Tussen 2 Zuidamerikanen niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Ruudt het volgende:
Is juist mooi, die finale heeft niemand voorspeld.

Dat kan niet want Fedje gaat vet winnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Jammer hoor. Soderling heeft dit tournooi gemaakt en ik gun hem van harte de finale. Hij heeft het verdiend.
Straks wordt het nog een Zuidamerikaanse finale

Ja, en dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef SCH het volgende:
Straks wordt het nog een Zuidamerikaanse finale

Mogen we toch niet hopen. Maar die zie ik de finale niet halen eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat kan niet want Fedje gaat vet winnen

Dan zou gras ook niet kunnen toch? Geen idee wat de exacte reden is verder, maar gras is ook niet even.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met dat die hawk-eye niet werkt op gravel. Waarschijnlijk omdat het geen even oppervlak is? Ze zijn er wel mee aan het testen.

Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je nou niet genieten van de vechtlust en de forehand van Gonzalez ... Ondanks een 0-2 achterstand in sets blijven gaan, proberen in je spel te komen en als dat dan lukt de gaskraan vol open draaien.
Genieten dit, dit maakt Roland Garros zo'n mooi toernooi

Ik geniet er ook zeker van, maar heb net iets meer met anti-held Soderling eigenlijk, maar nu op 4-1 is het echt einde verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kun je nou niet genieten van de vechtlust en de forehand van Gonzalez ... Ondanks een 0-2 achterstand in sets blijven gaan, proberen in je spel te komen en als dat dan lukt de gaskraan vol open draaien.
Genieten dit, dit maakt Roland Garros zo'n mooi toernooi

Dat is niet verrassend, maar tussen deze 2 spelers is natuurlijk wel verrassend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen 2 Zuidamerikanen niet?Toch niet zo verrassend. Soderling-Federer zou veel verrassender zijn.

Nee, niet echt vind ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat is niet verrassend, maar tussen deze 2 spelers is natuurlijk wel verrassend.

Absoluut, maar dat heeft Gonzo afgedwongen. Eerste 2,3 sets was hij niet dwingend, alleen maar aan het verdedigen. Doordat hij zelf meer ging knallen nam hij het initiatief een beetje over en met het mentale spelletje met die lijnrechter nam hij het helemaal over van Soders..die was meteen de weg kwijt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.

Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij blijft de mindere speler en profiteert vooral fysiek nu.

Ik heb het dan ook over dit tournooi en deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...

Gonzalez staat beduidend hoger op de ranking. Hij staat ook al een aantal jaar in of nabij de top 10.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Soderling is echt niet de betere speler heur. Hij heeft een geweldige run dit toernooi, maar om hem dan meteen maar neer te zetten als de betere speler is natuurlijk onzin ...

Dan behoor jij tot die 1% (of lager) van de tennisvolgers die deze finale van tevoren heeft voorspeld.quote:

Soderling is slechter gaan spelen omdat Gonzo hem fysiek de baas is. Gonzo had ook gewoon in de 3e set kunnen 'opgeven'. Maar hij bleef vechten en vechten en dat betald zich nu uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat Soderlng slechter is gaan spelen.

Hoezo?quote:
Waarom?quote:Maar die zie ik de finale niet halen eigenlijk.

Nou Del Potro vind ik niet echt een verrassende finalist, maar hij moet nog over Federer heen. En Gonzalez al helemaal niet. Dat ze het allebeide redden, is dan misschien de verrassing maar heel vaak komen Zuidamerikanen ver of piemelt er zo'n spanjaard door. Allemaal niet de meest spannende spelers helaas.quote:

Nou voorspeld niet. Maar heel verrassend kun je het toch ook weer niet noemen zoals ik hierboven uitlegde.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan behoor jij tot die 1% (of lager) van de tennisvolgers die deze finale van tevoren heeft voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |