Nu wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef koei het volgende:
ben jij uberhaupt niet wat oud voor huisgenoten Tain?
Ik ben het overal met je eens!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, Neil Patrick HarrisDan moet ik hem zeker downloaden. En dan heb ik de cartoony series nog niet eens genoemd, waar Family Guy toch wel heer en meester is! En Two And A Half Men heb ik ooit gedownload omdat ik Charlie Sheen helemaal über vind, toch wel een idool.
Naast Two Pints of Lager is Little Britain ook een hele goede Britse comedy-serie!
Dat is bijna onmogelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben het overal met je eens!
Maar Neil Patrick Harris aka Barney Stinson is echt wel eem hardere player nog dan Charlie Sheen aka Charlie Harper. Al is Neil in t echt homo
Klopt. Ik zou er nu ook niet meer naar kunnen kijken. Ik zal de theme-song overigens nooit vergeten. Heerlijk catchyquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef koei het volgende:
Full House vond ik leuk tot mn 12e, daarna ging ik me dood ergeren aan het moraal in elke aflevering. Echt te overdreven Amerikaans
Its true! Je moet nu echt heel snel alles vanaf t begin gaan kijken!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is bijna onmogelijkCharlie Harper outplayed?
![]()
Ik kan me zoveel momenten van Friends herinneren waar ik echt met een brok in m'n keel zat of gewoon gehuild heb. Het huwelijksaanzoek van Chandler (ofja, eigenlijk van Monica):quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
Friends is ook 10seizoenen lang doorgegaan, en elk seizoen was weer beter, zonder een tegenvallend seizoen tussendoor, dat is echt zo knap. Himym wordt ook steeds beter. Het is moeilijk om de nostalgie van friends aan de kant te zetten maar ik denk toch echt dat himym de eerste echte friends killer is! Is seizoen 1 al binnen?
Zo hoort een top-serie afgesloten te worden. Met één zin die iedereen zich, als ie Friends tenminste gevolgd heeft, voor altijd zal herinneren. Ze zijn echt gestopt op het hoogtepunt.quote:
Meester heerscher!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |