Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt net terug uit Valencia
@ Robinhoo, ik kan er niet echt medelijden me hebben hoor. Die gasten die die leefstijl hebben, houden daar ook gewoon rekening mee dat dit kan gebeuren.
Nah ja, van binnen maakt het wel indruk omdat het zo steil is en je bijna óp het veld zit. Maar de buitenkant is echt een rampquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.
Abonnee: Estadio Mestalla is mooiste stadion van de wereld.
Schokkend inderdaad, prachtkerel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
KUTZOOI!! Ik lees het net van Bobby..
Gabbertje?quote:
quote:Munsterman gaat er op dit moment vanuit dat Elia bij FC Twente blijft. "Ik ga er voorlopig ook maar vanuit dat hij blijft", geeft het bestuurslid te kennen. "Er heeft zich écht nog geen enkele club gemeld voor Elia. Hamburger SV had interesse, tenminste ik las het overal, maar er heeft mij niemand met een Duits nummer gebeld."
Ik denk dat ie is opgepaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan toma niet een mooi plaatje maken voor Bobby?
Niet naar de politie gooien he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:14 schreef Suijk het volgende:
Ben ook al naar de kapper geweest, nu alle tegels uit m'n tuin slopen.
quote:Radio 538 presents Evolution met Tiësto,Markus Schulz en Ummet Ozcan
Een nacht volledig losgaan met je vrienden op de vetste live gigs van de populairste DJ’s ter wereld, met de meest spectaculaire lichtshows. Klinkt dit goed? Zorg dan dat je kaarten scoort voor Evolution op 19 september in de TT HALL in Assen. Tiësto, Markus Schulz en Ummet Ozcan zorgen er onder andere voor dat de TT HALL op 19 september van 21.00 tot 7.00 uur dé place to be is.
Ey Assen. Koel dat is dichtbij. Misschien toch maar ff kijken of ik dan kan.quote:
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.quote:
Picsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.
Or it didn't happen.quote:
Dat jaquote:
Joh, die wedstrijd wordt toch niet boeiend, saaie pot 2-0 of 1-0. Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef Prosac het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
familie barbecue vanmiddag
Gelukkig dit jaar eens niet op de openingsdag van een WK/EK danwel toernooi wedstrijd NL.
Het land van mijn favoriete bankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Mwah, ze hekelen hun eigen ploeg genadeloos. Wat zouden wij doen als we op het WK van San Marino verliezen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Haha, die Engelsen. Wat een slechte verliezers.
Hey dat had ik al gezegdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Voor de Engelsen is dit natuurlijk net zo pijnlijk als dat het Nederlands voetbal elftal met 0-5 verliest van San Marino ofzo..
Ik wil het niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Het ziet er zo eenvoudig uit dat Cricket. Balletje wegmeppen en rondes lopen.
Ik snap er alleen geen zak van.
Ik ben in die landen geweest: Barbados, Trinidad etc en zo leuk om te zien dat die kinderen daar allemaal cricket spelen op straat, ipv voetballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij 18:45 IJslandse tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Inderdaad.quote:
Goede bril heeft ie ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Die zijn ook zéér leuk hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
Dan snap je het tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Maar ja de wereld is geen krentenbol.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |