Dat klinkt wat aanmatigend. Heeft denk ik niet veel met mazzel te maken. Ze pieken gewoon op dit soort toernooien, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door.
Met Nadal had je geen rekening gehouden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.
Natuurlijk zou Del Potro een verrassende finalist zijn ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.
Ik heb het ook niet over mazzel hoor. Ze zijn gewoon goed op gravel. Ik vind het over het algemeen niet heel aansprekende spelers uit Spanje of Z-Amerika. Behalve Nadal dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat klinkt wat aanmatigend. Heeft denk ik niet veel met mazzel te maken. Ze pieken gewoon op dit soort toernooien, lijkt me.
Dat is toch idioot dan. Gezien de resultaten van de afgelopen weken en de status van de Z-Amerikanen. Del Potro gaat dit jaar denk ik echt doorbreken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Del Potro een verrassende finalist zijn ...
Nadal, Federer en in iets mindere mate Murray en Djokovic, dat waren de kandidaten voor een finaleplek en verder niemand natuurlijk ...
Jawel hoor, maar ook wel dat hij er uit zou vliegen, alleen niet zo vroeg in het tournooi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Met Nadal had je geen rekening gehouden?
Het werd ineens ook een stuk lichter buiten, Martin begint ineens weer te stralen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit hier gewoon zelf vuistjes te maken in mijn Verkerk shirt
Ik zie er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Op basis van welke resultaten uit de afgelopen weken had jij iemand anders verwacht en wie dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is toch idioot dan. Gezien de resultaten van de afgelopen weken en de status van de Z-Amerikanen. Del Potro gaat dit jaar denk ik echt doorbreken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef wimderon het volgende:
Die kneus mag wel eens wat beter opletten zeg.
Del Potro heeft nog geen grote tournooien gewonnen, dan ben je nog niet echt doorgebroken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op basis van welke resultaten uit de afgelopen weken had jij iemand anders verwacht en wie dan?
Del Potro is natuurlijk vorig jaar al doorgebroken met 4 toernooioverwinningen op rij en een 5e plek op de wereldranking ...
Ik wil een epische 5e set, iets met dubbele cijfers aan beide kanten
Heeft niet met Fransen te maken. Bij geen één graveltoernooi is Hawk-Eye.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:37 schreef DeeBee het volgende:
En, waarom zou je ook alweer geen Hawk-Eye willen als toernooi?
Serieus, gigantic fail dit natuurlijk...nu al een paar keer.
Waarom menen die arrogante Fransen nou weer dat het hier niet nodig is of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |