Ik ga naar Oostenrijk. Neem dan m'n mountainbike mee maar ik wil ook nog een wielrenfiets kopen. Maar ik zit erg te twijfelen tussen prijs en kwaliteit. Ik wil graag een iets betere maar dat gaat net iets boven m'n budget.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog niks gepland voor de vakantie, misschien naar Londen voor Wimbledon, maar ik zorg wel dat ik gewoon in Nederland ben tijdens de thuiswedstrijden van Ajax.
Ok, waar ga je ergens heen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Ik ga ook naar Oostenrijk. Echter ben ik volledig afhankelijk van de eventuele vrije week van de vriendin.
Ik wil ooit nog eens op de Alpes d'Huez gaan staan. Kijk al jaren naar de tour maar ik wil dat toch eens van dichtbij meemaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om de Tour de France finish te bekijken in Parijs en daar een week voor of achter te plakken.
Je zit onder de plakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Ik ga ook naar Oostenrijk. Echter ben ik volledig afhankelijk van de eventuele vrije week van de vriendin.
Ok. Ik ga naar Karinthie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef Prosac het volgende:
Ik ga naar Tirol, Reith im Alpachtal is de bedoeling. Normaal is dat mijn wintersport gebiedje, maar ik wil er eens in de zomer kijken.
Zo lijkt dat inderdaad. Maar als zij echt helemaal geen week vrij kan krijgen van haar werk, dan ga ik gewoon met anderen.quote:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens op de Alpes d'Huez gaan staan. Kijk al jaren naar de tour maar ik wil dat toch eens van dichtbij meemaken.
Je gaat de hele familie even inneuken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo lijkt dat inderdaad. Maar als zij echt helemaal geen week vrij kan krijgen van haar werk, dan ga ik gewoon met anderen.![]()
Kan maar zo dat de vriend van mijn vriendins zus ook geen vrij heeft en dan ga ik misschien met de zus van mijn vriendin een weekje op pad.![]()
Been there almost.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je gaat de hele familie even inneuken?
Haha, ik moest even kijken. paar secondequote:
Ja lachen he die opa op de achtergrond met skates.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, ik moest even kijken. paar seconde
Maak er maar een maandje vanquote:
Opa?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja lachen he die opa op de achtergrond met skates.
Waar in Ierland?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik was de David Beckham van het korps, dan krijg je die taferelen he!
Beckham is meer van de voorzetten geven, terwijl jij, ondanks je lengte, toch meer van de inkoppertjes bentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik was de David Beckham van het korps, dan krijg je die taferelen he!
Ik las het op VI.nl ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Prosac het volgende:
BREAKING SC NEWS!
Kaka naar Real voor 65 miljoen
Je weet dat we het hier niet over voetbal hebben hé?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Prosac het volgende:
BREAKING SC NEWS!
Kaka naar Real voor 65 miljoen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
Zo zeg, Kaka wilde wel heel graag naar Real.
[quote]De 27-jarige aanvallende middenvelder tekent voor vijf jaar en zal bij De Koninklijke negen euro netto per jaar gaan verdienen, meldt Cadena Ser.p. [quote]
vd Vaart kan hem beter peren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:18 schreef toma het volgende:
Nu krijgen vd Vaart en Sneijder wel heel veel concurrentie.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind Atlético wel een mooie club voor Rafael.
Amazulu of Kashima Antlers vind ik wel bij Rafael passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Werder Bremen wel een mooie club voor Rafael en anders Cambuur.
ik vind WKE wel wat voor Rafaelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amazulu of Kashima Antlers vind ik wel bij Rafael passen.
WKE of FC Vinkenslag vind ik inderdaad de beste optiesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik vind WKE wel wat voor Rafael
Nog redelijk hoog niveau jeweet.
Rutjes, Gorter en Platje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:26 schreef Prosac het volgende:
Samen met Sneijdert, Rutjes en Gorter zeker.
En alleen maar wedstrijden in Vught of Westerbork zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rutjes, Gorter en Platje!
En de trainer moet dan Guido van de Kamp worden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
En alleen maar wedstrijden in Vught of Westerbork zeker?
Volgens mij bedoelde Robinho de zanger Jannes en ik de voetballer Jannesquote:
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Robinho de zanger Jannes en ik de voetballer Jannes
Dus sorry zeggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Hebben wel de zelfde naam
Maar ja het zijn dan ook neven.
hij wou je foppen hihihihi.quote:
Zal zo maar kunnen? Ik krijg het de 19e.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het oosten lopen ze een dag achter?
Welke 2?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nu pas dat die 2 wedstrijden morgen tegelijk zijn
quote:
promotie en degradatie duelsquote:
Oh ja, Cambuur - Roda lijkt me wel interessant, misschien ga ik dat wel kijken. Je moet wat als er nog maar zo weinig voetbal op tv is. Alhoewel, zaterdag weer Oranje natuurlijk.quote:
Ik wil ook weer eens rellen. Al te lang geen note gehad.quote:
Je wordt oud en braaf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens rellen. Al te lang geen note gehad.
Volgens mij ben ik bijna door de procedure heen, dus dat is helaas voor jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef Grulez het volgende:
Dinsdag 2 weken op vakantie, dan wordt het toch tijd voor een bannetje. Anders kan ik nooit mod worden en dat is toch een droom van iedere user die zichzelf respecteert en serieus neemt.
Alles is te regelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik bedoel het überhauptistisch in een toekomst die ver voor me kan liggen. F&A zou me bijvoorbeeld bijzonder goed liggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bijna door de procedure heen, dus dat is helaas voor jou.
Wat gaat dit topic snel trouwens, doe eens normaal.
Dan is het goed, FA zie ik mij na een lang moderatorschop ook nog wel worden ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel het überhauptistisch in een toekomst die ver voor me kan liggen. F&A zou me bijvoorbeeld bijzonder goed liggen.
Al die gore seksdingen is sowieso niet origineel meer, net als doodsverwensingen enzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan wel TG gaan posten, maar daar ben ik al eens voor geband, dus dat is niet meer origineel.
Zelfs SCH en Bluezz hebben dat al een keer gedaan inderdaad...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Al die gore seksdingen is sowieso niet origineel meer, net als doodsverwensingen enzo.
Denk dat ik wel kans maak op 3 maanden dan, "opmerkingen op de leiding".quote:
Ik ben echt benieuwd naar mijn notes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat, met dat een haakneusje voor het doel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
Je hebt je eerste edit in het Ajax topic al weer te pakken, lees je posts nou eerst eens door voor ze te plaatsen.
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hollaaaa.
Lekker gevoetbald in het parruk.
Straattaal, jeweetz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Denk dat ik wel kans maak op 3 maanden dan, "opmerkingen op de leiding".![]()
Gister kreeg ik het plantsoen de bal van Arjen Robben z'n kind. Wil je me nu aanraken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?
Weet ik, maar ik ontweek je grapje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het voetballen met Holla
Alleen als je tegen Arjen hebt gezegd dat hij maar weer moet verkassen naar Engeland voor vele miljoenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gister kreeg ik het plantsoen de bal van Arjen Robben z'n kind. Wil je me nu aanraken?
Ik wilde nog vragen of hij zaterdag ook nog meedoet met oud FC Groningen, maar ik durfde nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen als je tegen Arjen hebt gezegd dat hij maar weer moet verkassen naar Engeland voor vele miljoenen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cool, Bolkestein bij de inteelt-boys.
Ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Is iemand toevallig nederland 2 aan het kijken?
Je hoeft niet direct op een kast te springen hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[/b]
Hihi, christenen inteelt-boys noemen, lachuhhh.![]()
![]()
![]()
Heb je een petje en een oorbel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Wat is daar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik spring niet op de kast, ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct op een kast te springen hoor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct in de kast te springen hoor.
Geef nou maar toe dat v/d Brink gewoon een Urker inteeltkop heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[/b]
Hihi, christenen inteelt-boys noemen, lachuhhh.![]()
![]()
![]()
Maar ze begrijpt hem welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Terugkijken dan, ik ga he-le-maal stuk hier. gozer die in de uitkering zit met een mentaal probleem en gaat solliciteren. Pure comedy.
Ik zag Arjen eens in de Drie Gezusters, gezien alle bakvisjes die er hyper omheen draaiden durfde ik hem verder niet lastig te vallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen of hij zaterdag ook nog meedoet met oud FC Groningen, maar ik durfde niet
Hij is niet moeders mooiste nee, zijn broer ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat v/d Brink gewoon een Urker inteeltkop heeft
En dan word je...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef Grulez het volgende:
Wat is het toch eigenlijk kwetsbare jongen...![]()
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik spring niet op de kast, ik vind het gewoon niet grappig.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is niet moeders mooiste nee, zijn broer ook niet trouwens.
Groningen een stad noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aan. Het hoort er allemaal bij, het is een grote mensenwereld.
Net zoals Prosac nog altijd een boer is ook al woont ie in een stad als Groningen en dat DarkShine een import-Duitser is.
Ro-TV is dat toch? Ik zag het vorige week dacht ik met een bokser, briljantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Terugkijken dan, ik ga he-le-maal stuk hier. gozer die in de uitkering zit met een mentaal probleem en gaat solliciteren. Pure comedy.
Ik heb ook schapen voor de deur in Rotterdam hoor, mijn vriendinnetje zelfs koeien!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Groningen een stad noemen.![]()
Vorige week nog schapen voor de deur notabene.
Wat is ie dan? Behalve een stadjeder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net zoals Prosac nog altijd een boer is ook al woont ie in een stad als Groningen
Je bent een echte stadjongen he, dat zijn uiers, niet koeien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb ook schapen voor de deur in Rotterdam hoor, mijn vriendinnetje zelfs koeien!
Net alsof ik niks gewend ben. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden hier op FOK!.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aan. Het hoort er allemaal bij, het is een grote mensenwereld.
Inderdaad. Net was het echt geniaal toen hij ging solliciteren als webdesigner omdat hij het zo leuk vond om achter de computer te zitten. 'ja met url's enzo'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ro-TV is dat toch? Ik zag het vorige week dacht ik met een bokser, briljant.
Whehe, ik zal er vanavond niet van wakker liggen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof ik niks gewend ben. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden hier op FOK!.![]()
Misschien moet jij het niet zo aantrekken dat ik je ludieke benaming niet grappig vind.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk VIP-kaarten voor een TROS muziekfeest.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Het Mega Piratenfestijn of zo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Krijg je dan een satijnen zakdoek ipv eentje van papier?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Dat privefeestje van de familie Smit & Friends dat wekelijks uitgezonden wordt op de TROSquote:
Maar hoe kom je in hemelsnaam aan zulke kaarten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat privefeestje van de familie Smit & Friends dat wekelijks uitgezonden wordt.
Net nu Yolanthe er niet meer bij is.
Mensen kennen die in het organisatiecomité zitten en wat advieszaakjes voor ze doen wat ze zelf niet kunnen doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hoe kom je in hemelsnaam aan zulke kaarten?
En ook nog eens NL-Argentinië (Toulon).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nu pas dat die 2 wedstrijden morgen tegelijk zijn
Kut man.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.
Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.
Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mensen kennen die in het organisatiecomité zitten en wat advieszaakjes voor ze doen wat ze zelf niet kunnen doen.![]()
Heb er ook 500 euro voor gevraagd, voor een avondje advies op papier zetten, dat is mooier eigenlijk. Hoewel, als je ergens VIP kaartjes voor kunt krijgen, moet je gewoon gaan.
gister wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...
Vertelquote:
Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.quote:
editquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
Ik weet überhaupt niet waarom ik het gepost heb.
Wie belt de politie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik gewoon met monique smit kan gaan borrelen daar. Drank is absoluut noodzakelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.
Dat 21=5 blijft geniaal. Wij gebruiken het in onze vriendengroep ook regelmatig en dan staan mensen je echt aan te kijken van, wtf doe jequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:
's Nachts, dingen regelen, veel geld verdienen.
21=5. CALL THE COPS!!
Had het gister echt extreem. Had een afspraak, kom ik daar met dikke, vuurrode ogen en een druipneus aanzettenquote:
Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde adviesquote:
Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde advies
Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanlerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanleren
Hoe laat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef Dos37 het volgende:
straks hopelijk genieten bij Monfils - Federer
Ja niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Wat gaan jullie stemmen morgen?
Nietquote:
Ik weet het nog niet. Ben sowieso m'n stembiljet kwijt dus vooralsnog kan ik helemaal niet stemmen.quote:
Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:quote:
2 uur begint eerst nog een vrouwen partij daarna komt de wedstrijd. Hoop dat de vrouwen een beetje opschieten.quote:
SPquote:
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:
[ afbeelding ]
Ach een bijbaan is een bijbaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je zien waar de Gristenunie staatquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen
Daar heb je een punt... nee ik heb echt geen idee. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ChristenUnie, maar over Europa denken ze blijkbaar totaal anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen
Toen ik dat ooit een keer zei, brak de pleuris uit in FBquote:
Je kan altijd nog op 'Suarez' stemmen. Klein detail: Hij is helaas van Groenlinks en ziet er net zo onbetrouwbaar uit als die Suarez van ons.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... nee ik heb echt geen idee. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ChristenUnie, maar over Europa denken ze blijkbaar totaal anders.
Lastig, lastig...
Die is wel geband idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Kopbal het volgende:
Weet het ook niet zeker hoor, maar lijkt me het meest voor de hand liggend.
Ja, omdat het nergens op gebaseerd was. Het is ook gewoon één grote onzin. Hoop dat de_kromme snel terugkeert.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer zei, brak de pleuris uit in FB
Ja, had een weekban zag ik, die zal binnenkort wel weer terugkomen, zal je zien dat er geen sprake is van kloons.quote:
Hehe, wat een maffioso.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op 'Suarez' stemmen. Klein detail: Hij is helaas van Groenlinks en ziet er net zo onbetrouwbaar uit als die Suarez van ons.![]()
http://zinineuropa.groenlinks.nl/node/20863
Wat een gezellige groep kornuiten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, wat een maffioso.![]()
Ik stem meestal ook niet op de lijsstrekker, vind ik zo saai. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ook niet op Rouvoet, maar op de gezellige, dikke Surinaamse vrouw van de ChristenUnie:
[ afbeelding ]
Ze staat daar rechts, maar dat zag je vast wel.
Het heeft blijkbaar geholpen, want ze zit nu in de kamer.
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, wat een maffioso.![]()
Ik stem meestal ook niet op de lijsstrekker, vind ik zo saai. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ook niet op Rouvoet, maar op de gezellige, dikke Surinaamse vrouw van de ChristenUnie:
[ afbeelding ]
Ze staat daar rechts, maar dat zag je vast wel.
Het heeft blijkbaar geholpen, want ze zit nu in de kamer.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
ChristenUnie. Daar zou ik nooit op stemmen.
Ik ben een liberaal en stem altijd VVD.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.
En, nog wat leuks gezien? Of blijf je bij die ene die je al langer op het oog had?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ej Breach, ben gisteren in Gilze bij v. Boxel gaan kijken.
quote:"Would the owner of the Vauxhall, registration number xxxxxx, please report to the nearest steward as you have left the handbrake off and it has rolled into the car behind you."
Shortly afterwards....
"Would the owner of the Ford Fiesta, registration number xxxxxx, please also report to the nearest steward as yours is the one that has been hit."
From the Wycombe Wanderers-Brentford game.
Dat is toch ook nog wel te doen....quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga dat Corporate Finance gewoon nog begrijpen ook!
Ik SP, CDA of PVV.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef Suijk het volgende:
Volgens de stemwijzers kom ik bij D66 of Groen Links uit.
D66 en VVD zitten toch samen oidquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef Silenus het volgende:
Haha koningdavid.Ben je mooi in de aap gelogeerd.
Ik neig ook naar D'66 trouwens, ik heb even naar de kandidatenlijst gekeken en nummer drie Marietje Schaake is wel een lekker wijf. Dus ik denk dat zij het wordt.
Echt verschrikkelijk kutvakquote:
Zeker wel wat leuks gezien. Maar ik ben bang dat ik m'n budget wat omhoog moet gaan schroeven. Dus ik denk er nog even over na.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
En, nog wat leuks gezien? Of blijf je bij die ene die je al langer op het oog had?
Doe je Bedrijfskunde op de EUR?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk kutvak.
Tevens moet ik ook nog Financial Accounting en had ik Management Accounting niet voor niets nog openstaan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:55 schreef dndiek het volgende:
Ik kom volgens de stemwijzer uit bij:
Newropeans![]()
De Europese Klokkenluiders Partij![]()
PvdA
Britse supporters zijn 110% origineler dan wij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef Grulez het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/8077666.stm
Zitten wel leuke tussen
[..]
Focus maakt zeker mooie fietsen. Team Milram rijdt er nu mee en die fietsen zijn er echt heel vet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker wel wat leuks gezien. Maar ik ben bang dat ik m'n budget wat omhoog moet gaan schroeven. Dus ik denk er nog even over na.
Deze leek me wel leuk:
http://www.focus-bikes.de/bike_detail.asp?active=1&lang=netherlands&rub=rac&pr=90000129&do=idx
Dus ik denk dat ik die stemwijzer maar niet volgquote:
IBA, 5e bachelorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Rots het volgende:
[..]
Doe je Bedrijfskunde op de EUR?Welk jaar zit je?
Ik dacht dat Venomsnake zei dat hij een balkje voor zijn ogen zou krijgen.quote:
Nou, het is niet helemáál een feestmaal maar het is wel beter dan enkele andere horken die op die kandidatenlijsten staan. Bovendien, die naam. "Marietje". Heerlijk toch.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Silenus het volgende:
Bij de afgelopen waterschapsverkiezingen heb ik op 'Sissy Pap' van de Partij voor de Dieren gestemd.
Wat stond er bovenaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, de uitkomst van de stemwijzer is dat ik maar beter helemaal niet kan gaan stemmen.
Klokkenluiderspartij. Maar eerlijk gezegd vond ik veel stellingen nogal vaag of in ieder geval kon ik er geen goed antwoord opgeven. Dus m'n resultaat geloof ik ook niet zo heilig in.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Net iemand tijdens een wielie met zijn hoofd op de straat zien vallen. Mijn dag is geslaagd.
Wat nouquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Net iemand tijdens een wielie met zijn hoofd op de straat zien vallen. Mijn dag is geslaagd.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Doe jij soms wheelie's?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..].
Vanavond kaarten voor Mystery Land bestellen![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Nee, dan had ik al lang geen neus meer gehad ofzo.quote:
Je houdt wel van vrouwen met een brede schouderpartij?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:57 schreef Kopbal het volgende:
Vrouwentennis
De gezusters Williams![]()
Sharapova
Hoe meer ze schreeuwt hoe beter, denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je houdt wel van vrouwen met een brede schouderpartij?
Schreeuwende vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe meer ze schreeuwt hoe beter, denk ik.
Sharapova is toch dat fragiele Rusje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je houdt wel van vrouwen met een brede schouderpartij?
Ik zie hem nu voor het eerst jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Deze grap dringt nu pas door in Twente?
oohjaquote:
jeugd he..quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Deze grap dringt nu pas door in Twente?
Weetje dat niet meer, 1988. Ik was nog niet eens geboren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een lachertje trouwens, die FIFA-ranglijst. 2e staan maar waar blijven de prijzen dan?
ik werd een paar maanden daarna geborenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weetje dat niet meer, 1988. Ik was nog niet eens geboren.
Een 2e plek is toch juist het trauma?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een lachertje trouwens, die FIFA-ranglijst. 2e staan maar waar blijven de prijzen dan?
damn die gozer heeft skillsquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar zo kunnen drummen:
V.a. 2:40 wordt het echt vet.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, politiek enzulks. Ze zit achter Natasja Oerlemans van de PvvD. Ik heb haar even gesmst dat ze niet in haar neus moet peuteren als ze aan het woord is.
Nederland 2, er zit echt een ultieme faalhaas met een schmützige baard naast haar. Ik hoop dat ze m'n smsjes stiekem leest, want ik ga nu echt goede grappen sturen.quote:
Met zwart haar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, politiek enzulks. Ze zit achter Natasja Oerlemans van de PvvD. Ik heb haar even gesmst dat ze niet in haar neus moet peuteren als ze aan het woord is.
ja die ja, hehe. Ik moet zeggen dat zij ook niet al te enthousiast overkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met zwart haar?
Dat publiek kijkt zo verveeld.
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nederland 2, er zit echt een ultieme faalhaas met een schmützige baard naast haar. Ik hoop dat ze m'n smsjes stiekem leest, want ik ga nu echt goede grappen sturen.
Ze zit er inderdaad een beetje verveeld bij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?
Ze hebben allemaal van zo'n billig partij voor de dieren-tshirt aan. Overigens vertelde ze me pas ná mijn pvdd-afzeiktirade dat ze nota bene voorzitter was van de jongerenafdeling van pvddquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?
Auttsj.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal van zo'n billig partij voor de dieren-tshirt aan. Overigens vertelde ze me pas ná mijn pvdd-afzeiktirade dat ze nota bene voorzitter was van de jongerenafdeling van pvdd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |