Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gastenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een bepaalde soort arrogantie vind ik ook wel aantrekkelijk ja. maar bij Joey vind ik het vooral vermakelijk
Hey duquote:
Liep het perron op en de trein kwam aan. Perfecte timing gehad op de terugweg. Beter dan de heenreis waar ik een halfuur moest wachten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:half! heb je best snel gedaan geloof ik...
Nee ervaring...quote:
Waarheid, ik belde om die tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Liep het perron op en de trein kwam aan. Perfecte timing gehad op de terugweg. Beter dan de heenreis waar ik een halfuur moest wachten.
daar heb je wel een punt!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gasten
Nu verdedig je me ook al... Straks ben je echt verloren...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gasten
Ja eerst foto's laten zienquote:
Ach daar word ik hard van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu verdedig je me ook al... Straks ben je echt verloren...
Wat voor arrogantie is dat dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een bepaalde soort arrogantie vind ik ook wel aantrekkelijk ja. maar bij Joey vind ik het vooral vermakelijk
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...
HAHAHAHA , sorry Joey....nu kan ik me niet inhouden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...
Je kunt mij niet krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
uh? ik krijg rare associaties maar daar heb jij een piemel bij nodig dus die snap ik niet. oja tuurlijk je tepelsquote:
gheghe.... geen oudere vrouwen uitdagen jijquote:
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op ze Cruijfs sprekenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan wil ik het dus blijkbaar niet...quote:
Hehe idd... Ik zie het als de wet naar geluk.quote:
quote:
Ik vond het wel grappig met jullie twee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gheghe.... geen oudere vrouwen uitdagen jij
Lulsmoesjes heten dat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef Feitosa het volgende:
Dus als je weet dat je het niet kan krijgen wil je het niet???
Dan ben ik heer en meester, ik heb ooit gekregen wat ik niet kon krijgen.
Hebt zeker op me fotoboek gekekenquote:
knuffel voor jou! hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffel voor kwaak en murm.
En ik ga nu slapen. Truste
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt zeker op me fotoboek gekeken
Alleen als ik er benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordig
Ik wil altijd wat ik niet kan krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?
Ja ik lul geen onzin...
Je zegt tegen jezelf dat je het niet kan krijgen. Het is geen feit. Ik kan het weten, ik heb de cirkel doorbroken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?
Ja ik lul geen onzin...
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
zijn wijgrappig dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig met jullie twee.
neuken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordig
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.quote:
Ik had je wat jaartjes jonger geschat maar okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |