he, eigenlijk wel leukquote:Op zondag 7 juni 2009 18:45 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat het een Zwitser was ,maar hij had zich vekleed.
Belager Federer blijkt ervaren ordeverstoorder PARIJS - De man die zondagmiddag de finale van de Open Franse tenniskampioenschappen verstoorde is herkend als zijnde 'Jimmy Jump', een recidivist als het gaat om het verstoren van sportwedstrijden. De man, gehuld in een shirt van Zwitserland en zwaaiend met een vlag van voetbalclub Barcelona, probeerde Roger Federer een baret op te zetten.
Vijf jaar geleden al kwam dezelfde man tijdens het EK voetbal in Portugal het veld opgerend waar hij de Portugese international Luis Figo lastig viel. In hetzelfde jaar verstoorde hij ook al een formule 1-race, in 2005 betrad hij het speelveld tijdens de klassieker Real Madrid-Barcelona.
Andere 'wapenfeiten' van de man zijn het verstoren van de Champions League-finale in 2007, de WK-finale rugby tussen Engeland en Zuid-Afrika en het EK-voetbalduel in 2008 tussen Duitsland en Turkije. Bij die laatste wedstrijd droeg hij een spandoek met de tekst 'Tibet is geen China'
waar baseer je dit opquote:Op zondag 7 juni 2009 19:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb overigens ook een traantje gelaten. Ik vind hem als tenniser geniaal maar als mens heb ik gewoon respect voor hem. Hij is gewoon een supersympathieke gozer en ik denk dat de combinatie tussen hem en Nadal het tennissen voor zoveel mensen weer aantrekkelijk heeft gemaakt.
Ik vind het op zich ook niet erg zo'n figuur. Maar ik vind dat je wel met je klauwen van de spelers moet afblijven.quote:
Amen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook niet erg zo'n figuur. Maar ik vind dat je wel met je klauwen van de spelers moet afblijven.
Wie is Mina?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef wimderon het volgende:
Wordt nog wat als Mina een keer tegen Monfils moet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hey, die lijkt verdacht veel op Monfilsquote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De runner-up bij de junioren, die ook op de afbeelding bij het bericht staat.
Schiet z'n arm hier uit de kom ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
De runner-up bij de junioren, die ook op de afbeelding bij het bericht staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |