quote:
quote:
Daar quoten we veel meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef kwaakvaak het volgende:
4 oplossingen op een rij... het lijkt hier tweakers wel!...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koop er wel een paar van je over
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus okéquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan alleen maar het lot zijn...
Naja nu moet je dus wel met me neuken...
Sorry
De meeste mogen zo meegenomen worden... Is er weer wat meer ruimte voor nieuwe...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou huren... das makkelijker met de inruil enzo
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus oké
gheghe.... dat is wel slim ja. leasen...kan je ze steeds na 3 jaar inruilen, maar misschien kan je een beter contract regelen dat je ze elke keer na 3 weken kan inruilen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou huren... das makkelijker met de inruil enzo
Heb jij moeite gedaan, dat is me totaal ontgaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al die moeite voor niks
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen van Fok! laat ze alleen in die waan, dus oké
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.
Maar we hebben geen foto's online, dus dan tellen we eigenlijk ook niet mee als FOK!ers
wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik neuk geen vrouwen van FOK!.
Maar we hebben geen foto's online, dus dan tellen we eigenlijk ook niet mee als FOK!ers
Illegaal... Opwindend!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat doen we hier dan? Illegaal zijn?
Ik vind geen enkele smoes die dient om te neuken kut...quote:
Je neemt het wel heel letterlijkquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele smoes die dient om te neuken kut...
quote:
Werkt het?quote:
mijn kut heeft nooit smoezen hoor....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je neemt het wel heel letterlijk
ach kon het toch proberen soort van gelijk overstekenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk je dat je met 1 zo'n opmerking je iets gaat lukken wat niemand al in 6 jaar niet is gelukt?
Misschien kunnen we een trio doen. Joey met 2 30'ers... Unicum...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mijn kut heeft nooit smoezen hoor....
Daar begint het altijd mee... Voor je het weet zie je je slipje door de kamer vliegenquote:
Ja wrijf het maar in dreamer en mnr zijn bij je langs geweestquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar begint het altijd mee... Voor je het weet zie je je slipje door de kamer vliegen
Bijzonder samen de was doenquote:
you wish!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een trio doen. Joey met 2 30'ers... Unicum...
We zijn zelfs samen weggeweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja wrijf het maar in dreamer en mnr zijn bij je langs geweest
iets met grootheidswaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar begint het altijd mee... Voor je het weet zie je je slipje door de kamer vliegen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef kingmob het volgende:
Af en toe kan het hier beter [neuken?] heten
Veel praatjes, weinig actie
neukenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef kingmob het volgende:
Doe je goedquote:
Krijg je als niemand durftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:11 schreef kingmob het volgende:
ja een bepaalde soort arrogantie vind ik ook wel aantrekkelijk ja. maar bij Joey vind ik het vooral vermakelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Toch is dat soms wel aantrekkelijk...soms...heel soms.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:13 schreef kwaakvaak het volgende:
poging 6 tot slapen... trusten iedereen..
Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gastenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een bepaalde soort arrogantie vind ik ook wel aantrekkelijk ja. maar bij Joey vind ik het vooral vermakelijk
Hey duquote:
Liep het perron op en de trein kwam aan. Perfecte timing gehad op de terugweg. Beter dan de heenreis waar ik een halfuur moest wachten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:half! heb je best snel gedaan geloof ik...
Nee ervaring...quote:
Waarheid, ik belde om die tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Liep het perron op en de trein kwam aan. Perfecte timing gehad op de terugweg. Beter dan de heenreis waar ik een halfuur moest wachten.
daar heb je wel een punt!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gasten
Nu verdedig je me ook al... Straks ben je echt verloren...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan triest. En ik prefereer het boven de boehoe-niemand-wil-mij-alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-gasten
Ja eerst foto's laten zienquote:
Ach daar word ik hard van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu verdedig je me ook al... Straks ben je echt verloren...
Wat voor arrogantie is dat dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een bepaalde soort arrogantie vind ik ook wel aantrekkelijk ja. maar bij Joey vind ik het vooral vermakelijk
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...
HAHAHAHA , sorry Joey....nu kan ik me niet inhouden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is geen arrogantie... Gewoon zelfkennis... Ik krijg wat ik wil en weet wat ik niet kan krijgen dus wil ik het niet...
Je kunt mij niet krijgen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
uh? ik krijg rare associaties maar daar heb jij een piemel bij nodig dus die snap ik niet. oja tuurlijk je tepelsquote:
gheghe.... geen oudere vrouwen uitdagen jijquote:
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op ze Cruijfs sprekenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan wil ik het dus blijkbaar niet...quote:
Hehe idd... Ik zie het als de wet naar geluk.quote:
quote:
Ik vond het wel grappig met jullie twee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gheghe.... geen oudere vrouwen uitdagen jij
Lulsmoesjes heten dat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef Feitosa het volgende:
Dus als je weet dat je het niet kan krijgen wil je het niet???
Dan ben ik heer en meester, ik heb ooit gekregen wat ik niet kon krijgen.
Hebt zeker op me fotoboek gekekenquote:
knuffel voor jou! hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
Knuffel voor kwaak en murm.
En ik ga nu slapen. Truste
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt zeker op me fotoboek gekeken
Alleen als ik er benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordig
Ik wil altijd wat ik niet kan krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?
Ja ik lul geen onzin...
Je zegt tegen jezelf dat je het niet kan krijgen. Het is geen feit. Ik kan het weten, ik heb de cirkel doorbroken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik iets niet kan krijgen, waarom zou ik er dan naar verlangen?
Ja ik lul geen onzin...
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
zijn wijgrappig dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig met jullie twee.
neuken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh shit, is dit het niveau hier tegenwoordig
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.quote:
Ik had je wat jaartjes jonger geschat maar okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
29. Als je iets niet begrijpt dan kan je idd zo reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |