Tja, tegen Haas hoef je je natuurlijk veel minder zorgen te maken dan tegen Del Potro als je achter staat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer is niet zo cool als toen tegen Haas, toen hij 2 sets achterstond. Hij ergert zich.
misschien is del potro een iets betere speler dan haas waardoor het moeilijker is om goed te spelen door al die tegendruk van delpoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer is niet zo cool als toen tegen Haas, toen hij 2 sets achterstond. Hij ergert zich.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef suus21 het volgende:
[..]
Fed heeft pas eind 2003 zijn 1e keer winst geboekt op Agassi, daarvoor (toen Agassi op zijn top was heeft Fed nooit weten te winnen. En Sampras/Agassi is echt wel beter dan een soderling, del potro, davydenko of whatsoever....dus post geen nonsens meer please..
Die wedstrijd is allang gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Soderling gaat winnenDat zou echt een grote schok zijn!
Jezus heeft daar niks mee te maken hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Chadi het volgende:
Jezus Federer's slechtste partij ooit volgens mij
dat zie je goed, soms heb je van die sportmensen waarmee je niets hebt hoe goed ze eigenlijk ook zijn. Bij mij zijn dat Federer en Schumacherquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon standaard voor de tegenstander van Federer, of zie ik dat fout?
Amen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef Chadi het volgende:
Jezus Federer's slechtste partij ooit volgens mij
Federer heeft vandaag echt alles verkeerd gedaan wat hij verkeerd kon doen eigenlijk. En dan gaatje hoofd hangen. Als hij tegen 1 van die lui uit de andere partij had gespeeld was hij er al lang uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat er erg chagrijnig bij,. Nadal zou in zo'n situatie positiviteit en vechtlust blijven uitstralen.
Ja, hij was er sowieso in een paar partijen bijna uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Federer heeft vandaag echt alles verkeerd gedaan wat hij verkeerd kon doen eigenlijk. En dan gaatje hoofd hangen. Als hij tegen 1 van die lui uit de andere partij had gespeeld was hij er al lang uitgeknikkerd.
Ja, hij heeft echt wel kansen gehad. Paar keer 30-30 met een tweede service.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef Chadi het volgende:
Weer een bal in het net op een zwakke tweede service
Ja, ik snap het niet hoor. Ik krijg bijna het idee dat hij veel vrije punten krijgt doordat de tegenstanders geïntimideerd zijn door wat hij in het verleden heeft gedaan. Kennen jullie ook maar 1 speler die meer van die afzwaaiers slaat dan Federer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:28 schreef Chadi het volgende:
Weer een bal in het net op een zwakke tweede service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |