quote:
*knuff*quote:
*knuff terug*quote:
Daarvan ben ik overtuigd.quote:
Veel plezier vandaagquote:
daar lig ik anders nog steeds in hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
het is weekend, duik eens terug je bed in!
I wish I could. Kindjes moeten zo naar de scouting. Jij moet nog naar bed neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kheb leuke workshopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
En wanneer is die heuglijke dag?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee, ik heb al een paar uurtjes slaap erop zitten.. Denk dat ik mijn 27,5e verjaardag toch maar eens ga vieren.. heb zin om cadeautjes te krijgen
ik was al aan het editen. Maar jij bent snellerquote:
ja, nu even een mailtje eruit gestuurd naar vriendjes en vriendinnetjes of ze willen helpen om mijn koelkast te legen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik was al aan het editen. Maar jij bent sneller
En wie gaat je helpen bij het vullen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, nu even een mailtje eruit gestuurd naar vriendjes en vriendinnetjes of ze willen helpen om mijn koelkast te legen.
www.makro.nlquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wie gaat je helpen bij het vullen?
Nee dat niet maar wel weer vroeg opquote:
Goedemorgen, koffiequote:
Mag ik ook een kopje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
jakkes koffie!
thee daarentegen... ik hoef pas over 3 kwartier de deur uit dus dat haal ik nog wel!!!
* Murmeli zet thee
wat gaat murmpje doen??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
jakkes koffie!
thee daarentegen... ik hoef pas over 3 kwartier de deur uit dus dat haal ik nog wel!!!
* Murmeli zet thee
hrmmm nee krijg straks visite, dus ff het huis beetje aan de kant voetballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag
Voetbal kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:
Heb je iets met honing?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Murmeli het volgende:
ik ga vandaag met djayzz en venco naar cuegirlie
ofresca: tuurlijk mag jij thee. welke smaak wil je?
uhhh nee dat lust ik niet.... ik heb wel gewone thee, dan moet je ff bij kwaak de honing gaan halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |