Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
hoi ik ben nieuw hier...
Ongetwijfeld.. Maar toch wel weer een gelding excuus om kneiterveel bier naar binnen te ketsen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat vast een baggermatch worden. Ijsland wat alleen maar op eigen helft staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist gewoon het juiste gezelschap!!quote:
huhuh.. TIETUUUH!!quote:
je was toch al beroemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!quote:
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!quote:
Moaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!
[..]
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!![]()
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moa
Ik zag foto's HIER staan een keer, maar die zijn nu in 1 keer weg..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Dudequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Nee maar wel een goed voorbeeld!!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee maar wel een goed voorbeeld!!
Ik verheug me altijd om GAM SC meets!!Vooral als koei weer eens zwaar aan de tequila heeft gezeten
Wat??quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat??
Koei gaat nou eenmaal los als ze te diep in het glaasje gekeken heeft.. Booty shots FTW!!
Edwinussquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Edwinuss
Im a Sucker for Boobies
Klopt blijkbaar geen kut van! Negatieveling!
Dat is een youtube filmpje...quote:
noopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef Tain het volgende:
weet iemand nog een goede avi naar mpeg4 converter?
quote:
Roarrquote:
Ach, ik heb het vroeger wel vaak in mn stamkroeg van toentertijd gekeken, maar dat was idd meer om alles erom heen, en ondertussen ouwehoeren met andere mensen die het eigenlijk ook niet boeiend vondenquote:
Van foeballe wordt je moe, foeballen moet je alleen doen op de console..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb het vroeger wel vaak in mn stamkroeg van toentertijd gekeken, maar dat was idd meer om alles erom heen, en ondertussen ouwehoeren met andere mensen die het eigenlijk ook niet boeiend vondenEn elk doelpunt was gratis bier, dus dat was ook wel een goede reden...
Maar voetbal moet je doen, niet kijken!
Dat geldt eigenlijk wel voor alle sporten... ik wil ook weer kunnen sportenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Van foeballe wordt je moe, foeballen moet je alleen doen op de console..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |