Respect voor die man.. toch vrijwel onmogelijk om aldoor maar zo vrolijk te zijn en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.quote:
Boeddhisme is gewoon wel een fijne religie.quote:Maar ik heb me verder niet in hem verdiept ofzo. Maar wat hij daar vertelde en hoe je dingen zo goed mogelijk voor jezelf moet oplossen, vond ik wel leerzaam.
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.
Dat is goed nieuws in mijn ogenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwens
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereldquote:
Doe dan een thuiswedstrijd voor Ajax.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zaterdag 1 Augsutus:
20:45 : Vitesse - Ajax
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Dit "zou" de eerste ronde moeten zijn.
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
20:45 : Roda JC-Sparta Rotterdam
Zaterdag 1 Augsutus:
18:45 : Heracles Almelo - NAC Breda
19:45 : FC Utrecht - FC twente
19:45 : PSV - Willem II
Zondag 2 augustus:
14:30 : Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 : RKC - AZ
14:30 : VVV-Venlo - NEC
16:30 : FC Groningen - ADO Den Haag
Mag je niet mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhem
En ook nog eens kut want vanaf de 8ste gaan mn Ajax-maten 3 weken op vakantie. Kan ik de eerste 2 wedstrijden ook nog in me eentje
Ik ben de Chersonissos tijd wel een beetje ontgroeid zeg maarquote:
Het uitvergroten is nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
Met foto?
What the..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Zaterdagavond naar Arnhem, klinkt aantrekkelijk.. Kom alleen de dag ervoor uit Londen terug..
En Roda.quote:
Dat moet je altijd doen natuurlijk. Als je je gulp maar dichthoudtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereld
Begint gelijk goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
Zaterdag 1 Augsutus:
Zondag 2 augustus:
Whehehequote:
Hehe, wordt wel een apart verhaal zo jaquote:
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..quote:
Houniet is toch ook nog minderjarig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhooquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Houniet is toch ook nog minderjarig?
En in gewoon Nederlands???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Daar heb je me.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhoo
Verdiep je maar in de topics die ze heeft aangemaaktquote:
Playerss..quote:
quote:Enschedetje:
bij autonieuw allemaal rotjes bij elkaar leggen en tegelijk
Nah ja, als je op jouw leeftijd bent beland, dan verlang je misschien naar jonger. Maar ik houd het graag bij de 20+ersquote:
Wat is datquote:
Uit jouw straatwoordenboekwebsite.quote:
Omfg, dat hoeven ze hier niet te zeggen.quote:
Nou het gekke is, dat heb ik nou helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, als je op jouw leeftijd bent beland, dan verlang je misschien naar jonger. Maar ik houd het graag bij de 20+ers
Kut, Utrecht-uit als begin. Had beter gekundquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
Zaterdag 1 Augsutus:
Zondag 2 augustus:
Net wakker, tering. Van 1900 tll 0930 is best veel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:22 schreef Breach het volgende:
He's there!!
Zou niet de 1ste keer zijn dat deze wedstrijd meteen heel vroeg in het seizoen komt , maar zaterdagavond tegen Ajax als dat maar magquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doe dan een thuiswedstrijd voor Ajax.
Hehe, kost je nog wel een dag of wat. Al kun je beter ook gewoon niet slapen als je zo lang doortrekt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net wakker, tering. Van 1900 tll 0930 is best veel.
Ik ben goed naar de ne*k.
Ik ben rond 1230 gaan slapen, tot 1730.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, kost je nog wel een dag of wat. Al kun je beter ook gewoon niet slapen als je zo lang doortrekt.
Ja, dat nekt je vaak. Tijdens ons 2 daags tripje naar Marseille ook gewoon doorgegaan. En ik drink geen koffie/redbull en gebruik ook geen drugsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben rond 1230 gaan slapen, tot 1730.
Nu even eten.
Briljante band. Heb staan genieten op Pinkpop, wat mij betreft het hoogtepunt.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:40 schreef Houniet het volgende:
Lasagne in de oven.
Stukjes hamquote:
Zelf gemaakt of?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
16-jarige chickies met vroegrijpe grote borsten
Houniet bedoelt waarschijnlijk: verlegen als ze in zn bed liggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, eerder het tegenovergestelde.
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooidquote:
Moet hij hem maar eerder openen, nu was hij gewoon dubbel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
sjimz heeft gelijik, mijn grote heldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
Gisteren toch tegen Engeland?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:50 schreef Kopbal het volgende:
Oja, het Nederlands elftal speelt vandaag.
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
En daar was ie al hoor
Excuses. Niet Japan maar Z-A heeft zich als eerste geplaatst
Dag Bobbyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dag Bobby
Die opent ie nu, omdat ie weet dat iedereen erover valt als hij gesloten wordt. Maar Ajacied of niet, geweldig mens of niet. Topic-waardig is het niet.
Anyway, ik hoopte Houniets mixje nog mee te pakken voor ik wegging. Maar dat zit er niet meer in. Ik ben er vandoor. Laterrr
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.
En tuurlijk weet ik dat hij het alleen doet om te wachten op het slotje.
Ik stond er ook van op te kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?
Verder ben je een fantastische mot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |