Houniet bedoelt waarschijnlijk: verlegen als ze in zn bed liggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, eerder het tegenovergestelde.
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooidquote:
Moet hij hem maar eerder openen, nu was hij gewoon dubbel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
sjimz heeft gelijik, mijn grote heldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
we gaan weer rellen je hebt een serieus topic van tong op slot gegooid
Gisteren toch tegen Engeland?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:50 schreef Kopbal het volgende:
Oja, het Nederlands elftal speelt vandaag.
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
En daar was ie al hoor
Excuses. Niet Japan maar Z-A heeft zich als eerste geplaatst
Dag Bobbyquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kansloos. Inderdaad, je ziet het goed: met hoofdletter k.
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Dag Bobby
Die opent ie nu, omdat ie weet dat iedereen erover valt als hij gesloten wordt. Maar Ajacied of niet, geweldig mens of niet. Topic-waardig is het niet.
Anyway, ik hoopte Houniets mixje nog mee te pakken voor ik wegging. Maar dat zit er niet meer in. Ik ben er vandoor. Laterrr
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laat hem nu even open, _Mike_ heeft de OP mooi gemaakt.
En tuurlijk weet ik dat hij het alleen doet om te wachten op het slotje.
Ik stond er ook van op te kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, ik vond het wel een beetje raar dat geen enkele Ajacied een topic voor hem opende eigenlijk vanochtend. Dat is nou juist mooi. Ik wilde het niet doen omdat het echt een Ajacied is. Nu is het weer een beetje laat maar zijn overlijden verdient wel een topic, toch?
Verder ben je een fantastische mot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |