 8 juni 2009 12:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?
psp heb ik m vroeger ook op gespeeld ja, maar dat was met een homebrew emulator. Tegenwoordig kan je FF VII toch ook officieel op de PSP downloaden? Dan zou je het vast wel kunnen overzetten de savegames.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?
Niet alles is die...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf die dat moet plassen...
Resultaten 1 - 10 van circa 11.200 voor "wijf die" (0,51 seconden)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet alles is die...
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/208/
Oow moet je dan een PS3 hebben om hem erop te downloaden?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
psp heb ik m vroeger ook op gespeeld ja, maar dat was met een homebrew emulator. Tegenwoordig kan je FF VII toch ook officieel op de PSP downloaden? Dan zou je het vast wel kunnen overzetten de savegames.
Maar ik speel hem nu op de PS3 iig
Nee, dat is een tagje wat ik automatisch krijg omdat ik achter de schermen mee kan lezen... Maar als Redactie Games hoef je ook niet alles te spelen. Toppertjes zoals SimAnimals en Balls of Fury heb ik exclusief mogen spelen!quote:Op maandag 8 juni 2009 05:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf "Redactie Games"?
Awwwwquote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag een vrije dag, dus wat komen ze doen? Mn dak opnieuw bespuiten ofzo. Het maakt in iedergeval enorm veel herrie en ze begonnen al voor 8 uurEen aantal keer leek het zelfs alsof mn raam er bijna uitklapte!
Mn katten zaten onder het bed verstopt zag ik toen ik er onderuit kwam en die zitten nu beide op een halve meter afstand van me een beetje bang te doenDe ene zit zelfs echt te bibberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |