hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfondsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
internet kost geld, dus ik vind dat ik op therapeutische basis fok vergoed moet kunnen krijgen... en volblaffen... you wish!....
ik heb alleen maar goede ideeen!... neuken??????quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfonds
Daar heb ik geen ziekenfonds voor nodig. Alleen ff wat tijd en mn laptop en dat gratis internet is geregeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nja wel een goed idee... gratis intenet via het ziekenfonds
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb alleen maar goede ideeen!... neuken??????
quote:
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, maar waarom stuur je hem dan een sms zo laat?
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw hequote:
Of over jouquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw he
Dat je al maanden contact met iemand hebt die je helemaal niet wil zienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.
uh ja.. dat ook, maar dat klinkt toch minder stoer hequote:
Ooit dacht ik dat ik hem wel wilde zien, maar blijf maar twijfelen en was er ook ruim 1,5 maand niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat je al maanden contact met iemand hebt die je helemaal niet wil zien![]()
Hoe kom je in godsnaam met zo iemand in contact trouwens.
kanelly'squote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm tja... als je koekjes lekkerder vind, zegt dat misschien iets over jouw he
Ok. Tenminste nam je op. Da's wel aardig.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Kreeg een sms en stuurde gewoon wat onzinnigs terug, dat doen we al maanden dus verwachtte niet echt dat ie opeens zou gaan bellen. Of hij vreselijk is, nee, maar het feit dat ik hem nog niet heb willen zien na maanden contact zegt me dat ik ook niet ontzettend nieuwsgierig ben.
Truequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh ja.. dat ook, maar dat klinkt toch minder stoer he
Ben ik ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok. Tenminste nam je op. Da's wel aardig.
ja logisch.. daar kan niet veel tegen op behalve goede stroopwafels danquote:
Dan kap je het toch gewoon af door te meldden dat je geen contact met hem/haar wil?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ooit dacht ik dat ik hem wel wilde zien, maar blijf maar twijfelen en was er ook ruim 1,5 maand niet.
En heb je wel eens van internet gehoord?
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kap je het toch gewoon af door te meldden dat je geen contact met hem/haar wil?
Vind je stroopwafelijs ook lekker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja logisch.. daar kan niet veel tegen op behalve goede stroopwafels dan
ze zijn iig wel lekekr ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gegeten. Beste koekjes ooit dus?
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnen
Dan moet je ook niet klagen.Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het is een hem en tja dat heb ik ook min of meer gedaan, tot ik me gisteravond ook stierlijk verveelde en weer ging msnen
vond die stukje half zachte voor gesabbelde stroopwafel erin nu niet echt een delicatesse.quote:
Ja, voel me ook wel een bitchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.
Weet wat je bedoeld, maar toch is het best okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vond die stukje half zachte voor gesabbelde stroopwafel erin nu niet echt een delicatesse.
Dat is 2x, dan vind je ze wel heeeel lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:13 schreef Murmeli het volgende:
stroopwafels zijn ook lekker ja
en stroopwafels ook
kokosijs ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is 2x, dan vind je ze wel heeeel lekker
oh wacht die 2e moest stroopwafellijs zin...ik zie ook bijna niks meerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
mwoah, persoonlijk vind ik stroopwafels wel lekker, maar stroopwafels...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:16 schreef TheZapster het volgende:
Na 1 stroopwafel ben je toch wel misselijk, tenminste ik wel
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Arme jongen is nu helemaal in de war waarschijnlijk.
+1quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.
Echt waar? Nee ben niet allergisch voor suiker maar een zoetekauw ben ik zeker niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ben je allergisch voor suiker ofzo? Kan wel een heel pak op soms.
dat kan ik me wel voorstellen. maar ja als ie was weggelopen had je ook niks hequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?
Waarom denk je dat hij je belt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet je wat het eigenlijk is? Het feit dat ik hem al maanden aan een 'lijntje' kan houden maakt dat hij niet meer interessant is. Welke vent accepteert dat nou, tenzij je wanhopig bent?
Klopt, maar blijkbaar wilde ik dat dan ook niet en als ik het wel had gewild, had hij op die manier mooi een date weten af te dwingen. Alhoewel ik echt niet wilde daten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen. maar ja als ie was weggelopen had je ook niks he
Geen flauw idee hij is met vrienden een weekendje weg en ze zijn stappenquote:
Dat is wel heel dramatisch ja.Maar waarom houdt jij hem maanden aan het lijntje dan?Is het zo moeilijk om na 3 weken hem te melden dat het nooit iets wordt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het niet meer.. ik ga naar bed
Slaap lekker mooie dames.. en euhhh heren
Toch jammer, maar weltrustenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:23 schreef getl0st het volgende:
Ik hou het niet meer.. ik ga naar bed
Slaap lekker mooie dames.. en euhhh heren
Ik heb nog het geluk dat het niet aan me blijft hangen, maar soms kan ik me wel schuldig maken aan een zak drop/chips/rol koekjes ofzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar? Nee ben niet allergisch voor suiker maar een zoetekauw ben ik zeker niet.
1 koekje of chocolaatje en ik heb wel genoeg gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |