Klopt maar laat hem maar gewoon, die oorlogjes zijn ook zo vermoeiend. En hij is wel een voetbalfan en kenner.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
tong is over z'n houdbaarheidsdatum heen. Hij kan niet meer mee met de hedendaagse jeugd en de generatiekloof is niet meer te overbruggen.
Precies. Ik zat er op te wachten vanochtend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stond er ook van op te kijken.
Maar het Ajaxtopic van vandaag was eigenlijk al een beetje zijn topic.
En ik persoonlijk vind zo;n topic ook wel mooi of ik nu Ajacied of niet ben.
Als het om Gerard Meijer ging had ik het even mooi gevonden (het topic dan he)
Clubiconen verdienen het om geëerd te worden.
Ik doe ook niet moeilijk over tong.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt maar laat hem maar gewoon, die oorlogjes zijn ook zo vermoeiend. En hij is wel een voetbalfan en kenner.
Ik heb nog geen seconde gezien van die kwalificatie. Ik zet alleen ff futbol24.com op en ga ondertussen mijn eigen ding doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef Houniet het volgende:
Ik ga niet kijken, saaie bende.
Maar ze hadden ook daadwerkelijk goede kansen. Er was zowaar goed combinatiespel (naar voren).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, dat zie je zo vaak. Je zult nooit iemand naderhand horen zeggen dat ze er teveel ingeschoten hebben.
Heb wel een stream aanstaan, maar ben er niet zo mee bezig. Deze poule is zo zwak dat ik er al niet zo in geinteresseerd was. Als de tegenstanders wat sterker waren had ik wel de wedstrijden gevolgd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar ze hadden ook daadwerkelijk goede kansen. Er was zowaar goed combinatiespel (naar voren).
Dat is niet dat nummer met 'i get my kicks on channel six' toch. Ik onthoud nooit hoe dat heet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Aanvoerder het volgende:
underworld - dark and long (dark train).mp3
Dit nummer blijft echt tijdloos geniaal... 15 jaar na dato ga ik hier nog steeds op uit m'n pan als ze dit in de club, in de kroeg, op een festival, in de lift zouden draaien...Allebeste nummer ooit van Underworld en wellicht mijn all-time favorite.
Dirty Epic. Ook een geniaal nummer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is niet dat nummer met 'i get my kicks on channel six' toch. Ik onthoud nooit hoe dat heet.
Oh ja. Dat vind ik zo geweldig mooi, die manier van zingen, de hele opbouw.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dirty Epic. Ook een geniaal nummer.
Ah, hij stond gewoon in m'n playlist. Kom 'm net tegen met zappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja. Dat vind ik zo geweldig mooi, die manier van zingen, de hele opbouw.
Zijn van die zeldzame nummers, denk dat deze wel in mijn top 10 ever zou staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ah, hij stond gewoon in m'n playlist. Kom 'm net tegen met zappen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Ik zou echt juichen als Portugal het WK niet haalt. Maar uiteindelijk halen ze het altijd wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En Porthoergal ontsnapt in de 90e minuut.
Dat zou ook mooi zijn. Maar zó onrealistischquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik 1 ding zou mogen wensen, dan is het dat Oranje Portugal op het WK op het nippertje uitschakelt. Het liefst nog onterecht.
Mwah, dit zegt nog niet zoveel. We krijgen eerst het huwelijk van Yolanthe en Wesley nog, waarschijnlijk op dezelfde dag dat het kind van Huntelaar wordt geboren waarover dan weer spanning ontstaat enz.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou, ik heb wel vertrouwen in dat WK.
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik 1 ding zou mogen wensen, dan is het dat Oranje Portugal op het WK op het nippertje uitschakelt. Het liefst nog onterecht.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.
Een strafschop via een schwalbe is toch altijd onterecht?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de 90+4e minuut door een onterechte strafschop via een schwalbe verkregen, die via de lat en de rug van de keeper in het doel gaat.
Laten we hopen dat we geen miskramen meer krijgen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, dit zegt nog niet zoveel. We krijgen eerst het huwelijk van Yolanthe en Wesley nog, waarschijnlijk op dezelfde dag dat het kind van Huntelaar wordt geboren waarover dan weer spanning ontstaat enz.
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook een onterechte strafschop krijgen waarbij geen schwalbe aan de pas kwam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een strafschop via een schwalbe is toch altijd onterecht?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenEn dat Ronaldo dan heel hard gaat huilen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarbij de eerste ver over gaat maar die moet worden overgenomen van de scheids omdat hij nog niet had geflotenEn dat Ronaldo dan heel hard gaat huilen
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
![]()
Maar geef eerlijk toe, je zou Cristiano best wel in je poepertje willen hebben? Of hou je niet van mannen die huilen na de daad?
Ik schat DK niet zo laag in eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..
Ik vond dit niet bepaald grof hoor. Ik voel alleen aandrang om eens een college 'vooroordelen over kontneuken' te geven, als er voldoende aanmeldingen voor zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geef altijd mijn vriendinnen uit Finland de schuld die mij ongegeneerde groffe humor hebben bijgebracht. Voorheen was ik altijd een koorknaapje.
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond dit niet bepaald grof hoor. Ik voel alleen aandrang om eens een college 'vooroordelen over kontneuken' te geven, als er voldoende aanmeldingen voor zijn
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht maar weet gewoon dat er een discussie gaat komen of hij wel of niet open mag, dat er kneuzen als DK komen die dan met klote opmerkingen komen..
Geen wonder dat je koppijn hebt als ik jouw UI zo bekijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.
Ik blijf thuis vanavond, koppijn en weinig zin om uit te gaan. Volgens mij de eerste zaterdag sinds jaren![]()
Kom je daar dan ook weer?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerij
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe dat dan in HOOLS, is er daar ook weer wat leven in de brouwerij
Ik was gisteren in Nijmegen om te stappen. 'El Sombrero' en de 'Wollobongo' oid, ken je het?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Helemaal bij zo'n iemand.
Ik blijf thuis vanavond, koppijn en weinig zin om uit te gaan. Volgens mij de eerste zaterdag sinds jaren![]()
Ik geloof er geen anus van.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Nijmegen om te stappen. 'El Sombrero' en de 'Wollobongo' oid, ken je het?
Ik heb geen idee hoor, ik ben daar echt één keer geweest omdat die vriend daarheen gingquote:Op zondag 7 juni 2009 09:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En Paaskonijn, de Q is echt de paupertent van Nijmegen.Maar opzich wel leuk als je 16 bent en goedkoop zat wilt worden
Goede vraag, weet niet of het nou om 14.00 of 15.00 begint. Er wordt ook nog nergens autootjes gereden toch?quote:
Ray.. doe ons een plezier en ga even een afspraak met de dokter maken.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb maar een warmte pleister geplakt op mijn ribben. Hopelijk werkt dat, want ik verga van de pijn als ik hoest of een verkeerde beweging maak. Rustig zitten gaat gelukkig wel.
Dit is gewoon van het vele hoestenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef Prosac het volgende:
Ray.. doe ons een plezier en ga even een afspraak met de dokter maken.![]()
Niet goed hoor, zo lang kwakkelen.
Zal ik jou eens vertellen waar mijn -lichte- astma vandaan komt?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is gewoon van het vele hoesten. Nu hoest ik amper meer.
Hij had wel zijn rib-fluwelen broek aan..quote:
Ik wil hem gewoon luisteren, NU!!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
Breach er zit een dikke remix in van Unprepared.
Nu heb ik bij -edit- Prosac zo'n Prince figuur voor me.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij had wel zijn rib-fluwelen broek aan..
Ik meer Arie Ribbens..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu heb ik bij Prozak zo'n Prince figuur voor me.
De full prepared mix?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef Houniet het volgende:
Breach er zit een dikke remix in van Unprepared.
Ik zeg toch zelf, weet ik niet precies.quote:
waar zeg je dat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg toch zelf, weet ik niet precies.
Neu, dat zeg ik ook niet. Hoeft niet, maar zo lang ziek zijn en overal last van hebben is ook niet goed hoor. Meestal zou je je na een paar dagen wel weer goed moeten voelen. Als het zo'n vies hoestje is en blijft.. toch even naar laten kijken hoor. Ik ben zelf ook niet van het bij het eerste kuchje richting de dokter rennen (zoals sommigenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef RayMania het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk, Prosac. Op dit moment denk ik nog steeds dat ik een zware griep heb opgelopen in Barcelona. Eerste dagen veel moe, koorts, hoofdpijn, hoesten, maar dat heb ik allemaal niet meer. Vrijdag had ik zo´n kriebelhoest en daarom hele dag gehoest. Nu is die hoest ook weg (heel af en toe nog), maar omdat ik zoveel gehoest heb, heb ik last van m´n ribben. Dat is toch geen longontsteking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |