quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonder R&P zou ik niet eens op Fok! komen
ik ook niet....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat was je borderline zwangerschaps reeks? was dat er eentje of waren dat er meer? had je daar een nepverhaal ofzo?
Same here, trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde...
Maar ik ga er nu echt in.
Het was weer gezellig en leuk dat ik je wat beter heb leren kennen heksehiel.
Trusten!
pm maar een keer een linkje. slaap lekker voor nu joeyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meerdere, en gewoon de waarheid. Maar wel sublimiteit op het gebied van mede FOKers emotioneel laten worden...Ik zoek t wel eens op...
Trustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga maar naar bed , slaap lekker mensen![]()
Maak je me wakker morgenochtend dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van dit soort mensen. Die denken dat je je moet schamen voor onbenullige dingen als FOK! of R&P. Dus projecteren ze dat op mij...
Niets mooiers dan de psyche van de mens die zichzelf in de maling neemt...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja poesje... Zelfkennis. 1 van mn sterkere eigenschappen. Ik weet wat ik kan, maar nog beter> Ik weet wat ik niet kan...
ik wil telkens weg maar het lukt niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Trusten![]()
Zijn er nog mensen die wel blijven?
Volgens mij was het meer een soort van kick om te zien wie er nog wakker zijn. En iedereen valt prompt in slaap.quote:
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
Dansenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou veel plezier met die 2 uurtjes.
En er is iemand buiten op de containers aan het trommelen.
ik geloof dat ik er nog benquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kingmob het volgende:
Net m'n laptop opengeklapt, gaat iedereen
nou weltrusten dan maar
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik wil telkens weg maar het lukt niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |