amenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef qonmann het volgende:
Hopen dat Federer verliest !
Nog 2 sets verliezen en het is zover
Zit jij wel op het goeie kanaal te kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Had Federer nou net een stijve? Wtf !
Makkelijker gezegd dat gedaan hoor. Die lob was gewoon perfect. Of het zo bedoeld was, weet ik niet, maar voor Federer was er niets aan te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom loopt Federer er dan niet even achteraan?
Veel Federer-haters hier vandaag.quote:
hawk eye ik vraag het ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef Apfel. het volgende:
Hebben ze bij RG niet die camera beelden, dat ze dat 3 keer mogen gebruiken. Komt dat wel weer bij Wimbledon?
niet alleen vandaagquote:
Nou geweldig inderdaad, al die fouten van Federer. Heel veel heeft hij er niet voor hoeven doen, het was vooral Federer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef sven2345 het volgende:
jaaaaa de set voor Del Potro..dik verdiend, geweldig
Hij stond nog niet eens bij de servicelijn en die lob was niet hoog en ook niet hard.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dat gedaan hoor. Die lob was gewoon perfect. Of het zo bedoeld was, weet ik niet, maar voor Federer was er niets aan te doen.
Hawk-eye bedoel je? Dat is er op alle toernooien op de graveltoernooien na, omdat je daar in principe de afdruk perfect kan zien (als er geen onduidelijkheid is over welke afdruk het gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef Apfel. het volgende:
Hebben ze bij RG niet die camera beelden, dat ze dat 3 keer mogen gebruiken. Komt dat wel weer bij Wimbledon?
ah oke duidelijk,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hawk-eye bedoel je? Dat is er op alle toernooien op de graveltoernooien na, omdat je daar in principe de afdruk perfect kan zien (als er geen onduidelijkheid is over welke afdruk het gaat).
Dus ja, op Wimbledon weer wel, maar ook bij Queens, in Halle, Rosmalen, Birmingham enz.
Ja, wel 1-0* nu voor JMDP.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef nightcowboy het volgende:
Oei, beetje zwakke smash van Federer, hij komt daar nog goed weg.
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:42 schreef qonmann het volgende:
Hopen dat Federer verliest !
Nog 2 sets verliezen en het is zover
Het is al van 2007 dat hij echt gedomineerd heeft, en Roland Garros heeft hij nog nooit gedomineerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)
Ik weet net of je het tennis volgt, maar erg dominant was Federer de laatste anderhalf jaar niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het is inderdaad erg te hopen ..federer heeft het tennis zo lang gedomineerd, dat is niet goed voor het tennis....maar ik verwacht dat hij toch wel wint...hij is altijd zo goed in het bedenken van oplossingen ook als het een paar sets wat minder loopt:)
hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuwsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet net of je het tennis volgt, maar erg dominant was Federer de laatste anderhalf jaar niet.
Ja, al heeft hij de laatste RG, de laatste Wimbledon en de laatste AO niet gewonnen. Voor wat betreft 2004-2006 kan ik me je opmerking beter voorstellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
hij was dominant op de grote tournooien...en daar kijkt toch echt het meeste publiek naar...op een gegeven moment is het tijd voor wat nieuws
Wie zijn dat hier dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:59 schreef sven2345 het volgende:
[..]
geen federer haters..wat een onzin....alleen geen federer reetlikkers
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)quote:
Oké, ik snap het.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat iemand hier dat is, ik zeg alleen dat ik dat niet ben....en als iemand het zeker niet is ben jij het..je bent ook altijd vrij kritisch en realistisch:)
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?quote:
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt...alleen die grappenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik snap het.Bedankt.
Meestal ben ik hier zelf degene die gehaat wordt.
Hij is pas 20, maar hij heeft echt al een verrotte kop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die vindt dat hij op Wolverine lijkt?
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).quote:
Daar werd Federer meteen gebrokenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft dit toernooi eigenlijk allen tegen Monfils de hele wedstrijd vrij goed gespeeld (de eerste wedstrijd (tegen Martin) kan ik me niet meer herinneren).
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef sven2345 het volgende:
[..]
haha nee ik vind dat jij er altijd wel een vrij goeie kijk op hebt
Ja, ik weet het. Hier wat nieuwe, van vandaag:quote:...alleen die grappen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:11 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Daar werd Federer meteen gebrokenVoor de rest ging het wel redelijk.
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.quote:
Ja, ik vind het altijd vreselijk moeilijk (zo niet ondoenlijk)om te bepalen wat nou bepalend is, ook in deze partij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Federer speelt niet echt goed, maar Delpo staat wel erg goed en enorm degelijk te spelen. Het mes snijdt dus aan twee kanten hè.
Eerder een gare finale. Hoe lang is het geleden dat er een GS-finale was zonder iemand uit de top 4?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
[..]
Ja, ik weet het. Hier wat nieuwe, van vandaag:onee he nu heb ik je getriggeredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |