Goedzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe mij Goran maar. Wat een passie wist die uit te stralen in z'n finale tegen Rafter![]()
Overigens zag ik dat ik nu op gemiddeld 22 posts per dag zit. Zat ooit tegen de 40 aan volgens mij
ja ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb het voordeel dat ik heel lang na mijn registratie niet heb gepost in het begin.
Ik in het begin wel redelijk (20 a 30 posts), daarna veel (80 a 90), toen weer een stuk of 40 en nu zo'n 10 a 15 denk ik.quote:
Als je ziet hoe slecht Federer telkens begint.. Söderling zie ik het namelijk wel volhouden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Kopbal het volgende:
Soderling maakt best een goede kans denk ik.
Feest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef Kopbal het volgende:
Ik twijfel nog tussen de kroeg en een feest vanavond.
Kroeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:39 schreef Kopbal het volgende:
Ik twijfel nog tussen de kroeg en een feest vanavond.
Waarom zou je ook anders voor Ajax kunnen zijn inderdaad.quote:Psychiatrie vol Amsterdammers
AMSTERDAM - Van alle mensen die een psychische stoornis krijgen, is 37 procent Amsterdammer. Daarmee staat Amsterdam bovenaan in Nederland en het zou extra geld moeten krijgen.
Dat zegt Jaap Peen, onderzoeker bij de Amsterdamse instelling voor geestelijke gezondheidszorg (GGZ) Arkin. Hij promoveerde gisteren aan de VU.
In de meest verstedelijkte gemeenten lijdt tachtig procent meer mensen aan een of meer psychische stoornissen dan in de minst verstedelijkte gemeenten.
Bovendien, zegt Peen: ''Uit achterstandsbuurten werden beduidend meer mensen in de GGZ opgenomen dan uit welvarende buurten.'' In achterstandsbuurten vonden 2,3 opnames per duizend inwoners plaats. In welvarende buurten waren dat er 1,3. Nadat hij de bevolkingssamenstelling tussen de buurten wat betreft bijvoorbeeld opleiding en inkomen had gecorrigeerd, veranderden die cijfers nauwelijks.
Peen: ''Psychische problemen kunnen voortkomen uit de fysieke omstandigheden van verstedelijking, zoals lawaai, slechte behuizing, milieuvervuiling. Daarnaast spelen factoren als veiligheid en sociale cohesie een rol.''
Een andere oorzaak dat Amsterdam en andere grote steden hoog scoren, is volgens Peen dat veel mensen met een stoornis de anonimiteit van de stad zoeken en in achterstandsbuurten belanden.
Peen doet ook een aantal aanbevelingen. ''Verbeter de buurten en kijk bij de verdeling van geld voor de geestelijke gezondheidszorg ook naar de graad van verstedelijking. Amsterdam heeft meer patiënten, maar krijgt geen extra geld. Er wordt hier heel efficiënt mee omgesprongen. We moeten alleen oppassen dat dat niet ten koste van de kwaliteit gaat.'' (HET PAROOL)
Het is wel de snelle versie toch? Dus niet zo'n wedstrijd over een paar dagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland verslaat fuckin Engeland met cricket![]()
![]()
!
Nice. Own die bobby's!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nederland verslaat fuckin Engeland met cricket![]()
![]()
!
Dan nog een geniale en historische overwinning natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is wel de snelle versie toch? Dus niet zo'n wedstrijd over een paar dagen.
Zeker weten. Heb er toevallig vanmorgen een stuk in zo'n gratis krantje over gelezen, dat Nederland de enige is die bakkers, loodgieters en studenten in het veld heeft staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan nog een geniale en historische overwinning natuurlijk
Spierziektesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, net gehoord dat het zoontje van een goede vriend een spierziekte heeft.. Kan zijn onderlichaam nu niet gebruiken, in het slechtste geval kan hij over anderhalf jaar niets meer.
Zeker weten, zijn ziekte is zo zeldzaam, dat er maar 2 baby's per jaar met deze aandoening worden geboren. Daarom weten de medici er dus helemaal niets over.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SpierziektesDat zijn bitches.
Sterkte.
Had een jongen in de klas met een spierziekte. Ik vermoed dat 'ie niet meer leeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:30 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, net gehoord dat het zoontje van een goede vriend een spierziekte heeft.. Kan zijn onderlichaam nu niet gebruiken, in het slechtste geval kan hij over anderhalf jaar niets meer.
Ja je bent op dat moment gewoon een levende tijdbom wachtend tot je belangrijkste spier ermee ophoudquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had een jongen in de klas met een spierziekte. Ik vermoed dat 'ie niet meer leeft.
Dat verschilt nogal, ik heb zelf een spierziekte maar kan bijvoorbeeld nog wel staan, maar je hebt ook spierziektes waarbij je op je 8e al niet meer kan lopen. Er zijn er echt 100en. Die van mij valt ook weer onder stofwisselingziekte, het heet mitochondriale myopathiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja je bent op dat moment gewoon een levende tijdbom wachtend tot je belangrijkste spier ermee ophoud
Ik had ook niet anders vewachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
is ff gestaakt.
Komt er een supporter het veld op
Klopt, ik had het dan ook over de ziekte die hij heeft sorryquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat verschilt nogal, ik heb zelf een spierziekte maar kan bijvoorbeeld nog wel staan, maar je hebt ook spierziektes waarbij je op je 8e al niet meer kan lopen. Er zijn er echt 100en. Die van mij valt ook weer onder stofwisselingziekte, het heet mitochondriale myopathie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |