Dacht even dat je voor Ijsland was...quote:
Welnee, hij werd neer geschopt.quote:
The heeeeeell man. Ik wilde vanaf 1 januari alvast op oranje, maar Yvonne werkte niet meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dacht even dat je voor Ijsland was...
Camp Nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Jouw signaturequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Barca het volgende:
Konijntje doe maar wiebelen!
Alleen op koninginnedag heb je er even aan mogen ruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
The heeeeeell man. Ik wilde vanaf 1 januari alvast op oranje, maar Yvonne werkte niet mee
Welke opstelling?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw signature
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2009/05/grote-schoonmaa.html
Die opstelling
Dan weet je weer hoeveel je iets mistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Alleen op koninginnedag heb je er even aan mogen ruiken.
Anders had ie wel Kin gehetenquote:
Aan het begin stond Van der Sar nog in het doel volgens de opstellingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
verkeerde rugnummers onder in beeld bij de wissels bij rtl. Wat een amateurs zijn het toch. Net als driessen.
Dit is geen Ajax-topic.quote:
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
verkeerde rugnummers onder in beeld bij de wissels bij rtl. Wat een amateurs zijn het toch. Net als driessen.
.
Ja idd: ik dacht ook al; huhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Aan het begin stond Van der Sar nog in het doel volgens de opstelling
How I wishquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.
wat erg dat heb ik gelukkig gemist.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
De regie moet zich schamen... V/d Sar staat ook nog in de goal volgens hen.
Na 20 minuten al!quote:
Vroeger konden we op dit soort momenten nog even kijken wat er in Gaza zoal gebeurde.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zijn ze ingekakt zeg
Ik keek pas na 20 minutenquote:
Nou, inderdaadquote:
Daar had ik óók al alles gemistquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vroeger konden we op dit soort momenten nog even kijken wat er in Gaza zoal gebeurde. [ afbeelding ]
Toen stond het al 0 - 2.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek pas na 20 minuten![]()
[..]
Nou, inderdaad
Eh ... 0 - 2?quote:
Guddy maakt hemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Ik wil die quote aanpassen, maar ik doe het maar nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Barca het volgende:
"Vindt het niet vervelend om tegen Van Persie te fluiten" Driessen hou godverdomme die kolere bek van je dicht!
Je spiegel heet Driessen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Barca het volgende:
"Vindt het niet vervelend om tegen Van Persie te fluiten" Driessen hou godverdomme die kolere bek van je dicht!
Wat had je willen zeggen dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wil die quote aanpassen, maar ik doe het maar niet
Ik heb geen spiegel.quote:
Geschorst.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het seizoen van Nigel zit er op? En woensdag dan?
zit jij wel op te letten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Kopbal het volgende:
Schaars > Da Silva
Pakte net nog even expres eeen kaart.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het seizoen van Nigel zit er op? En woensdag dan?
sms 1-2 aan naar 4242 en ijsland scoort een doelpunt!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze wedstrijd eindigt in 1-2, let op mijn woorden.
Net alsof ze het expres doen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Day-V wat jij al zei 70min wordt er niet meer gescoord.
Wat je zegt dat ben je zellufquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:25 schreef fanneke het volgende:
Robben, wat ben je toch een wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |