quote:
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.quote:
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyATquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Een hele goedemorgenquote:
quote:
Ik schat altijd iedereen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyAT
Ik ben 30 en heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat niet, ik ga ff gamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
ik ga voor de brandstapelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
rusten doe ik wel in me kist
Ja, stukken beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een hele goedemorgenWat ben ik blij jou hier te zien
zoiets?
je respons zegt al genoegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
Wat speel je dan?quote:
Krijg nu het heen en weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ik ga door vanuit bed denk ik. Nog 3 uur tot de wekker
Blij dat ik het heb kunnen verduidelijkenquote:
Vergeet je eigen topic niet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
En met een kusje nog wel.. Dat moet ik vaker doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, stukken beterKijk, het wordt ook beloond
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...quote:
Mooi voor de rest van fok, ja dat welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
whahahahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Met al die chemicalienen in me lichaamquote:
yesh, same herequote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op deeltje 3. Ziet er leuk uit!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Tering, die heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...
Als je online gaat kom ik je misschien nog tegenquote:
Waarom zou ik me daarvoor moeten schamen? Niets mooiers op FOK! dan R&P.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Blizzardquote:
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi voor de rest van fok, ja dat wel
Hij zegt net dat ie zich niet schaamtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie zich niet schaamt
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komen
ik ook niet....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?
Same here, trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...
Maar ik ga er nu echt in.
Het was weer gezellig en leuk dat ik je wat beter heb leren kennen heksehiel.
Trusten!
pm maar een keer een linkje. slaap lekker voor nu joeyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...Ik zoek t wel eens op...
Trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga maar naar bed , slaap lekker mensen![]()
Maak je me wakker morgenochtend dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
ik wil telkens weg maar het lukt niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
Volgens mij was het meer een soort van kick om te zien wie er nog wakker zijn. En iedereen valt prompt in slaap.quote:
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
Dansenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.
En er is iemand buiten op de containers aan het trommelen.
ik geloof dat ik er nog benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Zo probeerde ik altijd in slaap te komen, door te proberen wakker te blijven. Hielp helaas niksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf weg
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.
Appel = Mac
internet kost geld, dus ik vind dat ik op therapeutische basis fok vergoed moet kunnen krijgen... en volblaffen... you wish!....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..
fokken.. hmmm ik denk.... neuken... sick mind...net zoals met dat volblaffen een half jaar geleden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
net als de rest die niet gaat slapen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
Nee hoor, vertel het toch eerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:59 schreef getl0st het volgende:
[..]zit jij stiekem te smsen achter mijn rug om?
lurkerd!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
Oh, maar waarom stuur je hem dan een sms zo laat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfondsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
internet kost geld, dus ik vind dat ik op therapeutische basis fok vergoed moet kunnen krijgen... en volblaffen... you wish!....
ik heb alleen maar goede ideeen!... neuken??????quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfonds
Daar heb ik geen ziekenfonds voor nodig. Alleen ff wat tijd en mn laptop en dat gratis internet is geregeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfonds
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb alleen maar goede ideeen!... neuken??????
quote:
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, maar waarom stuur je hem dan een sms zo laat?
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw hequote:
Of over jouquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw he
Dat je al maanden contact met iemand hebt die je helemaal niet wil zienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.
uh ja.. dat ook, maar dat klinkt toch minder stoer hequote:
Ooit dacht ik dat ik hem wel wilde zien, maar blijf maar twijfelen en was er ook ruim 1,5 maand niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat je al maanden contact met iemand hebt die je helemaal niet wil zien![]()
Hoe kom je in godsnaam met zo iemand in contact trouwens.
kanelly'squote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw he
Ok. Tenminste nam je op. Da's wel aardig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.
Truequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja.. dat ook, maar dat klinkt toch minder stoer he
Ben ik ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok. Tenminste nam je op. Da's wel aardig.
ja logisch.. daar kan niet veel tegen op behalve goede stroopwafels danquote:
Dan kap je het toch gewoon af door te meldden dat je geen contact met hem/haar wil?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat ik hem wel wilde zien, maar blijf maar twijfelen en was er ook ruim 1,5 maand niet.
En heb je wel eens van internet gehoord?
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kap je het toch gewoon af door te meldden dat je geen contact met hem/haar wil?
Vind je stroopwafelijs ook lekker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja logisch.. daar kan niet veel tegen op behalve goede stroopwafels dan
ze zijn iig wel lekekr ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gegeten. Beste koekjes ooit dus?
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnen
Dan moet je ook niet klagen.Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnen
vond die stukje half zachte voor gesabbelde stroopwafel erin nu niet echt een delicatesse.quote:
Ja, voel me ook wel een bitchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.
Weet wat je bedoeld, maar toch is het best okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vond die stukje half zachte voor gesabbelde stroopwafel erin nu niet echt een delicatesse.
Dat is 2x, dan vind je ze wel heeeel lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:13 schreef Murmeli het volgende:
stroopwafels zijn ook lekker ja
en stroopwafels ook
kokosijs ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is 2x, dan vind je ze wel heeeel lekker
oh wacht die 2e moest stroopwafellijs zin...ik zie ook bijna niks meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
mwoah, persoonlijk vind ik stroopwafels wel lekker, maar stroopwafels...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
Na 1 stroopwafel ben je toch wel misselijk, tenminste ik wel
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.
+1quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.
Echt waar? Nee ben niet allergisch voor suiker maar een zoetekauw ben ik zeker niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.
dat kan ik me wel voorstellen. maar ja als ie was weggelopen had je ook niks hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?
Waarom denk je dat hij je belt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?
Klopt, maar blijkbaar wilde ik dat dan ook niet en als ik het wel had gewild, had hij op die manier mooi een date weten af te dwingen. Alhoewel ik echt niet wilde daten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen. maar ja als ie was weggelopen had je ook niks he
Geen flauw idee hij is met vrienden een weekendje weg en ze zijn stappenquote:
Dat is wel heel dramatisch ja.Maar waarom houdt jij hem maanden aan het lijntje dan?Is het zo moeilijk om na 3 weken hem te melden dat het nooit iets wordt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het niet meer.. ik ga naar bed
Slaap lekker mooie dames.. en euhhh heren
Toch jammer, maar weltrustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het niet meer.. ik ga naar bed
Slaap lekker mooie dames.. en euhhh heren
Ik heb nog het geluk dat het niet aan me blijft hangen, maar soms kan ik me wel schuldig maken aan een zak drop/chips/rol koekjes ofzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar? Nee ben niet allergisch voor suiker maar een zoetekauw ben ik zeker niet.
1 koekje of chocolaatje en ik heb wel genoeg gehad.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel heel dramatisch ja.Maar waarom houdt jij hem maanden aan het lijntje dan?Is het zo moeilijk om na 3 weken hem te melden dat het nooit iets wordt?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:25 schreef Murmeli het volgende:
als getlost weg gaat dan ga ik ook weg. slaap lekker allemaal
Ik denk eentje die dronken is. Of zn maatjes hebben zn telefoon gegapt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen flauw idee hij is met vrienden een weekendje weg en ze zijn stappenWelke mongool gaat dan zijn eerste gesprek voeren?
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurt dan reageer ik daar niet meer op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben nogal het twijfel type en denk dat het gewoon heel erg egoïstisch gedrag is... voor de aandacht en eventuele kans dat ik toch zou willen?
En terecht!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurd dan reageer ik daar niet meer op.
Ik kan gewoon goed manipulerenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurt dan reageer ik daar niet meer op.
En wanneer gaan wij eens daten?quote:
Te dichtbij?quote:
O ja, je had mijn foto al gezien hèquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch een kut smoes verzinnen?
Niet als ik er niet voor kies om een relatie te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga er van uit , dat als je goed kan manipuleren , je wel iets van een relatie zou hebben .
Je bent kritisch of je bent het nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wheheh, is dat tegenwoordig ook al een criteria voor de dames?
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet als ik er niet voor kies om een relatie te hebben.
Maar de aandacht is soms wel fijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meer![]()
Voornamelijk omdat ik in dezelfde situatie zit.Vrouwen zijn verdomde interessant maar ik ben niet op zoek naar een relatie vanwege tijd gebrek.
Persoonlijk duik er leven liever even op!quote:
Niemand heeft meer tijd. Alles moet zo snel nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meer![]()
Voornamelijk omdat ik in dezelfde situatie zit.Vrouwen zijn verdomde interessant maar ik ben niet op zoek naar een relatie vanwege tijd gebrek.
Ik neem nu toch echt een pauze.Mijn studie is nu echt veel belangrijker dan een vrouw in mijn leven, hoe prettig een vrouw in mijn leven ook zou zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niemand heeft meer tijd. Alles moet zo snel nu.
Voor welke voetbalclub ben jij nou?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik hier nieuw ben inderdaad
Och, ik denk dat ik gewoon een beetje gedesillusioneerd ben van de huidige vrouw die ik zie. Druk druk druk, geen tijd, altijd weg, altijd iemand die iets van haar wil. Af en toe wil ze knuffelen en dan vliegt ze de deur weer uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem nu toch echt een pauze.Mijn studie is nu echt veel belangrijker dan een vrouw in mijn leven, hoe prettig een vrouw in mijn leven ook zou zijn.
Zodra ze de 30 naderen wordt dat minder volgens mij, die hormonen om kinderen te poepen gaan dan toch werken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, ik denk dat ik gewoon een beetje gedesillusioneerd ben van de huidige vrouw die ik zie. Druk druk druk, geen tijd, altijd weg, altijd iemand die iets van haar wil. Af en toe wil ze knuffelen en dan vliegt ze de deur weer uit.
En de laatste voor vanavond, Lowlands of Pinkpop?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een echte man zou waarschijnlijk whisky zeggen maar ik ga toch voor bier
Lowlands!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En de laatste voor vanavond, Lowlands of Pinkpop?
Wat een afknapper weerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar.
Welterusten newbie en HB!
Het is ook laat. Ik ga nog even mn boek lezen en dan in slaap sukkelen. Morgen feest!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een afknapper weer
Begin je meer en meer te begrijpen HB![]()
Dank! En van hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:03 schreef TheZapster het volgende:
Veel plezier met je boek en succes morgen!
quote:
*knuff*quote:
*knuff terug*quote:
Daarvan ben ik overtuigd.quote:
Veel plezier vandaagquote:
daar lig ik anders nog steeds in hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
het is weekend, duik eens terug je bed in!
I wish I could. Kindjes moeten zo naar de scouting. Jij moet nog naar bed neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kheb leuke workshopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En wanneer is die heuglijke dag?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee, ik heb al een paar uurtjes slaap erop zitten.. Denk dat ik mijn 27,5e verjaardag toch maar eens ga vieren.. heb zin om cadeautjes te krijgen
ik was al aan het editen. Maar jij bent snellerquote:
ja, nu even een mailtje eruit gestuurd naar vriendjes en vriendinnetjes of ze willen helpen om mijn koelkast te legen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik was al aan het editen. Maar jij bent sneller
En wie gaat je helpen bij het vullen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu even een mailtje eruit gestuurd naar vriendjes en vriendinnetjes of ze willen helpen om mijn koelkast te legen.
www.makro.nlquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie gaat je helpen bij het vullen?
Nee dat niet maar wel weer vroeg opquote:
Goedemorgen, koffiequote:
Mag ik ook een kopje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
jakkes koffie!
thee daarentegen... ik hoef pas over 3 kwartier de deur uit dus dat haal ik nog wel!!!
* Murmeli zet thee
wat gaat murmpje doen??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
jakkes koffie!
thee daarentegen... ik hoef pas over 3 kwartier de deur uit dus dat haal ik nog wel!!!
* Murmeli zet thee
hrmmm nee krijg straks visite, dus ff het huis beetje aan de kant voetballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag
Voetbal kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:
Heb je iets met honing?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
ik ga vandaag met djayzz en venco naar cuegirlie
ofresca: tuurlijk mag jij thee. welke smaak wil je?
uhhh nee dat lust ik niet.... ik heb wel gewone thee, dan moet je ff bij kwaak de honing gaan halenquote:
nopequote:
Haha, dan maar gewone thee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
uhhh nee dat lust ik niet.... ik heb wel gewone thee, dan moet je ff bij kwaak de honing gaan halen
ik ga lekker met noukie nietsenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe ik, wat moest jij ook alweer doen vandaag?
Klopt, wie ga jij meeten ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wauw, het is echt een meet dag dan..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wauw, het is echt een meet dag dan..
En je hebt zelf nog niets gegeten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Aaah ik heb breakfast at tiffany's opstaan![]()
Mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Aaah ik heb breakfast at tiffany's opstaan![]()
2 broodjes bapoa en 2 danoontjesquote:
tractor is zo destructatief... zou voor de handmaaier gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ff het huis aan de kant schoffelen, wat denken jullie zal ik de tractor pakken, of toch maar de handmaaier?
Bobcat schuif je zo de boel aan de kantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ff het huis aan de kant schoffelen, wat denken jullie zal ik de tractor pakken, of toch maar de handmaaier?
De John Deer uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
HAHAHA wat een ontbijtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
2 broodjes bapoa en 2 danoontjesecht slecht
Maar fitness nu wel weer serieus met aangepaste voeding
Vandaag ook geen alcohol denk ik
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
ik ga de deur uit... fijne dag allemaal
kwaak ik zou gewoon de schoffel pakken, zo erg is jouw huis niet....
en gewoon moeders laten poetsen, die zijn daarvoor toch"?
voor allemaal
Tijd voor een lekker ommeletquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef kwaakvaak het volgende:
handmaaier het is...
eerst ff wat onbijt scoren, heb sinds gisteren middag 1 uur niet veel meer op dan een cannely of 2, en dat begint nu langzaam wel verteerd te zijn geloof ik.
Nja heb hard getraind gisterenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
HAHAHA wat een ontbijt
Gelukkig kan ik eten wat ik wil en kom ik geen grammetje aan
tijd voor cornflakes met choco snippersquote:
Doe maar luxequote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd voor cornflakes met choco snippers
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
ik ga de deur uit... fijne dag allemaal
kwaak ik zou gewoon de schoffel pakken, zo erg is jouw huis niet....
en gewoon moeders laten poetsen, die zijn daarvoor toch"?
voor allemaal
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd voor cornflakes met choco snippers
Dat liedje op jouw hyves is echt relaxed trouwensquote:
helaas... ik mag geen eieren ivm allergiequote:
Ik werd kwart voor 11 wakker gemaakt door mijn moederquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ontbijt zit er allang in bijna tijd voor de lunch
FYLquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
helaas... ik mag geen eieren ivm allergie
Was gewoon weer om 6uur klaar wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werd kwart voor 11 wakker gemaakt door mijn moeder![]()
Maar je was wel vrijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was gewoon weer om 6uur klaar wakker
Op deze manier ga je niets meer scoren he....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
helaas... ik mag geen eieren ivm allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |