Jaja, nou is het wel weer mooi geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef de_boswachter het volgende:
Pfffff. Martin Verkerk was ongeplaatst toen hij de finale haalde.
Dat zijn pas prestaties ! En niet wat die josti hier laat zien.
Niemand tipt aan Martin !
Ik heb het gezien en ik geloof het nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
'Chökerling' die 2-0 in sets voor komt tegen Gonzalez, vervolgens 4-1 achterstaat in de 5e set en vijf games op rij wint, niemand die je zou geloven vóór dit toernooi!
Tennis is gelukkig wel een stuk verder dan bijv. voetbal hierinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Konev het volgende:
Het was een mooie wedstrijd, gunde het Gonzales wel maar vind het ook wel leuk voor Soderling
Wel vind ik het behoorlijk triest dat anno 2009 een wedstrijd nog 'beslist' kan worden door een (foute?) balafdruk.. Er wordt op de millimeter nauwkeurig gespeeld en dan vind ik toch dat er behoorlijk amateuristisch met zulke dingen omgegaan wordt maargoed..
Verkerk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
STFU !
Hoe durf je dat scharminkel te vergelijken met Koning Martin
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik geloof het nog niet.
Ja inderdaad, vind het bij voetbal inderdaad erg triest maar daar gebeurt het wel iets minder vaak dat er een discussie is over een bal op of over de lijn.. Maarja inderdaad op hardcourt en gras is het goed geregeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tennis is gelukkig wel een stuk verder dan bijv. voetbal hierin
Alleen nog op gravel zo'n Hawk-eye (gaat er volgend jaar komen, twijfel ik bijna niet aan), en het is top geregeld
Nu! , hij zal elk moment de baan opkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
leuke partij idd. hoelaat voordat federer moet?
Het geldt toch voor alle graveltoernooien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef DeeBee het volgende:
En, waarom zou je ook alweer geen Hawk-Eye willen als toernooi?
Serieus, gigantic fail dit natuurlijk...nu al een paar keer.
Waarom menen die arrogante Fransen nou weer dat het hier niet nodig is of zo?
Klopt, dat gehype hier op fok is ook wel een keer leuk geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkerk.Wellicht één van de meest overschatte tennisspelers ooit. Misplaatste nationalisme.
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verkerk.Wellicht één van de meest overschatte tennisspelers ooit. Misplaatste nationalisme.
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zit hij toch voor op de stoel? Hij weet weer de juiste afdruk niet zelf te vinden.
Zo, je speelt het hoog op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb al een topic report geplaatst en een ban aangevraagd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
FedEx in 3, maximaal 4 sets. Zowel tegen Del Pony als tegen Soders ....
Komop SCH! Fed moet deze RG winnen. Daarna mag hij met pensioen...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik zie Soderling het tournooi nog winnen ook. Zou eigenlijk wel mooi zijn als hij Federer met boter en suiker inmaakt. Maar liever toch dat Federer de finale gewoon niet haalt, hoeven we niet tegen die chagrijnige rotkop aan te kijken zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |