quote:
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.quote:
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyATquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Een hele goedemorgenquote:
quote:
Ik schat altijd iedereen op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Wist ook niet dat je een paar jaartjes meer had. Had je in persoon jonger geschat dan dat je nu opschrijft.
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 29 en hebt enkel R&P in je MyAT
Ik ben 30 en heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat niet, ik ga ff gamenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
ik ga voor de brandstapelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
rusten doe ik wel in me kist
Ja, stukken beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een hele goedemorgenWat ben ik blij jou hier te zien
zoiets?
je respons zegt al genoegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een leuk topic gestart een tijdje terug.
Als je je verveelt
Wat speel je dan?quote:
Krijg nu het heen en weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Ik ga door vanuit bed denk ik. Nog 3 uur tot de wekker
Blij dat ik het heb kunnen verduidelijkenquote:
Vergeet je eigen topic niet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.... Ook meteen het enige wat ik leuk vind op FOK!. Vind je dat raar? Sterker nog, ik post bijna uitsluitend in deze reeks... Het is me wat he...
En met een kusje nog wel.. Dat moet ik vaker doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, stukken beterKijk, het wordt ook beloond
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...quote:
Mooi voor de rest van fok, ja dat welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers... Ik heb een mooie reeks gehad...
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
whahahahahaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Met al die chemicalienen in me lichaamquote:
yesh, same herequote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op deeltje 3. Ziet er leuk uit!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Krijg nu het heen en weer.
Ben ik straks de eerste van ons drie die naar bed gaat en als enige nog niet de kroeg uit wilde.
Tering, die heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was een tussendoortje... Mn borderline/zwangerschapsreeks was veel leuker...
Als je online gaat kom ik je misschien nog tegenquote:
Waarom zou ik me daarvoor moeten schamen? Niets mooiers op FOK! dan R&P.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Blizzardquote:
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi voor de rest van fok, ja dat wel
Hij zegt net dat ie zich niet schaamtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je nog een aantal andere accounts ,omdat je je schaamt dat je alleen in r&p post.
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie zich niet schaamt
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor mezelf ios dat natuurlijk ook genieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |