quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorig EK alweer snel vergeten begrijp ik?
Hij heeft zijn avond niet.
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.quote:
0-2quote:
Correctie: Iedereen is goed behalve robben en de commentator van RTL4quote:
Mooie uitspraak voor een ajacied...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heb ik met het verleden te maken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooie uitspraak voor een ajacied...
net potje trouwens!
Wie weet tegen Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef ASroma het volgende:
ik krijg nu al een nachtmerrie, groupsfase: Brazilie, Spanje, Ivoorkust, Nederland. Glansrijk met 9 uit 3 door naar de volgende ronde......
2e ronde eruit door 0-2 verlies tegen zambia
Waarom kwam jij niet met een nieuw topicquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Typisch Nederland, scoren in het begin. En dan 70 minuten zonder doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is ook weer niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Correctie: Iedereen is goed behalve robben en de commentator van RTL4
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Marwijk net als Ronald Koeman... profiteren van het werk van z'n voorganger![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Schokkend NieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MOKUM XXX RATED
Schokkend NieuwsDonderstraal op met die onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schokkend NieuwsWie de fuck is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Dat kan alleen in Amsterdam. Afgeven op de coach die zijn club als laatste kampioen heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Marwijk net als Ronald Koeman... profiteren van het werk van z'n voorganger![]()
maar wel leuk om NL zo goed te zien
Dat zei ik al.quote:
JAAAAAAAAAAA ALBANIE !1111111111quote:
80D vond ik ook al prima in de handen liggen hoor. Cup E is weer zo overdreven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Noem het maar onzin. Ze zullen in je handen lekken zeg.
Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
80D vond ik ook al prima in de handen liggen hoor. Cup E is weer zo overdreven.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.
Ik zou bijna denken dat je het serieus bedoelde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
maar wel leuk om NL zo goed te zien
Zit die niet op de tribune?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
Da's niet zo best natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.
Dan blijf je toch bij je basketballquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen.
quote:
kuch zit op de tribune kuchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
dameswielrennen doe jij tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
Ook. Morgenochtend ff wat vrouwen insmeren!quote:
Tribune.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen of zit ie op de tribune?
Wat een primatenkop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie Robben na 1e helft tegen IJsland
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef golfer het volgende:
Gooi Huntelaar er maar in de spits bij. Dan krijgen we nog een stuk of 3 goals van hem erbij.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
-niet doen-
Ajax!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Pedroso het volgende:
vd Vaart weer al vanouds. Verreweg de beste man op het veld.
Rap weg uit het wespennest Madrid en bij een club als Valencia of Arsenal gaan spelen.
Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Pedroso het volgende:
vd Vaart weer al vanouds. Verreweg de beste man op het veld.
Rap weg uit het wespennest Madrid en bij een club als Valencia of Arsenal gaan spelen.
Als jij zijn salaris doneert lullen we nergens meer over.quote:
Arsenal word ik nu ook niet echt warm van.quote:
Ik doneer mijn zaad wel in de doos van Sylvie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als jij zijn salaris doneert lullen we nergens meer over.
Niets mis mee, prima club voor Rafaelquote:
quote:
Maar wat een nep film is het eingelijkquote:
Wat is daar mis mee?quote:
Zullen we het nu weer over de wedstrijd hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar wat een nep film is het eingelijkDie man in het water met die meid zo net. Wordt ie in de rug geschoten springt hij op
![]()
Rust is voorbij okequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen we het nu weer over de wedstrijd hebben?
Echt een baas hoe hij keekquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie Robben na 1e helft tegen IJsland
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen we het nu weer over de wedstrijd hebben?
Yolanthe vindt van nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.
Yolanthe is gewoon even de weg kwijt en Wesley maakt daar misbruik van. De rebound-guy zijn betekent altijd makkelijk punten scoren.quote:
Voor de afgelopen CL Finale stond de eindstand ook al (verkeerd) ingevuld: Man Utd 2 - 0 Barcelonaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:50 schreef TheArt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2010
Nederland is al ingevuld
Schotland heeft gelijkgespeeld tegen Macedonie. Is het dan niet al zeker ongeacht deze wedstrijd? Ik hou de stand niet zo goed bij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:50 schreef TheArt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2010
Nederland is al ingevuld
Hehe zo is het!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Yolanthe is gewoon even de weg kwijt en Wesley maakt daar misbruik van. De rebound-guy zijn betekent altijd makkelijk punten scoren. 9-)
Noorwegen heeft vandaag gelijk gespeeld tegen Macedonie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Schotland heeft gelijkgespeeld tegen Macedonie. Is het dan niet al zeker ongeacht deze wedstrijd? Ik hou de stand niet zo goed bij.
Ze vindt Jeroen Verhoeven ook een mooiere voetballer dan Jan Smit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet je niet, die vind Sneijder alleen een veel mooiere voetballer dan Jan Smit.
terecht, 2 grote kansen verprutsenquote:
Hoezo dat soort kansen moet je gewoon afmaken, vooral die vorige 1 op 1quote:
Als jij nu eens even wat minder onzin gaat posten dan hoeft men je ook niet meer zo persoonlijk aan te vallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze vindt Jeroen Verhoeven ook een mooiere voetballer dan Jan Smit.
Maar wel goed inlopenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
terecht, 2 grote kansen verprutsen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Prachtige actie van Robben, wat een gezeik hier zeg.
Volgende keer de Zeeuw daar dus niets aan de handquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
De Jong kan lekker van z'n nieuwe kindje gaan genieten. Bewuste gele kaart gepakt.
Onzin, wat een debiele reactie zeg. 1 op 1 gaat meestal mis en dit was een heel lastige.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo dat soort kansen moet je gewoon afmaken, vooral die vorige 1 op 1
Zwaar terecht dus
Jij vond niet dat hij die eerste had moeten maken? Jezus die schieten ze hier bij de amateurs nog beter in, die tweede is dan nog discutabelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, wat een debiele reactie zeg. 1 op 1 gaat meestal mis en dit was een heel lastige.
Robben speelt dramatisch, waarom zit je zo in z'n kont vandaag?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef SCH het volgende:
Prachtige actie van Robben, wat een gezeik hier zeg.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgende keer de Zeeuw daar dus niets aan de handOf Schaars
In deze wedstrijd heb je het eerste nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
Kansen verprutst Robben inderdaad.
Maar hij is wel iemand die vanuit het niets een gevaarlijke situatie kan veroorzaken.
Ik durf m ook nog wel op rood te zettenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
vet geel
Heel mooi, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
Kansen verprutst Robben inderdaad.
Maar hij is wel iemand die vanuit het niets een gevaarlijke situatie kan veroorzaken.
Heb er ook last van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef Frasier het volgende:
Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit wel heel erg matig (dof)
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Bronckhorst heeft niets meer te zoeken in Oranje, dat geldt ook min of meer voor Ooijer.
Die kunnen makkelijk vervangen worden door Maduro en Braafheid.
Nee hoor, bij Nederland kan iedereen wel een doelpunt maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In deze wedstrijd heb je het eerste nodig
bij welke kansen precies?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef FJD het volgende:
Ik vind Stekelenburg trouwens enorm onzeker overkomen.
Nou ... doe maar Boulahrouz en Braafheid. Maduro mag eventueel op het middenveld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Bronckhorst heeft niets meer te zoeken in Oranje, dat geldt ook min of meer voor Ooijer.
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ... doe maar Boulahrouz en Braafheid. Maduro mag eventueel op het middenveld.
Omdat ik het wel mee vind vallen, hij heeft wat ongelukkige momenten maar hjij creeert ook mede kansen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Robben speelt dramatisch, waarom zit je zo in z'n kont vandaag?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Noorwegen heeft vandaag gelijk gespeeld tegen Macedonie.
Maduro zeker, die speelt echt sterk de laatste tijd bij Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
In een wedstrijd waar je - als je een normaal niveau haalt - voldoende kansen creëert om met 2 of 3-0 te winnen, heb je spelers nodig die kansen afmaken, niet spelers nodig 'die uit het niets een goal kunnen maken'. Die heb je nodig tegen toplanden waar je - zelfs als je normaal of hoog niveau haalt - moeilijk kansen creëert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Nederland kan iedereen wel een doelpunt maken.
Dat is ook de kracht van de aanval die nu speelt.
En dan nog Huntelaar als echte goalgetter nog achter de hand.
Oh. Dan is hij wel een geschikte vervanger voor Ooijer. Iedereen is beter dan Ooijer. Wij ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.
Daar is hij ook gewoon veel te traag voorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.
Inderdaad, voordat je een kans mist moet je hem eerst creëren (Meestal).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik het wel mee vind vallen, hij heeft wat ongelukkige momenten maar hjij creeert ook mede kansen.
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat je een kans mist moet je hem eerst creëren (Meestal).
Robben creëert ze.
Meer met terugspeelballen waar een speler van IJsland in komt lopen. Tis nooit even soepeltjes de bal 2m opzij leggen en wegrammen, tis eerder aanloop, inhouden, snel terug lopen en dan alsnog schieten. Voelt wat minder solide aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
bij welke kansen precies?
Nederland mag maar 1 helft goed spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef TheArt het volgende:
Waarom spelen ze nu zo verschrikkelijk nonchalant. Als het zo makkelijk gaat, scoor er dan nog een paar, zou ik denken dan
Nee, bij die laatste liep Robben precies goed. En Raf speelde precies goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.
Ik had het meer over het creëren van kansen in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.
Neh ik vind Robben meestal één van de betere, vandaag één van de minderequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, bij die laatste liep Robben precies goed. En Raf speelde precies goed.
Ik snap niet waarom Robben altijd de lul moet zijn, daar hebben we Huntelaar toch al voor
quote:Nederland 21 (13)
Dat was een dikke schwalbequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef Barca het volgende:
Fluiten kut ref, da's een glaszuivere pienantie!
Camp?quote:
Dacht even dat je voor Ijsland was...quote:
Welnee, hij werd neer geschopt.quote:
The heeeeeell man. Ik wilde vanaf 1 januari alvast op oranje, maar Yvonne werkte niet meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dacht even dat je voor Ijsland was...
Camp Nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Jouw signaturequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Barca het volgende:
Konijntje doe maar wiebelen!
Alleen op koninginnedag heb je er even aan mogen ruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The heeeeeell man. Ik wilde vanaf 1 januari alvast op oranje, maar Yvonne werkte niet mee
Welke opstelling?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw signature
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2009/05/grote-schoonmaa.html
Die opstelling
Dan weet je weer hoeveel je iets mistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen op koninginnedag heb je er even aan mogen ruiken.
Anders had ie wel Kin gehetenquote:
Aan het begin stond Van der Sar nog in het doel volgens de opstellingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
verkeerde rugnummers onder in beeld bij de wissels bij rtl. Wat een amateurs zijn het toch. Net als driessen.
Dit is geen Ajax-topic.quote:
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
verkeerde rugnummers onder in beeld bij de wissels bij rtl. Wat een amateurs zijn het toch. Net als driessen.
.
Ja idd: ik dacht ook al; huhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Aan het begin stond Van der Sar nog in het doel volgens de opstelling
How I wishquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.
wat erg dat heb ik gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.
Na 20 minuten al!quote:
Vroeger konden we op dit soort momenten nog even kijken wat er in Gaza zoal gebeurde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn ze ingekakt zeg
Ik keek pas na 20 minutenquote:
Nou, inderdaadquote:
Daar had ik óók al alles gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vroeger konden we op dit soort momenten nog even kijken wat er in Gaza zoal gebeurde. [ afbeelding ]
Toen stond het al 0 - 2.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek pas na 20 minuten![]()
[..]
Nou, inderdaad
Eh ... 0 - 2?quote:
Guddy maakt hemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Ik wil die quote aanpassen, maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Barca het volgende:
"Vindt het niet vervelend om tegen Van Persie te fluiten" Driessen hou godverdomme die kolere bek van je dicht!
Je spiegel heet Driessen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Barca het volgende:
"Vindt het niet vervelend om tegen Van Persie te fluiten" Driessen hou godverdomme die kolere bek van je dicht!
Wat had je willen zeggen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wil die quote aanpassen, maar ik doe het maar niet
Ik heb geen spiegel.quote:
Geschorst.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het seizoen van Nigel zit er op? En woensdag dan?
zit jij wel op te letten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Kopbal het volgende:
Schaars > Da Silva
Pakte net nog even expres eeen kaart.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het seizoen van Nigel zit er op? En woensdag dan?
sms 1-2 aan naar 4242 en ijsland scoort een doelpunt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Net alsof ze het expres doen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Day-V wat jij al zei 70min wordt er niet meer gescoord.
Wat je zegt dat ben je zellufquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:25 schreef fanneke het volgende:
Robben, wat ben je toch een wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |