In deze wedstrijd heb je het eerste nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
Kansen verprutst Robben inderdaad.
Maar hij is wel iemand die vanuit het niets een gevaarlijke situatie kan veroorzaken.
Ik durf m ook nog wel op rood te zettenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
vet geel
Heel mooi, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef sjimz het volgende:
Kansen verprutst Robben inderdaad.
Maar hij is wel iemand die vanuit het niets een gevaarlijke situatie kan veroorzaken.
Heb er ook last van.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef Frasier het volgende:
Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit wel heel erg matig (dof)
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Bronckhorst heeft niets meer te zoeken in Oranje, dat geldt ook min of meer voor Ooijer.
Die kunnen makkelijk vervangen worden door Maduro en Braafheid.
Nee hoor, bij Nederland kan iedereen wel een doelpunt maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In deze wedstrijd heb je het eerste nodig
bij welke kansen precies?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef FJD het volgende:
Ik vind Stekelenburg trouwens enorm onzeker overkomen.
Nou ... doe maar Boulahrouz en Braafheid. Maduro mag eventueel op het middenveld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Bronckhorst heeft niets meer te zoeken in Oranje, dat geldt ook min of meer voor Ooijer.
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ... doe maar Boulahrouz en Braafheid. Maduro mag eventueel op het middenveld.
Omdat ik het wel mee vind vallen, hij heeft wat ongelukkige momenten maar hjij creeert ook mede kansen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Robben speelt dramatisch, waarom zit je zo in z'n kont vandaag?
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Noorwegen heeft vandaag gelijk gespeeld tegen Macedonie.
Maduro zeker, die speelt echt sterk de laatste tijd bij Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
In een wedstrijd waar je - als je een normaal niveau haalt - voldoende kansen creëert om met 2 of 3-0 te winnen, heb je spelers nodig die kansen afmaken, niet spelers nodig 'die uit het niets een goal kunnen maken'. Die heb je nodig tegen toplanden waar je - zelfs als je normaal of hoog niveau haalt - moeilijk kansen creëert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Nederland kan iedereen wel een doelpunt maken.
Dat is ook de kracht van de aanval die nu speelt.
En dan nog Huntelaar als echte goalgetter nog achter de hand.
Oh. Dan is hij wel een geschikte vervanger voor Ooijer. Iedereen is beter dan Ooijer. Wij ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.
Daar is hij ook gewoon veel te traag voorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maduro speelt al een tijd niet meer op het middenveld.
Inderdaad, voordat je een kans mist moet je hem eerst creëren (Meestal).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik het wel mee vind vallen, hij heeft wat ongelukkige momenten maar hjij creeert ook mede kansen.
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat je een kans mist moet je hem eerst creëren (Meestal).
Robben creëert ze.
Meer met terugspeelballen waar een speler van IJsland in komt lopen. Tis nooit even soepeltjes de bal 2m opzij leggen en wegrammen, tis eerder aanloop, inhouden, snel terug lopen en dan alsnog schieten. Voelt wat minder solide aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
bij welke kansen precies?
Nederland mag maar 1 helft goed spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef TheArt het volgende:
Waarom spelen ze nu zo verschrikkelijk nonchalant. Als het zo makkelijk gaat, scoor er dan nog een paar, zou ik denken dan
Nee, bij die laatste liep Robben precies goed. En Raf speelde precies goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.
Ik had het meer over het creëren van kansen in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat deed Van der Vaart bij die twee momenten.
Neh ik vind Robben meestal één van de betere, vandaag één van de minderequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, bij die laatste liep Robben precies goed. En Raf speelde precies goed.
Ik snap niet waarom Robben altijd de lul moet zijn, daar hebben we Huntelaar toch al voor
quote:Nederland 21 (13)
Dat was een dikke schwalbequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:05 schreef Barca het volgende:
Fluiten kut ref, da's een glaszuivere pienantie!
Camp?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |