quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef stefan92 het volgende:
Als Söderling die finale niet wint komt hij niet eens in de top 10.Wat vinden jullie van het nieuwe rankingsysteem? Bijna iedereen die dit jaar even ver komt als vorig jaar, verliest punten(ook na het verdubbelen van de punten van vorig jaar
).
Held SCH spreekt de waarheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat voor vreemd menspersoon ben jij eigenlijk?
Waar is ambro eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ambro had hem binnen de minuut al aangepast.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
STFU !
Hoe durf je dat scharminkel te vergelijken met Koning Martin
Omdat hij vroeger fan van hem was (en misschien nog steeds is) en daardoor te veel tegen hem opkijkt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef groenen het volgende:
Waarom is Del Potro altijd zo slecht tegen Federer?
Op vakantie, volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar is ambro eigenlijk?
Anyway, dit moet ook gepost worden:
[RG] Titel rolstoeldames opnieuw voor Vergeer
Del Potro heeft de ideale speelstijl voor Fed, beetje een soort Roddickverhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef groenen het volgende:
Waarom is Del Potro altijd zo slecht tegen Federer?
Van wanneer is die foto?quote:
Wist niet dat die ooit van hem had gewonnen. Nja, weer wat geleerd.quote:
Ik vermouth het.quote:
Dat valt volgens mij wel mee. In de eerste paar games merkte je daar helemaal niets van.quote:
Nee, maar daarna toch wel? Hij maakte opeens drie grote fouten op rij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. In de eerste paar games merkte je daar helemaal niets van.
[...]
Dat Fedje fouten maakt, wil niet direct zeggen dat dat door zenuwen komt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar daarna toch wel? Hij maakte opeens drie grote fouten op rij.
Nee, maar de manier daarop vond ik daar wel op wijzen. Services heel dik uit. Een smash tien meter uit Nj, blijft toch speculatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Fedje fouten maakt, wil niet direct zeggen dat dat door zenuwen komt.
nou fijn dat jij daar op let, ga tennis kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Had Federer nou net een stijve? Wtf !
Waarom loopt Federer er dan niet even achteraan?quote:
amenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef qonmann het volgende:
Hopen dat Federer verliest !
Nog 2 sets verliezen en het is zover
Zit jij wel op het goeie kanaal te kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Had Federer nou net een stijve? Wtf !
Makkelijker gezegd dat gedaan hoor. Die lob was gewoon perfect. Of het zo bedoeld was, weet ik niet, maar voor Federer was er niets aan te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom loopt Federer er dan niet even achteraan?
Veel Federer-haters hier vandaag.quote:
hawk eye ik vraag het ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef Apfel. het volgende:
Hebben ze bij RG niet die camera beelden, dat ze dat 3 keer mogen gebruiken. Komt dat wel weer bij Wimbledon?
niet alleen vandaagquote:
Nou geweldig inderdaad, al die fouten van Federer. Heel veel heeft hij er niet voor hoeven doen, het was vooral Federer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef sven2345 het volgende:
jaaaaa de set voor Del Potro..dik verdiend, geweldig
Hij stond nog niet eens bij de servicelijn en die lob was niet hoog en ook niet hard.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dat gedaan hoor. Die lob was gewoon perfect. Of het zo bedoeld was, weet ik niet, maar voor Federer was er niets aan te doen.
Hawk-eye bedoel je? Dat is er op alle toernooien op de graveltoernooien na, omdat je daar in principe de afdruk perfect kan zien (als er geen onduidelijkheid is over welke afdruk het gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef Apfel. het volgende:
Hebben ze bij RG niet die camera beelden, dat ze dat 3 keer mogen gebruiken. Komt dat wel weer bij Wimbledon?
ah oke duidelijk,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hawk-eye bedoel je? Dat is er op alle toernooien op de graveltoernooien na, omdat je daar in principe de afdruk perfect kan zien (als er geen onduidelijkheid is over welke afdruk het gaat).
Dus ja, op Wimbledon weer wel, maar ook bij Queens, in Halle, Rosmalen, Birmingham enz.
Ja, wel 1-0* nu voor JMDP.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef nightcowboy het volgende:
Oei, beetje zwakke smash van Federer, hij komt daar nog goed weg.
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef qonmann het volgende:
Hopen dat Federer verliest !
Nog 2 sets verliezen en het is zover
Het is al van 2007 dat hij echt gedomineerd heeft, en Roland Garros heeft hij nog nooit gedomineerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)
Ik weet net of je het tennis volgt, maar erg dominant was Federer de laatste anderhalf jaar niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)
hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuwsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet net of je het tennis volgt, maar erg dominant was Federer de laatste anderhalf jaar niet.
Ja, al heeft hij de laatste RG, de laatste Wimbledon en de laatste AO niet gewonnen. Voor wat betreft 2004-2006 kan ik me je opmerking beter voorstellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuws
Wie zijn dat hier dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
geen federer haters..wat een onzin....alleen geen federer reetlikkers
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)quote:
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?quote:
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt...alleen die grappenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het.Bedankt.
Meestal ben ik hier zelf degene die gehaat wordt.
Hij is pas 20, maar hij heeft echt al een verrotte kop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).quote:
Daar werd Federer meteen gebrokenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef sven2345 het volgende:
[..]
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt
Ja, ik weet het. Hier wat nieuwe, van vandaag:quote:...alleen die grappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Daar werd Federer meteen gebrokenVoor de rest ging het wel redelijk.
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.quote:
Ja, ik vind het altijd vreselijk moeilijk (zo niet ondoenlijk)om te bepalen wat nou bepalend is, ook in deze partij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.
Eerder een gare finale. Hoe lang is het geleden dat er een GS-finale was zonder iemand uit de top 4?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
[..]
Ja, ik weet het. Hier wat nieuwe, van vandaag:onee he nu heb ik je getriggeredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeps.quote:
Hoezo gaar? Ik zie liever twee uitstekend in vorm zijnde spelers.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerder een gare finale. Hoe lang is het geleden dat er een GS-finale was zonder iemand uit de top 4?
De service. Delpo heeft veel meer gratis punten..deze week zeiden we al dat hij met zijn kracht meer directe punten zo moet winnen en dat doet hij nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd vreselijk moeilijk (zo niet ondoenlijk)om te bepalen wat nou bepalend is, ook in deze partij.
Gek idee dat er geen topvier/topdriespeler bij zou zitten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoezo gaar? Ik zie liever twee uitstekend in vorm zijnde spelers.
Ja, maar hoe verklaar je Federers afzwaaiers, ook op eigen service?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De service. Delpo heeft veel meer gratis punten..deze week zeiden we al dat hij met zijn kracht meer directe punten zo moet winnen en dat doet hij nu.
Ik niet tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef sven2345 het volgende:
i verwacht dat het nu toch wel over is voor del potro..
Omdat hij één punt op eigen service verliest?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef sven2345 het volgende:
i verwacht dat het nu toch wel over is voor del potro..
Een jaar of 4 schat ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerder een gare finale. Hoe lang is het geleden dat er een GS-finale was zonder iemand uit de top 4?
ik zie del potro federer gewoon niet vaak meer breaken..misschien 1x ofzow:)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij één punt op eigen service verliest?
Delpo is echt geen nummer 89 van de wereld bij wie het dan qua spel direct over is. Delpo moet Fedje ook in de overige sets wel weerstand weten te bieden.
Ja, als het niet langer is. Heb je een idee? Ik kan niks bedenken.quote:
Hij schat 4 jaar, vermoed ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als het niet langer is. Heb je een idee? Ik kan niks bedenken.
Hier ook ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
Stottert bij jullie het geluid ook zo? Het beeld van de stream is goed maar het geluid stottert als de nete.
Wellicht Safin - Hewitt AO 2005, of stond safin toen in de top 4?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als het niet langer is. Heb je een idee? Ik kan niks bedenken.
Nee, ik bedoel welke finale dat dan geweest zou kunnen zijn.quote:
misschien bedoelt hij: del potro is geen complete tennisser...dat zijn er nl. maar 4 in de historie v/h tennis: federer, nadal, murray en djokovicquote:
Of Hewitt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wellicht Safin - Hewitt AO 2005, of stond safin toen in de top 4?
Safin stond toen vierde. En Hewitt zelfs derde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij: del potro is geen complete tennisser...dat zijn er nl. maar 4 in de historie v/h tennis: federer, nadal, murray en djokovic
Wat een onzin. Delpo is compleet genoeg hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij: del potro is geen complete tennisser...dat zijn er nl. maar 4 in de historie v/h tennis: federer, nadal, murray en djokovic
Del Potro is juist vrij compleet, misschien wel completer dan Nadal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Stond Gonzalez top4 in 2007?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Het werkt blijkbaar aanstekelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
En pardon? Maar 4 in de historie v/h tennis. Grapje zeker
Maar Federer wel en daar gaat het om. Of er geen van beide in de top-4 stond en Fedje was toen heerschend.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Safin stond toen vierde. En Hewitt zelfs derde.
quote:
Waarom is dat zo belangrijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:Pquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Delpo is compleet genoeg hoor.
En pardon? Maar 4 in de historie v/h tennis. Grapje zeker
Dat is niet belangrijk. Ik vind het apart.quote:
[..]
Velen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
Break meteen weer.Federer doet het toch echt niet zo gemakkelijk zoals velen van jullie zeiden hier.
[..]
Maar waarschijnlijk kan je over 20 jaar dan weer zeggen dat de top 4 van dan de enige complete tennissers ooit zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef sven2345 het volgende:
[..]
nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:P
maar ik heb het alleen over qua niveau..misschien niet qua mentaal aspect, en de omstandigheden waren toen anders....maar puur qua tennisniveau dan he
Zie zijn eerste post boven aan deze pagina. Ik begrijp wel wat hij bedoelt en ik ben het er wel mee eens. Tennissers worden steeds beter, onder meer doordat ze fysiek sterker worden. Laver zou destijds geen game hebben gemaakt tegen Nadal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
Kom op Sven, je vergeet Borg, Perry, Sampras, Agassi eva.
ja ben ik volkomen met je eens...daarom kun je die verschillende tijden ook niet met elkaar vergelijken en eigenlijk nooit spreken van "de beste allertijden" immers het niveau van het tennis gaat generatie op generatie omhoogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk kan je over 20 jaar dan weer zeggen dat de top 4 van dan de enige complete tennissers ooit zijn.
Ergo, of er zijn er meer geweest, of dezen zijn het ook niet.
Toch is het raar om Sampras niet te noemen. Die zou met zijn niveau van toen nog steeds goed meekomen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie zijn eerste post boven aan deze pagina. Ik begrijp wel wat hij bedoelt en ik ben het er wel mee eens. Tennissers worden steeds beter, onder meer doordat ze fysiek sterker worden. Laver zou destijds geen game hebben gemaakt tegen Nadal.
Ik vind hem juist vandaag wel te pruimen daaromquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik erger me een beetje aan Federer, omdat ik vind dat hij er vandaag zo weinig structuur in zijn spel, oftewel omdat hij maar wat lijkt te doen.
Ja, die misschien wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch is het raar om Sampras niet te noemen. Die zou met zijn niveau van toen nog steeds goed meekomen hoor.
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef sven2345 het volgende:
[..]
nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:P
maar ik heb het alleen over qua niveau..misschien niet qua mentaal aspect, en de omstandigheden waren toen anders....maar puur qua tennisniveau dan he
Ik had gedacht dat jij het toch wel met me eens zou zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vandaag wel te pruimen daarom
met de schaal (tweede plaats) of de beker (eerste plaats)? Ik neem aan dat je het laatste bedoelt(?)quote:Moet er niet aan denken dat hij zondag staat te janken met die schaal in zijn handen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
dus post geen nonsens meer please..
Ik ben juist blij als hij slecht speelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij het toch wel met me eens zou zijn.
Hij jankt sowiesoquote:met de schaal (tweede plaats) of de beker (eerste plaats)? Ik neem aan dat je het laatste bedoelt(?)
ja in 2003 idd...om hem daarna nog 7 keer zonder enige moeite te verslaan.....en sampras had zelfs moeite met een lleyton hewitt die in de generatie erna (federer) geen schijn van kans meer maakte..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..
Rare argumenten. Heywitt is daarna slechter geworden. Sampras is nog steeds de beste tennisser aller tijden imo, met Federer op een tweede plek. Moet Federer eerst maar RG en meer GS-en winnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ja in 2003 idd...om hem daarna nog 7 keer zonder enige moeite te verslaan.....en sampras had zelfs moeite met een lleyton hewitt die in de generatie erna (federer) geen schijn van kans meer maakte..
Is het spannend?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij het live scoreboard van RolandGarros.com zie ik ineens de wedstrijd Nadal - Soderling
[ afbeelding ]
Kun je ook weer anders zien. Dat de rest hem voorbij is gestreefd en hij is blijven hangen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Rare argumenten. Heywitt is daarna slechter geworden.
Dan zullen we Nadal ook wel niet op Queens zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Soderling gaat winnenDat zou echt een grote schok zijn!
Zal toch wel niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
hij heeft zich al afgemeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zullen we Nadal ook wel niet op Queens zien.
Je stemt zeker ook PVV, SGP of CDA?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gek idee dat er geen topvier/topdriespeler bij zou zitten.
Tja, tegen Haas hoef je je natuurlijk veel minder zorgen te maken dan tegen Del Potro als je achter staat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer is niet zo cool als toen tegen Haas, toen hij 2 sets achterstond. Hij ergert zich.
misschien is del potro een iets betere speler dan haas waardoor het moeilijker is om goed te spelen door al die tegendruk van delpoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer is niet zo cool als toen tegen Haas, toen hij 2 sets achterstond. Hij ergert zich.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..
Die wedstrijd is allang gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jezus heeft daar niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Chadi het volgende:
Jezus Federer's slechtste partij ooit volgens mij
dat zie je goed, soms heb je van die sportmensen waarmee je niets hebt hoe goed ze eigenlijk ook zijn. Bij mij zijn dat Federer en Schumacherquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon standaard voor de tegenstander van Federer, of zie ik dat fout?
Amen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Chadi het volgende:
Jezus Federer's slechtste partij ooit volgens mij
Federer heeft vandaag echt alles verkeerd gedaan wat hij verkeerd kon doen eigenlijk. En dan gaatje hoofd hangen. Als hij tegen 1 van die lui uit de andere partij had gespeeld was hij er al lang uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat er erg chagrijnig bij,. Nadal zou in zo'n situatie positiviteit en vechtlust blijven uitstralen.
Ja, hij was er sowieso in een paar partijen bijna uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Federer heeft vandaag echt alles verkeerd gedaan wat hij verkeerd kon doen eigenlijk. En dan gaatje hoofd hangen. Als hij tegen 1 van die lui uit de andere partij had gespeeld was hij er al lang uitgeknikkerd.
Ja, hij heeft echt wel kansen gehad. Paar keer 30-30 met een tweede service.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef Chadi het volgende:
Weer een bal in het net op een zwakke tweede service
Ja, ik snap het niet hoor. Ik krijg bijna het idee dat hij veel vrije punten krijgt doordat de tegenstanders geïntimideerd zijn door wat hij in het verleden heeft gedaan. Kennen jullie ook maar 1 speler die meer van die afzwaaiers slaat dan Federer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef Chadi het volgende:
Weer een bal in het net op een zwakke tweede service
Dat was echt 'n lekkere jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef Game_Error het volgende:
zieke bal van federer
De twee grootste sportmannen op hun gebied van de afgelopen 30-40 jaar .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat zie je goed, soms heb je van die sportmensen waarmee je niets hebt hoe goed ze eigenlijk ook zijn. Bij mij zijn dat Federer en Schumacher
het heeft weinig met graveltennis te maken...maar de snelheid van de ballen is ook erg hoog..dan krijg je automatisch meer foutenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ee niveau zeg. Federer slaat een enigszins korte bal en DP slaat hem vier meter uit.Ik vind het geen gezicht in vergelijking met Soderling-Gonzalez.
Vergeet Michael Jordan en Tiger Woods dan ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
De twee grootste sportmannen op hun gebied van de afgelopen 30-40 jaar .
Ik zei ook op hun gebied erbij ..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:36 schreef erikh het volgende:
[..]
Vergeet Michael Jordan en Tiger Woods dan ook niet
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef .txt het volgende:
OMG wat een forehand van Del Noobo.
schatje toch.. doe aan dan hoor je mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb het geluid momenteel niet aan, maar voor wie is het publiek ?
Federerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb het geluid momenteel niet aan, maar voor wie is het publiek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |