2 broodjes bapoa en 2 danoontjesquote:
tractor is zo destructatief... zou voor de handmaaier gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ff het huis aan de kant schoffelen, wat denken jullie zal ik de tractor pakken, of toch maar de handmaaier?
Bobcat schuif je zo de boel aan de kantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga ff het huis aan de kant schoffelen, wat denken jullie zal ik de tractor pakken, of toch maar de handmaaier?
De John Deer uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:23 schreef kwaakvaak het volgende:
HAHAHA wat een ontbijtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
2 broodjes bapoa en 2 danoontjesecht slecht
Maar fitness nu wel weer serieus met aangepaste voeding
Vandaag ook geen alcohol denk ik
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
ik ga de deur uit... fijne dag allemaal
kwaak ik zou gewoon de schoffel pakken, zo erg is jouw huis niet....
en gewoon moeders laten poetsen, die zijn daarvoor toch"?
voor allemaal
Tijd voor een lekker ommeletquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef kwaakvaak het volgende:
handmaaier het is...
eerst ff wat onbijt scoren, heb sinds gisteren middag 1 uur niet veel meer op dan een cannely of 2, en dat begint nu langzaam wel verteerd te zijn geloof ik.
Nja heb hard getraind gisterenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
HAHAHA wat een ontbijt
Gelukkig kan ik eten wat ik wil en kom ik geen grammetje aan
tijd voor cornflakes met choco snippersquote:
Doe maar luxequote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd voor cornflakes met choco snippers
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:26 schreef Murmeli het volgende:
ik ga de deur uit... fijne dag allemaal
kwaak ik zou gewoon de schoffel pakken, zo erg is jouw huis niet....
en gewoon moeders laten poetsen, die zijn daarvoor toch"?
voor allemaal
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijd voor cornflakes met choco snippers
Dat liedje op jouw hyves is echt relaxed trouwensquote:
helaas... ik mag geen eieren ivm allergiequote:
Ik werd kwart voor 11 wakker gemaakt door mijn moederquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ontbijt zit er allang in bijna tijd voor de lunch
FYLquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
helaas... ik mag geen eieren ivm allergie
Was gewoon weer om 6uur klaar wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werd kwart voor 11 wakker gemaakt door mijn moeder![]()
Maar je was wel vrijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was gewoon weer om 6uur klaar wakker
Op deze manier ga je niets meer scoren he....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
helaas... ik mag geen eieren ivm allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |