Anders ga je es naar de huisarts een kuurtje halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:54 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van mijzelf. Lijkt alsof ik m'n ribben breek bij het hoesten.
Het gaat al beter, al dat vieze slijm komt gewoon losquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Anders ga je es naar de huisarts een kuurtje halen.
Ah oke.. Dacht even dat je je nog steeds erg ziek voelde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat al beter, al dat vieze slijm komt gewoon los.
En dan moet ik hoesten, maar omdat ik zoveel moet hoesten, doet het pijn in mijn ribben.
Vanaf 25 mei ja. Volgens mij een soort Catalaanse griep. Heb de hele week gewerkt, dat ging prima, maar nu nog alleen het hoesten. Al hoest ik gelukkig minder dan gisteren (dat was echt extreemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ah oke.. Dacht even dat je je nog steeds erg ziek voelde.
Je loopt er al een poosje mee rond nu.
Ik zie het niet.quote:
Swine Flu, ik zeg je..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf 25 mei ja. Volgens mij een soort Catalaanse griep.
Seas would rise when I gave the word.quote:
En om dit soort dingen haat ik dus die gasten. Altijd maar dat machtwellustige gedrag. Staan ze gewoon met 5 man een ouwe vent in elkaar te schoppen, die helemaal niks deed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
Echt, normaal mag je van mij relschoppers helemaal de poeier in rammen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Zwaar overbodig gedrag, waar de ME wel vaker van beticht wordt.
http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
Neen, maar ik wil hem ook niet voor de schenen schoppenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:40 schreef Aanvoerder het volgende:
sjimz is toch geen lid meer van de blauwe pettenbrigade?
In Frankrijk zijn ze dan ook echt kk-goorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Neen, maar ik wil hem ook niet voor de schenen schoppen
Het was ook niet echt heel serieus, maar ik heb zo'n ontzettende schijthekel aan die ME (in alle landen). Laatst in Marseille ook, nou menig Ajacied weet hoe gemoedelijk het er op dat plein aan toeging, en ineens staan er 100 van die Star Wars figuren met traangaspistolen klaar. Was de metro afgesloten, loop ik naar zn gewone agent om te vragen waar we het beste naartoe kunnen, begint een ME-er meteen met zn knuppel te zwaaien.
Ik las 'natte'quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Nare droom had ik vannacht. Dat ik door Den Haag liep en er ineens bommenwerpers overvlogen die de stad platgooiden. Wist niet waar ik heen moest rennen. Wat zou dat betekenen?![]()
Dat betekent dromen zijn bedrogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Nare droom had ik vannacht. Dat ik door Den Haag liep en er ineens bommenwerpers overvlogen die de stad platgooiden. Wist niet waar ik heen moest rennen. Wat zou dat betekenen?![]()
Smeerlap.quote:
Ey hij is dood.quote:
Echt de dikke tyfus voor die kut ME. Gewoon uit het niets hèquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
Echt, normaal mag je van mij relschoppers helemaal de poeier in rammen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Zwaar overbodig gedrag, waar de ME wel vaker van beticht wordt.
http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband omquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn ze dan ook echt kk-goorOok die stillen enzo.
In Tsjechie maken ze geen gebruik van stillen. Of ze zijn wel heeeeeel erg stil.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband om
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband om
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Naja er zit nu nog een gast van vak-p in de gevangenis in Frankrijk. ( Marseille ) Genaaid door een "stille"
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.
Tis alleen dat die ME-ers vaak zelf een situatie uitlokken en er dan lekker op los gaan rammen.
DIe kop was de kop van een agent toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.
Tis alleen dat die ME-ers vaak zelf een situatie uitlokken en er dan lekker op los gaan rammen.
Daar moet je over nadenken vóór je zoiets doetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.
Maar een half jaar, in je 1tje, in een land waar je niemand kent, in de gevangenis zitten = Hell.
In Marseille tussen de allochtonen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.
Maar een half jaar, in je 1tje, in een land waar je niemand kent, in de gevangenis zitten = Hell.
quote:Wanneer ik er goed over nadenk dan is het echt te zot voor woorden. De betreffende supporter krijgt een klap met een knuppel en valt vervolgens op de grond. Hierop pakt hij (in dronken toestand) een fles die op de grond ligt en slaat hiermee de man met de knuppel in zijn hand op zijn hoofd. Vervolgens trekt deze een "flap" van zijn arm die met klitteband bevestigd zit met daarachter een teken van de politie en roept POLICE....het was dus een stille die ook nog eens een bivakmuts droeg! Ik zou dus op pure zelfverdediging en ontoerekeningsvatbaarheid aansturen en het feit dat de agent onherkenbaar was alszijnde politie.
Je komt net terug uit Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga naar Schiphol![]()
De zon tegemoet.
Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt net terug uit Valencia
@ Robinhoo, ik kan er niet echt medelijden me hebben hoor. Die gasten die die leefstijl hebben, houden daar ook gewoon rekening mee dat dit kan gebeuren.
Nah ja, van binnen maakt het wel indruk omdat het zo steil is en je bijna óp het veld zit. Maar de buitenkant is echt een rampquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.
Abonnee: Estadio Mestalla is mooiste stadion van de wereld.
Schokkend inderdaad, prachtkerel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
KUTZOOI!! Ik lees het net van Bobby..
Gabbertje?quote:
quote:Munsterman gaat er op dit moment vanuit dat Elia bij FC Twente blijft. "Ik ga er voorlopig ook maar vanuit dat hij blijft", geeft het bestuurslid te kennen. "Er heeft zich écht nog geen enkele club gemeld voor Elia. Hamburger SV had interesse, tenminste ik las het overal, maar er heeft mij niemand met een Duits nummer gebeld."
Ik denk dat ie is opgepaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan toma niet een mooi plaatje maken voor Bobby?
Niet naar de politie gooien he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:14 schreef Suijk het volgende:
Ben ook al naar de kapper geweest, nu alle tegels uit m'n tuin slopen.
quote:Radio 538 presents Evolution met Tiësto,Markus Schulz en Ummet Ozcan
Een nacht volledig losgaan met je vrienden op de vetste live gigs van de populairste DJ’s ter wereld, met de meest spectaculaire lichtshows. Klinkt dit goed? Zorg dan dat je kaarten scoort voor Evolution op 19 september in de TT HALL in Assen. Tiësto, Markus Schulz en Ummet Ozcan zorgen er onder andere voor dat de TT HALL op 19 september van 21.00 tot 7.00 uur dé place to be is.
Ey Assen. Koel dat is dichtbij. Misschien toch maar ff kijken of ik dan kan.quote:
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.quote:
Picsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.
Or it didn't happen.quote:
Dat jaquote:
Joh, die wedstrijd wordt toch niet boeiend, saaie pot 2-0 of 1-0. Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef Prosac het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
familie barbecue vanmiddag
Gelukkig dit jaar eens niet op de openingsdag van een WK/EK danwel toernooi wedstrijd NL.
Het land van mijn favoriete bankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Mwah, ze hekelen hun eigen ploeg genadeloos. Wat zouden wij doen als we op het WK van San Marino verliezen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Haha, die Engelsen. Wat een slechte verliezers.
Hey dat had ik al gezegdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Voor de Engelsen is dit natuurlijk net zo pijnlijk als dat het Nederlands voetbal elftal met 0-5 verliest van San Marino ofzo..
Ik wil het niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Het ziet er zo eenvoudig uit dat Cricket. Balletje wegmeppen en rondes lopen.
Ik snap er alleen geen zak van.
Ik ben in die landen geweest: Barbados, Trinidad etc en zo leuk om te zien dat die kinderen daar allemaal cricket spelen op straat, ipv voetballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij 18:45 IJslandse tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Inderdaad.quote:
Goede bril heeft ie ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Die zijn ook zéér leuk hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
Dan snap je het tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Maar ja de wereld is geen krentenbol.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
Respect voor die man.. toch vrijwel onmogelijk om aldoor maar zo vrolijk te zijn en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.quote:
Boeddhisme is gewoon wel een fijne religie.quote:Maar ik heb me verder niet in hem verdiept ofzo. Maar wat hij daar vertelde en hoe je dingen zo goed mogelijk voor jezelf moet oplossen, vond ik wel leerzaam.
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.
Dat is goed nieuws in mijn ogenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwens
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereldquote:
Doe dan een thuiswedstrijd voor Ajax.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zaterdag 1 Augsutus:
20:45 : Vitesse - Ajax
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Dit "zou" de eerste ronde moeten zijn.
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
20:45 : Roda JC-Sparta Rotterdam
Zaterdag 1 Augsutus:
18:45 : Heracles Almelo - NAC Breda
19:45 : FC Utrecht - FC twente
19:45 : PSV - Willem II
Zondag 2 augustus:
14:30 : Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 : RKC - AZ
14:30 : VVV-Venlo - NEC
16:30 : FC Groningen - ADO Den Haag
Mag je niet mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhem
En ook nog eens kut want vanaf de 8ste gaan mn Ajax-maten 3 weken op vakantie. Kan ik de eerste 2 wedstrijden ook nog in me eentje
Ik ben de Chersonissos tijd wel een beetje ontgroeid zeg maarquote:
Het uitvergroten is nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
Met foto?
What the..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Zaterdagavond naar Arnhem, klinkt aantrekkelijk.. Kom alleen de dag ervoor uit Londen terug..
En Roda.quote:
Dat moet je altijd doen natuurlijk. Als je je gulp maar dichthoudtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereld
Begint gelijk goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
Zaterdag 1 Augsutus:
Zondag 2 augustus:
Whehehequote:
Hehe, wordt wel een apart verhaal zo jaquote:
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..quote:
Houniet is toch ook nog minderjarig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhooquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Houniet is toch ook nog minderjarig?
En in gewoon Nederlands???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Daar heb je me.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhoo
Verdiep je maar in de topics die ze heeft aangemaaktquote:
Playerss..quote:
quote:Enschedetje:
bij autonieuw allemaal rotjes bij elkaar leggen en tegelijk
Nah ja, als je op jouw leeftijd bent beland, dan verlang je misschien naar jonger. Maar ik houd het graag bij de 20+ersquote:
Wat is datquote:
Uit jouw straatwoordenboekwebsite.quote:
Omfg, dat hoeven ze hier niet te zeggen.quote:
Nou het gekke is, dat heb ik nou helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, als je op jouw leeftijd bent beland, dan verlang je misschien naar jonger. Maar ik houd het graag bij de 20+ers
Kut, Utrecht-uit als begin. Had beter gekundquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
Zaterdag 1 Augsutus:
Zondag 2 augustus:
Net wakker, tering. Van 1900 tll 0930 is best veel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:22 schreef Breach het volgende:
He's there!!
Zou niet de 1ste keer zijn dat deze wedstrijd meteen heel vroeg in het seizoen komt , maar zaterdagavond tegen Ajax als dat maar magquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doe dan een thuiswedstrijd voor Ajax.
Hehe, kost je nog wel een dag of wat. Al kun je beter ook gewoon niet slapen als je zo lang doortrekt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net wakker, tering. Van 1900 tll 0930 is best veel.
Ik ben goed naar de ne*k.
Ik ben rond 1230 gaan slapen, tot 1730.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, kost je nog wel een dag of wat. Al kun je beter ook gewoon niet slapen als je zo lang doortrekt.
Ja, dat nekt je vaak. Tijdens ons 2 daags tripje naar Marseille ook gewoon doorgegaan. En ik drink geen koffie/redbull en gebruik ook geen drugsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben rond 1230 gaan slapen, tot 1730.
Nu even eten.
Briljante band. Heb staan genieten op Pinkpop, wat mij betreft het hoogtepunt.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:40 schreef Houniet het volgende:
Lasagne in de oven.
Stukjes hamquote:
Zelf gemaakt of?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
16-jarige chickies met vroegrijpe grote borsten
Houniet bedoelt waarschijnlijk: verlegen als ze in zn bed liggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, eerder het tegenovergestelde.
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooidquote:
Moet hij hem maar eerder openen, nu was hij gewoon dubbel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
sjimz heeft gelijik, mijn grote heldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
Gisteren toch tegen Engeland?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:50 schreef Kopbal het volgende:
Oja, het Nederlands elftal speelt vandaag.
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
En daar was ie al hoor
Excuses. Niet Japan maar Z-A heeft zich als eerste geplaatst
Dag Bobbyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dag Bobby
Die opent ie nu, omdat ie weet dat iedereen erover valt als hij gesloten wordt. Maar Ajacied of niet, geweldig mens of niet. Topic-waardig is het niet.
Anyway, ik hoopte Houniets mixje nog mee te pakken voor ik wegging. Maar dat zit er niet meer in. Ik ben er vandoor. Laterrr
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.
En tuurlijk weet ik dat hij het alleen doet om te wachten op het slotje.
Ik stond er ook van op te kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?
Verder ben je een fantastische mot
Klopt maar laat hem maar gewoon, die oorlogjes zijn ook zo vermoeiend. En hij is wel een voetbalfan en kenner.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
tong is over z'n houdbaarheidsdatum heen. Hij kan niet meer mee met de hedendaagse jeugd en de generatiekloof is niet meer te overbruggen.
Precies. Ik zat er op te wachten vanochtend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stond er ook van op te kijken.
Maar het Ajaxtopic van vandaag was eigenlijk al een beetje zijn topic.
En ik persoonlijk vind zo;n topic ook wel mooi of ik nu Ajacied of niet ben.
Als het om Gerard Meijer ging had ik het even mooi gevonden (het topic dan he)
Clubiconen verdienen het om geëerd te worden.
Ik doe ook niet moeilijk over tong.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt maar laat hem maar gewoon, die oorlogjes zijn ook zo vermoeiend. En hij is wel een voetbalfan en kenner.
Ik heb nog geen seconde gezien van die kwalificatie. Ik zet alleen ff futbol24.com op en ga ondertussen mijn eigen ding doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Houniet het volgende:
Ik ga niet kijken, saaie bende.
Maar ze hadden ook daadwerkelijk goede kansen. Er was zowaar goed combinatiespel (naar voren).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, dat zie je zo vaak. Je zult nooit iemand naderhand horen zeggen dat ze er teveel ingeschoten hebben.
Heb wel een stream aanstaan, maar ben er niet zo mee bezig. Deze poule is zo zwak dat ik er al niet zo in geinteresseerd was. Als de tegenstanders wat sterker waren had ik wel de wedstrijden gevolgd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ze hadden ook daadwerkelijk goede kansen. Er was zowaar goed combinatiespel (naar voren).
Dat is niet dat nummer met 'i get my kicks on channel six' toch. Ik onthoud nooit hoe dat heet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Aanvoerder het volgende:
underworld - dark and long (dark train).mp3
Dit nummer blijft echt tijdloos geniaal... 15 jaar na dato ga ik hier nog steeds op uit m'n pan als ze dit in de club, in de kroeg, op een festival, in de lift zouden draaien...Allebeste nummer ooit van Underworld en wellicht mijn all-time favorite.
Dirty Epic. Ook een geniaal nummer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is niet dat nummer met 'i get my kicks on channel six' toch. Ik onthoud nooit hoe dat heet.
Oh ja. Dat vind ik zo geweldig mooi, die manier van zingen, de hele opbouw.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dirty Epic. Ook een geniaal nummer.
Ah, hij stond gewoon in m'n playlist. Kom 'm net tegen met zappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja. Dat vind ik zo geweldig mooi, die manier van zingen, de hele opbouw.
Zijn van die zeldzame nummers, denk dat deze wel in mijn top 10 ever zou staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ah, hij stond gewoon in m'n playlist. Kom 'm net tegen met zappen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Ik zou echt juichen als Portugal het WK niet haalt. Maar uiteindelijk halen ze het altijd wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En Porthoergal ontsnapt in de 90e minuut.
Dat zou ook mooi zijn. Maar zó onrealistischquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik 1 ding zou mogen wensen, dan is het dat Oranje Portugal op het WK op het nippertje uitschakelt. Het liefst nog onterecht.
Mwah, dit zegt nog niet zoveel. We krijgen eerst het huwelijk van Yolanthe en Wesley nog, waarschijnlijk op dezelfde dag dat het kind van Huntelaar wordt geboren waarover dan weer spanning ontstaat enz.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, ik heb wel vertrouwen in dat WK.
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik 1 ding zou mogen wensen, dan is het dat Oranje Portugal op het WK op het nippertje uitschakelt. Het liefst nog onterecht.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.
Een strafschop via een schwalbe is toch altijd onterecht?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.
Laten we hopen dat we geen miskramen meer krijgen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, dit zegt nog niet zoveel. We krijgen eerst het huwelijk van Yolanthe en Wesley nog, waarschijnlijk op dezelfde dag dat het kind van Huntelaar wordt geboren waarover dan weer spanning ontstaat enz.
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook een onterechte strafschop krijgen waarbij geen schwalbe aan de pas kwam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een strafschop via een schwalbe is toch altijd onterecht?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenEn dat Ronaldo dan heel hard gaat huilen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenEn dat Ronaldo dan heel hard gaat huilen
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Maar geef eerlijk toe, je zou Cristiano best wel in je poepertje willen hebben? Of hou je niet van mannen die huilen na de daad?
Ik schat DK niet zo laag in eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..
Ik vond dit niet bepaald grof hoor. Ik voel alleen aandrang om eens een college 'vooroordelen over kontneuken' te geven, als er voldoende aanmeldingen voor zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geef altijd mijn vriendinnen uit Finland de schuld die mij ongegeneerde groffe humor hebben bijgebracht. Voorheen was ik altijd een koorknaapje.
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond dit niet bepaald grof hoor. Ik voel alleen aandrang om eens een college 'vooroordelen over kontneuken' te geven, als er voldoende aanmeldingen voor zijn
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..
Geen wonder dat je koppijn hebt als ik jouw UI zo bekijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.
Ik blijf thuis vanavond, koppijn en weinig zin om uit te gaan. Volgens mij de eerste zaterdag sinds jaren![]()
Kom je daar dan ook weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerij
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerij
Ik was gisteren in Nijmegen om te stappen. 'El Sombrero' en de 'Wollobongo' oid, ken je het?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.
Ik blijf thuis vanavond, koppijn en weinig zin om uit te gaan. Volgens mij de eerste zaterdag sinds jaren![]()
Ik geloof er geen anus van.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Nijmegen om te stappen. 'El Sombrero' en de 'Wollobongo' oid, ken je het?
Ik heb geen idee hoor, ik ben daar echt één keer geweest omdat die vriend daarheen gingquote:Op zondag 7 juni 2009 09:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En Paaskonijn, de Q is echt de paupertent van Nijmegen.Maar opzich wel leuk als je 16 bent en goedkoop zat wilt worden
Goede vraag, weet niet of het nou om 14.00 of 15.00 begint. Er wordt ook nog nergens autootjes gereden toch?quote:
Ray.. doe ons een plezier en ga even een afspraak met de dokter maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar een warmte pleister geplakt op mijn ribben. Hopelijk werkt dat, want ik verga van de pijn als ik hoest of een verkeerde beweging maak. Rustig zitten gaat gelukkig wel.
Dit is gewoon van het vele hoestenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef Prosac het volgende:
Ray.. doe ons een plezier en ga even een afspraak met de dokter maken.![]()
Niet goed hoor, zo lang kwakkelen.
Zal ik jou eens vertellen waar mijn -lichte- astma vandaan komt?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is gewoon van het vele hoesten. Nu hoest ik amper meer.
Hij had wel zijn rib-fluwelen broek aan..quote:
Ik wil hem gewoon luisteren, NU!!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
Breach er zit een dikke remix in van Unprepared.
Nu heb ik bij -edit- Prosac zo'n Prince figuur voor me.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had wel zijn rib-fluwelen broek aan..
Ik meer Arie Ribbens..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu heb ik bij Prozak zo'n Prince figuur voor me.
De full prepared mix?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
Breach er zit een dikke remix in van Unprepared.
Ik zeg toch zelf, weet ik niet precies.quote:
waar zeg je dat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg toch zelf, weet ik niet precies.
Neu, dat zeg ik ook niet. Hoeft niet, maar zo lang ziek zijn en overal last van hebben is ook niet goed hoor. Meestal zou je je na een paar dagen wel weer goed moeten voelen. Als het zo'n vies hoestje is en blijft.. toch even naar laten kijken hoor. Ik ben zelf ook niet van het bij het eerste kuchje richting de dokter rennen (zoals sommigenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef RayMania het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk, Prosac. Op dit moment denk ik nog steeds dat ik een zware griep heb opgelopen in Barcelona. Eerste dagen veel moe, koorts, hoofdpijn, hoesten, maar dat heb ik allemaal niet meer. Vrijdag had ik zo´n kriebelhoest en daarom hele dag gehoest. Nu is die hoest ook weg (heel af en toe nog), maar omdat ik zoveel gehoest heb, heb ik last van m´n ribben. Dat is toch geen longontsteking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |