Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
80D vond ik ook al prima in de handen liggen hoor. Cup E is weer zo overdreven.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.
Ik zou bijna denken dat je het serieus bedoelde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Marwijk net als Ronald Koeman... profiteren van het werk van z'n voorganger![]()
maar wel leuk om NL zo goed te zien
Zit die niet op de tribune?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
Da's niet zo best natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.
Dan blijf je toch bij je basketballquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen.
quote:
kuch zit op de tribune kuchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
dameswielrennen doe jij tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
Ook. Morgenochtend ff wat vrouwen insmeren!quote:
Tribune.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen of zit ie op de tribune?
Wat een primatenkop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie Robben na 1e helft tegen IJsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |