quote:
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.quote:
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyATquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Een hele goedemorgenquote:
quote:
Ik schat altijd iedereen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyAT
Ik ben 30 en heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat niet, ik ga ff gamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
ik ga voor de brandstapelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
rusten doe ik wel in me kist
Ja, stukken beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een hele goedemorgenWat ben ik blij jou hier te zien
zoiets?
je respons zegt al genoegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
Wat speel je dan?quote:
Krijg nu het heen en weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ik ga door vanuit bed denk ik. Nog 3 uur tot de wekker
Blij dat ik het heb kunnen verduidelijkenquote:
Vergeet je eigen topic niet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
En met een kusje nog wel.. Dat moet ik vaker doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, stukken beterKijk, het wordt ook beloond
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...quote:
Mooi voor de rest van fok, ja dat welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
whahahahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Met al die chemicalienen in me lichaamquote:
yesh, same herequote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op deeltje 3. Ziet er leuk uit!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Tering, die heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...
Als je online gaat kom ik je misschien nog tegenquote:
Waarom zou ik me daarvoor moeten schamen? Niets mooiers op FOK! dan R&P.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Blizzardquote:
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi voor de rest van fok, ja dat wel
Hij zegt net dat ie zich niet schaamtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie zich niet schaamt
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komen
ik ook niet....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?
Same here, trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...
Maar ik ga er nu echt in.
Het was weer gezellig en leuk dat ik je wat beter heb leren kennen heksehiel.
Trusten!
pm maar een keer een linkje. slaap lekker voor nu joeyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...Ik zoek t wel eens op...
Trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga maar naar bed , slaap lekker mensen![]()
Maak je me wakker morgenochtend dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
ik wil telkens weg maar het lukt niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
Volgens mij was het meer een soort van kick om te zien wie er nog wakker zijn. En iedereen valt prompt in slaap.quote:
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
Dansenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.
En er is iemand buiten op de containers aan het trommelen.
ik geloof dat ik er nog benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Zo probeerde ik altijd in slaap te komen, door te proberen wakker te blijven. Hielp helaas niksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf weg
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.
Appel = Mac
internet kost geld, dus ik vind dat ik op therapeutische basis fok vergoed moet kunnen krijgen... en volblaffen... you wish!....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..
fokken.. hmmm ik denk.... neuken... sick mind...net zoals met dat volblaffen een half jaar geleden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
net als de rest die niet gaat slapen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
Nee hoor, vertel het toch eerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:59 schreef getl0st het volgende:
[..]zit jij stiekem te smsen achter mijn rug om?
lurkerd!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
Oh, maar waarom stuur je hem dan een sms zo laat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |