Ik verwacht er het mijne vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Wat verwacht jij van de mannenfinale wimmers?

En daarom vroeg ik het jou ook nietquote:

quote:

Tja, lastig. Qua spel moet Federer Soderling gewoon aankunnen, Del Potro stond minstens zo hard te beuken en maakte in eerste instantie zelfs minder foutjes dan Soderling tot nu toe dit toernooi. Soderling heeft tot nu toe alleen maar (gravel)knallers tegenover zich gehad met Ferrer, Nadal, Davydenko en Gonzalez. Federer speelt juist ultra-gevarieerd dit gravelseizoen en aangezien Soderling minder beweegt dan bijvoorbeeld Del Potro en Monfils verwacht ik dat hij daar vrij veel succes mee gaat hebben. En ook de slice van Federer is bijvoorbeeld beter dan die van Nadal en zeker Gonzalez. Maar als het zo droog en warm blijft daar zal Soderling lastig te breaken zijn, zeker in de beginfase, tiebreak in de eerste set zou niet heel raar zijn, als Federer de eerste set pakt zou dat al een grote stap zijn...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Wat verwacht jij van de mannenfinale wimmers?

Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden, hoewel ik verwacht dat Soderling gewoon weer gaat knallen in die eerste set. Tegen Donkey, Nadal en Gonzo was zijn eerste set eigenlijk het beste, terwijl Fed toch wat stroef en onwennig start vaak. 6-2, 6-3 ofzo voor Soders in set 1, waarna Federer uiteindelijk met 3-1 aan het langste eind zal trekken. Tweede set zal nog wel moeizaam zijn, 7-6/7-5 ofzo, maar daarna relatief simpel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, lastig. Qua spel moet Federer Soderling gewoon aankunnen, Del Potro stond minstens zo hard te beuken en maakte in eerste instantie zelfs minder foutjes dan Soderling tot nu toe dit toernooi. Soderling heeft tot nu toe alleen maar (gravel)knallers tegenover zich gehad met Ferrer, Nadal, Davydenko en Gonzalez. Federer speelt juist ultra-gevarieerd dit gravelseizoen en aangezien Soderling minder beweegt dan bijvoorbeeld Del Potro en Monfils verwacht ik dat hij daar vrij veel succes mee gaat hebben. En ook de slice van Federer is bijvoorbeeld beter dan die van Nadal en zeker Gonzalez. Maar als het zo droog en warm blijft daar zal Soderling lastig te breaken zijn, zeker in de beginfase, tiebreak in de eerste set zou niet heel raar zijn, als Federer de eerste set pakt zou dat al een grote stap zijn...

quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Zal vast al wel een keer voorbij gekomen zijn.
Is er iemand die nog weet van wie Martin Verkerk verloor op Wimbledon, vlak na zijn finaleplaats op Roland Garros?

Ik?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:35 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Feli kerel. Nog interesse in een nieuwe nick. Er vliegt hier nog iemand rond die zijn nick liever kwijt dan rijk is.

Oké, daar kan ik wel mee leven. Ik geloof dat het vooral komt door die afzwaaiers. De meeste spelers slaan een bal gewoon hooguit een paar meter uit. Federer slaat ze vaak in de tribune Daardoor valt het me zo op denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:38 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Federer is gewoon niet meer zo veel beter dan de rest, zoals vroeger het geval was. Daarom lijkt het alsof hij dit soort wedstrijden niet op zijn best speelt, maar ik denk gewoon dat dit zijn best is op dit moment van zijn carrière. Als een Del Potro boven zichzelf uitstijgt, heeft Federer gewoon heel veel moeite met hem. Dat is misschien vooral een mentaal probleem, maar toch, dit zijn geen incidenten, maar meer structurele onderdelen van zijn spel in de laatste jaren.

Ja, klopt. Ik doe erg negatief over Federer en ik ben er nog niet over uit waardoor dat komt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:25 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Je hoeft je voor niemand te verantwoorden alleen ben je nogal subjectief bezig en ben je vooral Federer aan het zoeken.

Ik las dat suus21 de trofee gaat uitreiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:02 schreef wimderon het volgende:
Weet Suus21 trouwens al wie de trofee uit gaat rijken?

quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
In principe kreeg hij het gewoon in de schoot geworpen, maar dan moet je het nog wel waar kunnen maken. Zeker ook na de uitschakeling van Djokovic. Dat brengt een grotere druk mee dan als Nadal ook nog ver in de tweede week zou komen, die leidt normaal op RG de aandacht af van Federer.

Denk ik ook. Hoewel ik hoop dat Kuznetsova wint. Ik gun het ze allebei wel, maar gun het Kuzzie toch net iets meer. Maar het zal lastig worden voor haar. Hopelijk is ze hersteld van die loodzware partijen tegen Williams en Stosur.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:35 schreef Leatherface het volgende:
Voorspellingen voor de damesfinale?
Ik heb het damestoernooi niet echt gevolgd. Maar Safina lijkt me toch wel de duidelijke favoriete.

federers fouten zijn altijd grote fouten geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, daar kan ik wel mee leven. Ik geloof dat het vooral komt door die afzwaaiers. De meeste spelers slaan een bal gewoon hooguit een paar meter uit. Federer slaat ze vaak in de tribune Daardoor valt het me zo op denk ik.

Ik vind dit toch wel een erg mooi plaatjequote:

WTF! Dat doet pijn aan mijn ogen man!! BAN!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:27 schreef TheGeneral het volgende:
Iemand nog geld over om deze prachtige schoenen te kopen?
[ afbeelding ]

Kille, trage omstandigheden neutraliseren Sod's geram allicht een beetje. Niet al te ongunstig voor Federer dus lijkt me. Ik denk dat zelfs de weergoden morgen wel met RF op hun petje rondlopen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:42 schreef TheGeneral het volgende:
Zondag wordt het trouwens fris + kans op lichte regen en een hoge luchtvochtigheid. Maar 14 graden.
Volgens een aantal sites, maar dat zou zomaar anders kunnen zijn...
http://www.weather.com/ou(...)36hr_topnav_business
http://www.weather-forecast.com/locations/Paris/forecasts/latest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |