Respect voor die man.. toch vrijwel onmogelijk om aldoor maar zo vrolijk te zijn en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.quote:
Boeddhisme is gewoon wel een fijne religie.quote:Maar ik heb me verder niet in hem verdiept ofzo. Maar wat hij daar vertelde en hoe je dingen zo goed mogelijk voor jezelf moet oplossen, vond ik wel leerzaam.
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik je ook wel eens anders over gehoord.
Dat is goed nieuws in mijn ogenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ja, het houdt je leven een beetje spannend. Overigens nog niks veranderd aan de situatie trouwens
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereldquote:
Doe dan een thuiswedstrijd voor Ajax.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Zaterdag 1 Augsutus:
20:45 : Vitesse - Ajax
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Dit "zou" de eerste ronde moeten zijn.
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
20:45 : Roda JC-Sparta Rotterdam
Zaterdag 1 Augsutus:
18:45 : Heracles Almelo - NAC Breda
19:45 : FC Utrecht - FC twente
19:45 : PSV - Willem II
Zondag 2 augustus:
14:30 : Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 : RKC - AZ
14:30 : VVV-Venlo - NEC
16:30 : FC Groningen - ADO Den Haag
Mag je niet mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Zaterdagavond om kwart voor 9 in Arnhem
En ook nog eens kut want vanaf de 8ste gaan mn Ajax-maten 3 weken op vakantie. Kan ik de eerste 2 wedstrijden ook nog in me eentje
Ik ben de Chersonissos tijd wel een beetje ontgroeid zeg maarquote:
Het uitvergroten is nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Grulez het volgende:
Met foto?
What the..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef denthemen het volgende:
Zaterdagavond naar Arnhem, klinkt aantrekkelijk.. Kom alleen de dag ervoor uit Londen terug..
En Roda.quote:
Dat moet je altijd doen natuurlijk. Als je je gulp maar dichthoudtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Mwah, ik open mn ogen weer voor de rest van de wereld
Begint gelijk goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
Dit "zou" de eerste ronde moeten zijn.
Speelronde 1:
Vrijdag 31 Juli :
20:45 : Roda JC-Sparta Rotterdam
Zaterdag 1 Augsutus:
18:45 : Heracles Almelo - NAC Breda
19:45 : FC Utrecht - FC twente
19:45 : PSV - Willem II
Zondag 2 augustus:
14:30 : Feyenoord - SC Heerenveen
14:30 : RKC - AZ
14:30 : VVV-Venlo - NEC
16:30 : FC Groningen - ADO Den Haag
Whehehequote:
Hehe, wordt wel een apart verhaal zo jaquote:
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..quote:
Houniet is toch ook nog minderjarig?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhooquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Houniet is toch ook nog minderjarig?
En in gewoon Nederlands???quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ging Michelle.. geloof ik opzoeken. Toch iets misgegaan met zijn player-skills denk ik..
Daar heb je me.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Als minderjarige kun je je ook weleens schuldig maken aan strafbaar gedrag, Robinhoo
Verdiep je maar in de topics die ze heeft aangemaaktquote:
Playerss..quote:
quote:Enschedetje:
bij autonieuw allemaal rotjes bij elkaar leggen en tegelijk
Nah ja, als je op jouw leeftijd bent beland, dan verlang je misschien naar jonger. Maar ik houd het graag bij de 20+ersquote:
Wat is datquote:
Uit jouw straatwoordenboekwebsite.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |