Ik maak er 1-6 5-7 7-6 (2mp overleefd) 7-5 7-5 van. Laten we er meteen een legendarische score van makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef leonnoel het volgende:
[..]
Voorspelling Fed-Sod: 2-6 6-1 7-5 6-2
15:00.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat is die finale vandaag? al zal het wel geen spectakel worden...
De vorige wedstrijden zat je wel in het stadionquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:56 schreef Susi het volgende:
Ben er vanmiddag en misschien ook morgenmiddag niet, dus ik ga maar virtueel aanmoedigen
Ah welkom terug! Het was zo lekker rustig....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Vanwege vakantie weinig kunnen zien van dit toernooi helaas, mooi op tijd terug voor de finales. Federer voor z'n eerste GS-titel lijkt me toch. Zo'n kans krijgt 'ie nooit meer.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
oww, leuk. Is dat ook op de Nos stream?
Ja dus.quote:Zaterdag is op Roland Garros natuurlijk de dag van de damesfinale. Vanaf 15.00 uur kunt kijken naar het Russische onderonsje tussen Dinara Safina en Svetlana Koeznetsova.
Later op de dag volgt de finale in het herendubbel, tussen de koppels Lukas Dlouhy (Tsj)/Leander Paes (Ind) en Wesley Moodie ZAf)/Dick Norman (Bel).
Ja, op RG natuurlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ah welkom terug! Het was zo lekker rustig....![]()
Z'n 1e GS titel? Wat is er met die andere 13 gebeurd
Het is een vrouwenwedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Safina - Kuznetsova kan toch wel een leuke wedstrijd worden. Hopelijk lange rally's en weinig UE's.
15.00 idd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef Szura het volgende:
Zo, vrouwenwedstrijd begint bijna? half 3 toch?
Ik ben toch wel benieuwd. Kuz had last van haar enkel, Safina is grieperig..ben benieuwd of we daar iets van gaan merken. Beide speelsters zijn in ieder geval aanvallend, maar het aantal UE zal wel flink hoog worden, zeker met de druk van een finale..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Safina - Kuznetsova kan toch wel een leuke wedstrijd worden. Hopelijk lange rally's en weinig UE's.
Dubbels? Kijken mensen dat echt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
15:00.
Al zal iedereen meer uitkijken naar de wedstrijd na de dames, de dubbelfinale met Dick Norman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |