quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorig EK alweer snel vergeten begrijp ik?
Hij heeft zijn avond niet.
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.quote:
0-2quote:
Correctie: Iedereen is goed behalve robben en de commentator van RTL4quote:
Mooie uitspraak voor een ajacied...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat heb ik met het verleden te maken.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mooie uitspraak voor een ajacied...
net potje trouwens!
Wie weet tegen Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef ASroma het volgende:
ik krijg nu al een nachtmerrie, groupsfase: Brazilie, Spanje, Ivoorkust, Nederland. Glansrijk met 9 uit 3 door naar de volgende ronde......
2e ronde eruit door 0-2 verlies tegen zambia
Waarom kwam jij niet met een nieuw topicquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Typisch Nederland, scoren in het begin. En dan 70 minuten zonder doelpunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is ook weer niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Correctie: Iedereen is goed behalve robben en de commentator van RTL4
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Marwijk net als Ronald Koeman... profiteren van het werk van z'n voorganger![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Schokkend NieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MOKUM XXX RATED
Schokkend NieuwsDonderstraal op met die onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schokkend NieuwsWie de fuck is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Dat kan alleen in Amsterdam. Afgeven op de coach die zijn club als laatste kampioen heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Marwijk net als Ronald Koeman... profiteren van het werk van z'n voorganger![]()
maar wel leuk om NL zo goed te zien
Dat zei ik al.quote:
JAAAAAAAAAAA ALBANIE !1111111111quote:
80D vond ik ook al prima in de handen liggen hoor. Cup E is weer zo overdreven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Noem het maar onzin. Ze zullen in je handen lekken zeg.
Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
80D vond ik ook al prima in de handen liggen hoor. Cup E is weer zo overdreven.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, Van der Vaart is gewoon een veel mooiere voetballer dan Sneijder.
Ik zou bijna denken dat je het serieus bedoelde...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
maar wel leuk om NL zo goed te zien
Zit die niet op de tribune?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
Da's niet zo best natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Er lekte er al eentje. Dan mag er best wat ml bij.
Dan blijf je toch bij je basketballquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen.
quote:
kuch zit op de tribune kuchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:33 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik kan maar een ding kuchen:
*KUCH* Elia's debuut *KUCH*
dameswielrennen doe jij tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef Barca het volgende:
Nou ja ... basketballgame van vanmiddag was vele malen leuker. We zijn Nederlands kampioen geworden!
Ook. Morgenochtend ff wat vrouwen insmeren!quote:
Tribune.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Elia voor Robben zou best kunnen of zit ie op de tribune?
Wat een primatenkop.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie Robben na 1e helft tegen IJsland
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef golfer het volgende:
Gooi Huntelaar er maar in de spits bij. Dan krijgen we nog een stuk of 3 goals van hem erbij.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
-niet doen-
Ajax!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Pedroso het volgende:
vd Vaart weer al vanouds. Verreweg de beste man op het veld.
Rap weg uit het wespennest Madrid en bij een club als Valencia of Arsenal gaan spelen.
Valenciaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef Pedroso het volgende:
vd Vaart weer al vanouds. Verreweg de beste man op het veld.
Rap weg uit het wespennest Madrid en bij een club als Valencia of Arsenal gaan spelen.
Als jij zijn salaris doneert lullen we nergens meer over.quote:
Arsenal word ik nu ook niet echt warm van.quote:
Ik doneer mijn zaad wel in de doos van Sylvie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als jij zijn salaris doneert lullen we nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |