nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:Pquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Delpo is compleet genoeg hoor.
En pardon? Maar 4 in de historie v/h tennis. Grapje zeker
Dat is niet belangrijk. Ik vind het apart.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij: del potro is geen complete tennisser...dat zijn er nl. maar 4 in de historie v/h tennis: federer, nadal, murray en djokovic
Velen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef SCH het volgende:
Break meteen weer.Federer doet het toch echt niet zo gemakkelijk zoals velen van jullie zeiden hier.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef sven2345 het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij: del potro is geen complete tennisser...dat zijn er nl. maar 4 in de historie v/h tennis: federer, nadal, murray en djokovic
Maar waarschijnlijk kan je over 20 jaar dan weer zeggen dat de top 4 van dan de enige complete tennissers ooit zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef sven2345 het volgende:
[..]
nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:P
maar ik heb het alleen over qua niveau..misschien niet qua mentaal aspect, en de omstandigheden waren toen anders....maar puur qua tennisniveau dan he
Zie zijn eerste post boven aan deze pagina. Ik begrijp wel wat hij bedoelt en ik ben het er wel mee eens. Tennissers worden steeds beter, onder meer doordat ze fysiek sterker worden. Laver zou destijds geen game hebben gemaakt tegen Nadal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
Kom op Sven, je vergeet Borg, Perry, Sampras, Agassi eva.
ja ben ik volkomen met je eens...daarom kun je die verschillende tijden ook niet met elkaar vergelijken en eigenlijk nooit spreken van "de beste allertijden" immers het niveau van het tennis gaat generatie op generatie omhoogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk kan je over 20 jaar dan weer zeggen dat de top 4 van dan de enige complete tennissers ooit zijn.
Ergo, of er zijn er meer geweest, of dezen zijn het ook niet.
Toch is het raar om Sampras niet te noemen. Die zou met zijn niveau van toen nog steeds goed meekomen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie zijn eerste post boven aan deze pagina. Ik begrijp wel wat hij bedoelt en ik ben het er wel mee eens. Tennissers worden steeds beter, onder meer doordat ze fysiek sterker worden. Laver zou destijds geen game hebben gemaakt tegen Nadal.
Ik vind hem juist vandaag wel te pruimen daaromquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik erger me een beetje aan Federer, omdat ik vind dat hij er vandaag zo weinig structuur in zijn spel, oftewel omdat hij maar wat lijkt te doen.
Ja, die misschien wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch is het raar om Sampras niet te noemen. Die zou met zijn niveau van toen nog steeds goed meekomen hoor.
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef sven2345 het volgende:
[..]
nee bepaald geen grapje..qua niveau zijn dit veruit de beste vier allertijden...of ben je soms vergeten hoe Federer een op zijn top zijnde agassi altijd vernederde keer op keer:P...diezelfde agassi maakte het sampras wel altijd heeel lastig:P
maar ik heb het alleen over qua niveau..misschien niet qua mentaal aspect, en de omstandigheden waren toen anders....maar puur qua tennisniveau dan he
Ik had gedacht dat jij het toch wel met me eens zou zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vandaag wel te pruimen daarom
met de schaal (tweede plaats) of de beker (eerste plaats)? Ik neem aan dat je het laatste bedoelt(?)quote:Moet er niet aan denken dat hij zondag staat te janken met die schaal in zijn handen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
dus post geen nonsens meer please..
Ik ben juist blij als hij slecht speelt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij het toch wel met me eens zou zijn.
Hij jankt sowiesoquote:met de schaal (tweede plaats) of de beker (eerste plaats)? Ik neem aan dat je het laatste bedoelt(?)
ja in 2003 idd...om hem daarna nog 7 keer zonder enige moeite te verslaan.....en sampras had zelfs moeite met een lleyton hewitt die in de generatie erna (federer) geen schijn van kans meer maakte..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..
Rare argumenten. Heywitt is daarna slechter geworden. Sampras is nog steeds de beste tennisser aller tijden imo, met Federer op een tweede plek. Moet Federer eerst maar RG en meer GS-en winnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ja in 2003 idd...om hem daarna nog 7 keer zonder enige moeite te verslaan.....en sampras had zelfs moeite met een lleyton hewitt die in de generatie erna (federer) geen schijn van kans meer maakte..
Is het spannend?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij het live scoreboard van RolandGarros.com zie ik ineens de wedstrijd Nadal - Soderling
[ afbeelding ]
Kun je ook weer anders zien. Dat de rest hem voorbij is gestreefd en hij is blijven hangen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Rare argumenten. Heywitt is daarna slechter geworden.
Dan zullen we Nadal ook wel niet op Queens zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Soderling gaat winnenDat zou echt een grote schok zijn!
Zal toch wel niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Soderling gaat winnenDat zou echt een grote schok zijn!
hij heeft zich al afgemeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zullen we Nadal ook wel niet op Queens zien.
Je stemt zeker ook PVV, SGP of CDA?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gek idee dat er geen topvier/topdriespeler bij zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |