hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuwsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet net of je het tennis volgt, maar erg dominant was Federer de laatste anderhalf jaar niet.
Ja, al heeft hij de laatste RG, de laatste Wimbledon en de laatste AO niet gewonnen. Voor wat betreft 2004-2006 kan ik me je opmerking beter voorstellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuws
Wie zijn dat hier dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
geen federer haters..wat een onzin....alleen geen federer reetlikkers
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)quote:
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?quote:
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt...alleen die grappenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het.Bedankt.
Meestal ben ik hier zelf degene die gehaat wordt.
Hij is pas 20, maar hij heeft echt al een verrotte kop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).quote:
Daar werd Federer meteen gebrokenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef sven2345 het volgende:
[..]
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt
Ja, ik weet het. Hier wat nieuwe, van vandaag:quote:...alleen die grappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Daar werd Federer meteen gebrokenVoor de rest ging het wel redelijk.
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.quote:
Ja, ik vind het altijd vreselijk moeilijk (zo niet ondoenlijk)om te bepalen wat nou bepalend is, ook in deze partij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |