Wat voor vreemd menspersoon ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik zie Soderling het tournooi nog winnen ook. Zou eigenlijk wel mooi zijn als hij Federer met boter en suiker inmaakt. Maar liever toch dat Federer de finale gewoon niet haalt, hoeven we niet tegen die chagrijnige rotkop aan te kijken zondag.
Sport1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef tennisboy het volgende:
De NOS zendt maar tot 17,25 uit, dus dat wordt dan overschakelen naar Euro Sport
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik zie Soderling het tournooi nog winnen ook. Zou eigenlijk wel mooi zijn als hij Federer met boter en suiker inmaakt. Maar liever toch dat Federer de finale gewoon niet haalt, hoeven we niet tegen die chagrijnige rotkop aan te kijken zondag.
Ambro had hem binnen de minuut al aangepast.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef pfaf het volgende:
Zit nou niemand zich DOOD te ergeren aan die forhand?
Als Mitt en ik hier nog mod zouden zijn...![]()
Je verwoordt het erg mooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat voor vreemd menspersoon ben jij eigenlijk?
Ja dan Soderling.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik wacht de finale nog even af voordat ik om ben hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij leek echt volledig naar de klote te zijn, zowel fysiek als mentaal. Hij heeft hiermee voor goed zijn chokeverleden van zich afgegooid.
Dan was je waarschijnlijk minder aanwezig dan je nu bentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef pfaf het volgende:
Zit nou niemand zich DOOD te ergeren aan die forhand?
Als Mitt en ik hier nog mod zouden zijn...![]()
Mitt+pfaf >>>>>>> Ambro.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ambro had hem binnen de minuut al aangepast.
Hartstikke groot fullscreen hier op een tweede monitor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:03 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs gaat toch wel door op internet? is wel een klein kutschermpje, maar beter dan niks
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:06 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een verademing om wier eens iemand naar het net te zien lopen....
Engelse ziekte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat irritant dat die commentatoren overal meer voor zeggen. Ze zeggen niet serieuzer, nerveuzer, etc, maar maar serieus, meer nerveus etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |