Eerst zeuren over mensen die Star Trek kijken en dan SimAnimals spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is een tagje wat ik automatisch krijg omdat ik achter de schermen mee kan lezen... Maar als Redactie Games hoef je ook niet alles te spelen. Toppertjes zoals SimAnimals en Balls of Fury heb ik exclusief mogen spelen!
SimAnimals kan nooit erger zijn dan een Dukes of Hazzard spel...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eerst zeuren over mensen die Star Trek kijken en dan SimAnimals spelen
Ga nou eens werken!quote:
Cadeautjes voor mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nou eens werken!![]()
Trouwens, ik heb nog ¤ 60 aan VVV-bonnen liggen. Wat zal ik daarmee gaan halen?
een pak rammel kan je krijgen als je niet eens heel snel gaat zitten aan je schoolwerk...quote:
ik heb voor 150 euro aan die bonnen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarigquote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nou eens werken!![]()
Trouwens, ik heb nog ¤ 60 aan VVV-bonnen liggen. Wat zal ik daarmee gaan halen?
Feestje bij Pettiquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik heb voor 150 euro aan die bommen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarig![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik heb voor 150 euro aan die bommen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarig![]()
Feestje bij Pettiquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
GTA ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef koei het volgende:
[..]
Feestje bij Petti
Kun je met die 150 euro aan bommen drank kopen en ben je er daarna ook vanaf
En Fallen, inFamous is echt heel tof, dat is een aankoop waar je geen spijt van krijgt.
GTA IV had ik strak van te voren ge-pre-ordered... dus die heb ik allang... helaas. Matige fail game.quote:
Hey hier op mijn werk hebben we ook zo'n 150 kg aan bommen liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mirror's Edgequote:Op maandag 8 juni 2009 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
GTA IV had ik strak van te voren ge-pre-ordered... dus die heb ik allang... helaas. Matige fail game.
Maar misschien dat ik inFamous straks wel ga halen idd... of Mirror's Edge en Dead Space...
Myeahquote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef Fallen het volgende:
mja, keuzes... ik weet het niet. Zal straks wel even bij de FRS kijken en bij Intertoys.
Jammer dat je VVV-bonnen niet online kunt gebruiken of zelfs bij UK-stores, dan had ik gewoon 4 games kunnen kopen. Nu zit ik vast aan de dure NL adviesprijzen...
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef Reintji het volgende:
Get to the launch control room. Veteran CoD4 [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |