Anders ga je es naar de huisarts een kuurtje halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:54 schreef RayMania het volgende:
Ik word gek van mijzelf. Lijkt alsof ik m'n ribben breek bij het hoesten.
Het gaat al beter, al dat vieze slijm komt gewoon losquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Anders ga je es naar de huisarts een kuurtje halen.
Ah oke.. Dacht even dat je je nog steeds erg ziek voelde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat al beter, al dat vieze slijm komt gewoon los.
En dan moet ik hoesten, maar omdat ik zoveel moet hoesten, doet het pijn in mijn ribben.
Vanaf 25 mei ja. Volgens mij een soort Catalaanse griep. Heb de hele week gewerkt, dat ging prima, maar nu nog alleen het hoesten. Al hoest ik gelukkig minder dan gisteren (dat was echt extreemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ah oke.. Dacht even dat je je nog steeds erg ziek voelde.
Je loopt er al een poosje mee rond nu.
Ik zie het niet.quote:
Swine Flu, ik zeg je..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanaf 25 mei ja. Volgens mij een soort Catalaanse griep.
Seas would rise when I gave the word.quote:
En om dit soort dingen haat ik dus die gasten. Altijd maar dat machtwellustige gedrag. Staan ze gewoon met 5 man een ouwe vent in elkaar te schoppen, die helemaal niks deed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
Echt, normaal mag je van mij relschoppers helemaal de poeier in rammen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Zwaar overbodig gedrag, waar de ME wel vaker van beticht wordt.
http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
Neen, maar ik wil hem ook niet voor de schenen schoppenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:40 schreef Aanvoerder het volgende:
sjimz is toch geen lid meer van de blauwe pettenbrigade?
In Frankrijk zijn ze dan ook echt kk-goorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Neen, maar ik wil hem ook niet voor de schenen schoppen
Het was ook niet echt heel serieus, maar ik heb zo'n ontzettende schijthekel aan die ME (in alle landen). Laatst in Marseille ook, nou menig Ajacied weet hoe gemoedelijk het er op dat plein aan toeging, en ineens staan er 100 van die Star Wars figuren met traangaspistolen klaar. Was de metro afgesloten, loop ik naar zn gewone agent om te vragen waar we het beste naartoe kunnen, begint een ME-er meteen met zn knuppel te zwaaien.
Ik las 'natte'quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Nare droom had ik vannacht. Dat ik door Den Haag liep en er ineens bommenwerpers overvlogen die de stad platgooiden. Wist niet waar ik heen moest rennen. Wat zou dat betekenen?![]()
Dat betekent dromen zijn bedrogquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Nare droom had ik vannacht. Dat ik door Den Haag liep en er ineens bommenwerpers overvlogen die de stad platgooiden. Wist niet waar ik heen moest rennen. Wat zou dat betekenen?![]()
Smeerlap.quote:
Ey hij is dood.quote:
Echt de dikke tyfus voor die kut ME. Gewoon uit het niets hèquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
Echt, normaal mag je van mij relschoppers helemaal de poeier in rammen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Zwaar overbodig gedrag, waar de ME wel vaker van beticht wordt.
http://www.dumpert.nl/med(...)los_bij_cambuur.html
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband omquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In Frankrijk zijn ze dan ook echt kk-goorOok die stillen enzo.
In Tsjechie maken ze geen gebruik van stillen. Of ze zijn wel heeeeeel erg stil.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband om
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Breach het volgende:
[..]
De stillen zijn niet stil. Die lopen met zo'n dikke oranje aanvoerdersband om
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Naja er zit nu nog een gast van vak-p in de gevangenis in Frankrijk. ( Marseille ) Genaaid door een "stille"
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.
Tis alleen dat die ME-ers vaak zelf een situatie uitlokken en er dan lekker op los gaan rammen.
DIe kop was de kop van een agent toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Was dat die gozer die die fles op iemands kop kapot sloeg? Want moge dat even duidelijk zijn, ik verheerlijk geen geweld hoor.
Tis alleen dat die ME-ers vaak zelf een situatie uitlokken en er dan lekker op los gaan rammen.
Daar moet je over nadenken vóór je zoiets doetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.
Maar een half jaar, in je 1tje, in een land waar je niemand kent, in de gevangenis zitten = Hell.
In Marseille tussen de allochtonen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet gedetailleerd, maar het was wel zoiets.
Maar een half jaar, in je 1tje, in een land waar je niemand kent, in de gevangenis zitten = Hell.
quote:Wanneer ik er goed over nadenk dan is het echt te zot voor woorden. De betreffende supporter krijgt een klap met een knuppel en valt vervolgens op de grond. Hierop pakt hij (in dronken toestand) een fles die op de grond ligt en slaat hiermee de man met de knuppel in zijn hand op zijn hoofd. Vervolgens trekt deze een "flap" van zijn arm die met klitteband bevestigd zit met daarachter een teken van de politie en roept POLICE....het was dus een stille die ook nog eens een bivakmuts droeg! Ik zou dus op pure zelfverdediging en ontoerekeningsvatbaarheid aansturen en het feit dat de agent onherkenbaar was alszijnde politie.
Je komt net terug uit Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga naar Schiphol![]()
De zon tegemoet.
Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Je komt net terug uit Valencia
@ Robinhoo, ik kan er niet echt medelijden me hebben hoor. Die gasten die die leefstijl hebben, houden daar ook gewoon rekening mee dat dit kan gebeuren.
Nah ja, van binnen maakt het wel indruk omdat het zo steil is en je bijna óp het veld zit. Maar de buitenkant is echt een rampquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zag je trouwens in de papieren VI, is altijd een "ABONNEE" die geinterviewd wordt. Hij kreeg ook de vraag mooiste stadion.
Abonnee: Estadio Mestalla is mooiste stadion van de wereld.
Schokkend inderdaad, prachtkerel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
KUTZOOI!! Ik lees het net van Bobby..
Gabbertje?quote:
quote:Munsterman gaat er op dit moment vanuit dat Elia bij FC Twente blijft. "Ik ga er voorlopig ook maar vanuit dat hij blijft", geeft het bestuurslid te kennen. "Er heeft zich écht nog geen enkele club gemeld voor Elia. Hamburger SV had interesse, tenminste ik las het overal, maar er heeft mij niemand met een Duits nummer gebeld."
Ik denk dat ie is opgepaktquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan toma niet een mooi plaatje maken voor Bobby?
Niet naar de politie gooien he?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:14 schreef Suijk het volgende:
Ben ook al naar de kapper geweest, nu alle tegels uit m'n tuin slopen.
quote:Radio 538 presents Evolution met Tiësto,Markus Schulz en Ummet Ozcan
Een nacht volledig losgaan met je vrienden op de vetste live gigs van de populairste DJ’s ter wereld, met de meest spectaculaire lichtshows. Klinkt dit goed? Zorg dan dat je kaarten scoort voor Evolution op 19 september in de TT HALL in Assen. Tiësto, Markus Schulz en Ummet Ozcan zorgen er onder andere voor dat de TT HALL op 19 september van 21.00 tot 7.00 uur dé place to be is.
Ey Assen. Koel dat is dichtbij. Misschien toch maar ff kijken of ik dan kan.quote:
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.quote:
Picsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In vergelijking met mijn vorige kapsel wel ja.
Or it didn't happen.quote:
Dat jaquote:
Joh, die wedstrijd wordt toch niet boeiend, saaie pot 2-0 of 1-0. Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef Prosac het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
familie barbecue vanmiddag
Gelukkig dit jaar eens niet op de openingsdag van een WK/EK danwel toernooi wedstrijd NL.
Het land van mijn favoriete bankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Mwah, ze hekelen hun eigen ploeg genadeloos. Wat zouden wij doen als we op het WK van San Marino verliezen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Haha, die Engelsen. Wat een slechte verliezers.
Hey dat had ik al gezegdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Voor de Engelsen is dit natuurlijk net zo pijnlijk als dat het Nederlands voetbal elftal met 0-5 verliest van San Marino ofzo..
Ik wil het niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Het ziet er zo eenvoudig uit dat Cricket. Balletje wegmeppen en rondes lopen.
Ik snap er alleen geen zak van.
Ik ben in die landen geweest: Barbados, Trinidad etc en zo leuk om te zien dat die kinderen daar allemaal cricket spelen op straat, ipv voetballen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij 18:45 IJslandse tijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef RayMania het volgende:
22:45 IJslandse tijd.
Inderdaad.quote:
Goede bril heeft ie ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:45 schreef Breach het volgende:
Vanochtend naar een programma zitten kijken dat ging over de Dalai Lama, die in Nederland was. Maar damn, als de wereld nou eens zo zou denken.. Toch wel een inspirerende man
Die zijn ook zéér leuk hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
Dan snap je het tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
Maar ja de wereld is geen krentenbol.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede bril heeft ie ook![]()
Ik weet het niet met die man, heb er een beetje een dubbel gevoel bij maar snap wat je bedoelt. Als de hele wereld zoals hem zou denken zou SCH trouwens met een vrouwtje moeten trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |