Ik maak er 1-6 5-7 7-6 (2mp overleefd) 7-5 7-5 van. Laten we er meteen een legendarische score van makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef leonnoel het volgende:
[..]
Voorspelling Fed-Sod: 2-6 6-1 7-5 6-2
15:00.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat is die finale vandaag? al zal het wel geen spectakel worden...
De vorige wedstrijden zat je wel in het stadionquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
Ben er vanmiddag en misschien ook morgenmiddag niet, dus ik ga maar virtueel aanmoedigen
Ah welkom terug! Het was zo lekker rustig....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vanwege vakantie weinig kunnen zien van dit toernooi helaas, mooi op tijd terug voor de finales. Federer voor z'n eerste GS-titel lijkt me toch. Zo'n kans krijgt 'ie nooit meer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
oww, leuk. Is dat ook op de Nos stream?
Ja dus.quote:Zaterdag is op Roland Garros natuurlijk de dag van de damesfinale. Vanaf 15.00 uur kunt kijken naar het Russische onderonsje tussen Dinara Safina en Svetlana Koeznetsova.
Later op de dag volgt de finale in het herendubbel, tussen de koppels Lukas Dlouhy (Tsj)/Leander Paes (Ind) en Wesley Moodie ZAf)/Dick Norman (Bel).
Ja, op RG natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah welkom terug! Het was zo lekker rustig....![]()
Z'n 1e GS titel? Wat is er met die andere 13 gebeurd
Het is een vrouwenwedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Safina - Kuznetsova kan toch wel een leuke wedstrijd worden. Hopelijk lange rally's en weinig UE's.
15.00 idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Szura het volgende:
Zo, vrouwenwedstrijd begint bijna? half 3 toch?
Ik ben toch wel benieuwd. Kuz had last van haar enkel, Safina is grieperig..ben benieuwd of we daar iets van gaan merken. Beide speelsters zijn in ieder geval aanvallend, maar het aantal UE zal wel flink hoog worden, zeker met de druk van een finale..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Safina - Kuznetsova kan toch wel een leuke wedstrijd worden. Hopelijk lange rally's en weinig UE's.
Dubbels? Kijken mensen dat echt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
15:00.
Al zal iedereen meer uitkijken naar de wedstrijd na de dames, de dubbelfinale met Dick Norman!
Ik weet niet echt voor wie ik moet zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Sveta!
Waarschijnlijk wint Safina..
OKI!quote:
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:14 schreef Szura het volgende:
Hopelijk mag je je onderschrift gaan aanpassen TheGeneral
Hoorde d'r net ook op de radio in de voorbeschouwingquote:
Ik snap dat dus ook echt niet! En daar staat dan de nummer 1 van de wereld te tennissen...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef golfer het volgende:
Zouden ze nooit trainen op serveren?
Jeetje wat een bedroevend niveau hebben die services.
Nu heeft Theo wel meer verstand van tennis dan dat hele zooitje van de NOS bij elkaar (op Siemerink na dan). En dat komt puur omdat hij veel meer tennis kijkt door het jaar heen. Nu denk ik ook wel dat het bij Fedje regelmatig mentaal niet helemaal jofel zit, maar dat zit het bij Soders natuurlijk ook niet (alhoewel hij daar dit toernooi juist helemaal geen last van lijkt te hebben).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoorde d'r net ook op de radio in de voorbeschouwing, en daarna Theo Bakker geloof ik met z'n meester-alwetende analyse over de mannenfinale. Het zwakke punt van Fed is mentaal volgens hem, hij kent Soderling niet waarschijnlijk.
Ja, die indruk krijg ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een erg mooi plaatje
Volgens mij is er niemand op de tour die het Federer niet gunt, ze balen wel als ze verloren hebben maar stuk voor stuk staan ze daarna met een glimlach aan het net om hem succes te wensen.
Ja, daar doe ik het voor. Maar waarom geen double digits bij beiden in de vijfde set?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:48 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik maak er 1-6 5-7 7-6 (2mp overleefd) 7-5 7-5 van. Laten we er meteen een legendarische score van maken
Theo Bakker vertegenwoordigt in elk geval 25 keer de waarde van die tool van een Jan Roelfs. Hoe lang is de NOS nog van plan de sociale werkplaats uit te hangen voor dit soort nitwits?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu heeft Theo wel meer verstand van tennis dan dat hele zooitje van de NOS bij elkaar (op Siemerink na dan). En dat komt puur omdat hij veel meer tennis kijkt door het jaar heen. Nu denk ik ook wel dat het bij Fedje regelmatig mentaal niet helemaal jofel zit, maar dat zit het bij Soders natuurlijk ook niet (alhoewel hij daar dit toernooi juist helemaal geen last van lijkt te hebben).
Ik wou dat dat ook gold voor mijn grappen.quote:
Dat zijn geen grappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wou dat dat ook gold voor mijn grappen.
Mijn favoriete citat van Marcella is dit (van lang geleden, maar het is me altijd bijgebleven):quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoorde d'r net ook op de radio in de voorbeschouwing, en daarna Theo Bakker geloof ik met z'n meester-alwetende analyse over de mannenfinale. Het zwakke punt van Fed is mentaal volgens hem, hij kent Soderling niet waarschijnlijk.
Dat in tegenstelling tot Safina, die erg vrouwelijk is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen.
Die lompe spekbenen van KuznetsovaNet een vent.
Ik zat daar net aan te denkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Altijd leuk, die wedstrijden waar de speelsters, het tennis wat ze brengen en het publiek er allemaal in slagen omuit te stralen.
Mnouja, toch iig wel ietsjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot Safina, die erg vrouwelijk is.
Mensen die mannen- en vrouwentennis met elkaar gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:52 schreef Szura het volgende:
Wat een bedroevende partij![]()
En dan krijgen ze ook nog evenveel betaald als de mannen. Walgelijk
Nou, hou je daar dan maar aan vast. Figuurlijk dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mnouja, toch iig wel ietsjeVlechtje
Waar maak ik een vergelijking danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mensen die mannen- en vrouwentennis met elkaar gaan vergelijken
quote:
Ja en dus vergelijk je het. Je hebt het over mannentennis en vrouwentennis en dat ze evenveel betaald krijgen en dat dat belachelijk is. Dan vergelijk je tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar maak ik een vergelijking dan![]()
Ik zeg nergens iets over mannentennis, alleen wat over geld.
Ga asjeblieft iets anders doen in plaats van dat constante gezeik van je. Nu weten we het welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef Szura het volgende:
Dit moet niet veel langer duren anders ga ik wel iets anders doen
Dat is helemaal niet erg, maar totaal geen reden om het vrouwentennis af te kraken. En je spiegelt het dus wel aan het mannentennis, anders zou je dit allemaal niet zeggen.quote:
quote:
Mee eens Ik vind het tot nu toe vrij schandalig Ik neem aan dat de mensen in het stadion hier nog voor moeten betalen ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Safina.![]()
Ongrijpelijk dat dit de nummer 1 van de wereld is.
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens Ik vind het tot nu toe vrij schandalig Ik neem aan dat de mensen in het stadion hier nog voor moeten betalen ook?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens Ik vind het tot nu toe vrij schandalig Ik neem aan dat de mensen in het stadion hier nog voor moeten betalen ook?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk Kuznetsova eens stralen van geluk.
Jezus, hoe kleurloos kan je zijn.
Ja, nogal.quote:
Nee, maar daar komen mensen toch voor. Het is toch de triest voor woorden dat de nummer 1 van de wereld zo spelt in de finale van een GS?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar slaat dit opWat kan Safina eraan doen dat zij de nummer 1 is. Zij werkt daarvoor en heeft die nummer 1 positie bereikt. Dat betekent niet direct omdat zij de nummer 1 is dat ze wereldtennis moet spelen.
Wanneer dan? Bedoel je trouwens een "zwak' of een "wak"?quote:Er is bij de mannen ook regelmatig een wak geweest zonder echte overheersers. En als je dat spiegelt, was daar ook het niveau voor mannenbegrippen absoluut niet hoog.
Dramaaaaaaaaatisch...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat is die finale vandaag? al zal het wel geen spectakel worden...
En je denkt dat je dat niet doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Wat een sof.
Eerst maar eens leren serveren op de training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |