quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is wel heel dramatisch ja.Maar waarom houdt jij hem maanden aan het lijntje dan?Is het zo moeilijk om na 3 weken hem te melden dat het nooit iets wordt?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:25 schreef Murmeli het volgende:
als getlost weg gaat dan ga ik ook weg. slaap lekker allemaal
Ik denk eentje die dronken is. Of zn maatjes hebben zn telefoon gegapt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geen flauw idee hij is met vrienden een weekendje weg en ze zijn stappenWelke mongool gaat dan zijn eerste gesprek voeren?
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurt dan reageer ik daar niet meer op.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben nogal het twijfel type en denk dat het gewoon heel erg egoïstisch gedrag is... voor de aandacht en eventuele kans dat ik toch zou willen?
En terecht!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurd dan reageer ik daar niet meer op.
Ik kan gewoon goed manipulerenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben ook een twijfel type, maar kom op als ik een week en maximaal 2 weken niets hoor van die vrouw, dan verwijder ik telefoonnummer en/of msn.Als ze mij na 6 weken alsnog nog een berichtje stuurt dan reageer ik daar niet meer op.
En wanneer gaan wij eens daten?quote:
Te dichtbij?quote:
O ja, je had mijn foto al gezien hèquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch een kut smoes verzinnen?
Niet als ik er niet voor kies om een relatie te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga er van uit , dat als je goed kan manipuleren , je wel iets van een relatie zou hebben .
Je bent kritisch of je bent het nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wheheh, is dat tegenwoordig ook al een criteria voor de dames?
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet als ik er niet voor kies om een relatie te hebben.
Maar de aandacht is soms wel fijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meer![]()
Voornamelijk omdat ik in dezelfde situatie zit.Vrouwen zijn verdomde interessant maar ik ben niet op zoek naar een relatie vanwege tijd gebrek.
Persoonlijk duik er leven liever even op!quote:
Niemand heeft meer tijd. Alles moet zo snel nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je een stuk meer![]()
Voornamelijk omdat ik in dezelfde situatie zit.Vrouwen zijn verdomde interessant maar ik ben niet op zoek naar een relatie vanwege tijd gebrek.
Ik neem nu toch echt een pauze.Mijn studie is nu echt veel belangrijker dan een vrouw in mijn leven, hoe prettig een vrouw in mijn leven ook zou zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niemand heeft meer tijd. Alles moet zo snel nu.
Voor welke voetbalclub ben jij nou?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat ik hier nieuw ben inderdaad
Och, ik denk dat ik gewoon een beetje gedesillusioneerd ben van de huidige vrouw die ik zie. Druk druk druk, geen tijd, altijd weg, altijd iemand die iets van haar wil. Af en toe wil ze knuffelen en dan vliegt ze de deur weer uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik neem nu toch echt een pauze.Mijn studie is nu echt veel belangrijker dan een vrouw in mijn leven, hoe prettig een vrouw in mijn leven ook zou zijn.
Zodra ze de 30 naderen wordt dat minder volgens mij, die hormonen om kinderen te poepen gaan dan toch werken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, ik denk dat ik gewoon een beetje gedesillusioneerd ben van de huidige vrouw die ik zie. Druk druk druk, geen tijd, altijd weg, altijd iemand die iets van haar wil. Af en toe wil ze knuffelen en dan vliegt ze de deur weer uit.
En de laatste voor vanavond, Lowlands of Pinkpop?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een echte man zou waarschijnlijk whisky zeggen maar ik ga toch voor bier
Lowlands!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En de laatste voor vanavond, Lowlands of Pinkpop?
Wat een afknapper weerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dan zie ik je daar.
Welterusten newbie en HB!
Het is ook laat. Ik ga nog even mn boek lezen en dan in slaap sukkelen. Morgen feest!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een afknapper weer
Begin je meer en meer te begrijpen HB![]()
Dank! En van hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:03 schreef TheZapster het volgende:
Veel plezier met je boek en succes morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |