virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Zo probeerde ik altijd in slaap te komen, door te proberen wakker te blijven. Hielp helaas niksquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Besluit dan gewoon te blijven, misschien ga je dan vanzelf weg
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er komen handjes uit jouw appel die jou naar het toetsenbord sleuren
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
virtuele handjes beter bekend als gedachte's die ik nu ff niet wil hebben enzo.. Fok werkt prima als hersendoder.. Het zou in het ziekenfonds moeten zitten eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Handjes uit een appel?! Wat moet ik me daar bij voorstellen?!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Apple computers zijn best wel bekend ondertussen.
Appel = Mac
internet kost geld, dus ik vind dat ik op therapeutische basis fok vergoed moet kunnen krijgen... en volblaffen... you wish!....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het mooiste is: fok is gratis!! dus dat hoeft de ziekenfonds niet te dekken. hooguit de uren die je fokt endus niet kan werken..
fokken.. hmmm ik denk.... neuken... sick mind...net zoals met dat volblaffen een half jaar geleden
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
net als de rest die niet gaat slapen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
Nee hoor, vertel het toch eerlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:59 schreef getl0st het volgende:
[..]zit jij stiekem te smsen achter mijn rug om?
lurkerd!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
wat jij wileigenlijk ben ik niet weggeweest
alleen gelurkt
Oh, maar waarom stuur je hem dan een sms zo laat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef heksehiel het volgende:
Voor het eerst dat ik hou van mensen met een lege accu in hun foon. Belde net uit het niets een gast die ik helemaal niet wil spreken 9omdat ik hem nog nooit gesproken heb), maar moest wel opnemen omdat ik 2 min daarvoor een sms terug gestuurd had. Dus ik zo godver, de godver... is zijn batterij leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |