Ik ga naar Oostenrijk. Neem dan m'n mountainbike mee maar ik wil ook nog een wielrenfiets kopen. Maar ik zit erg te twijfelen tussen prijs en kwaliteit. Ik wil graag een iets betere maar dat gaat net iets boven m'n budget.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog niks gepland voor de vakantie, misschien naar Londen voor Wimbledon, maar ik zorg wel dat ik gewoon in Nederland ben tijdens de thuiswedstrijden van Ajax.
Ok, waar ga je ergens heen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Ik ga ook naar Oostenrijk. Echter ben ik volledig afhankelijk van de eventuele vrije week van de vriendin.
Ik wil ooit nog eens op de Alpes d'Huez gaan staan. Kijk al jaren naar de tour maar ik wil dat toch eens van dichtbij meemaken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om de Tour de France finish te bekijken in Parijs en daar een week voor of achter te plakken.
Je zit onder de plakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:57 schreef Prosac het volgende:
Ik ga ook naar Oostenrijk. Echter ben ik volledig afhankelijk van de eventuele vrije week van de vriendin.
Ok. Ik ga naar Karinthie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef Prosac het volgende:
Ik ga naar Tirol, Reith im Alpachtal is de bedoeling. Normaal is dat mijn wintersport gebiedje, maar ik wil er eens in de zomer kijken.
Zo lijkt dat inderdaad. Maar als zij echt helemaal geen week vrij kan krijgen van haar werk, dan ga ik gewoon met anderen.quote:
Been there, done thatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens op de Alpes d'Huez gaan staan. Kijk al jaren naar de tour maar ik wil dat toch eens van dichtbij meemaken.
Je gaat de hele familie even inneuken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo lijkt dat inderdaad. Maar als zij echt helemaal geen week vrij kan krijgen van haar werk, dan ga ik gewoon met anderen.![]()
Kan maar zo dat de vriend van mijn vriendins zus ook geen vrij heeft en dan ga ik misschien met de zus van mijn vriendin een weekje op pad.![]()
Been there almost.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je gaat de hele familie even inneuken?
Haha, ik moest even kijken. paar secondequote:
Ja lachen he die opa op de achtergrond met skates.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, ik moest even kijken. paar seconde
Maak er maar een maandje vanquote:
Opa?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja lachen he die opa op de achtergrond met skates.
Waar in Ierland?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik was de David Beckham van het korps, dan krijg je die taferelen he!
Beckham is meer van de voorzetten geven, terwijl jij, ondanks je lengte, toch meer van de inkoppertjes bentquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik was de David Beckham van het korps, dan krijg je die taferelen he!
Ik las het op VI.nl ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Prosac het volgende:
BREAKING SC NEWS!
Kaka naar Real voor 65 miljoen
Je weet dat we het hier niet over voetbal hebben hé?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Prosac het volgende:
BREAKING SC NEWS!
Kaka naar Real voor 65 miljoen
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef Prosac het volgende:
Zo zeg, Kaka wilde wel heel graag naar Real.
[quote]De 27-jarige aanvallende middenvelder tekent voor vijf jaar en zal bij De Koninklijke negen euro netto per jaar gaan verdienen, meldt Cadena Ser.p. [quote]
vd Vaart kan hem beter peren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:18 schreef toma het volgende:
Nu krijgen vd Vaart en Sneijder wel heel veel concurrentie.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind Atlético wel een mooie club voor Rafael.
Amazulu of Kashima Antlers vind ik wel bij Rafael passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:22 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Werder Bremen wel een mooie club voor Rafael en anders Cambuur.
ik vind WKE wel wat voor Rafaelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amazulu of Kashima Antlers vind ik wel bij Rafael passen.
WKE of FC Vinkenslag vind ik inderdaad de beste optiesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik vind WKE wel wat voor Rafael
Nog redelijk hoog niveau jeweet.
Rutjes, Gorter en Platje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:26 schreef Prosac het volgende:
Samen met Sneijdert, Rutjes en Gorter zeker.
En alleen maar wedstrijden in Vught of Westerbork zeker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rutjes, Gorter en Platje!
En de trainer moet dan Guido van de Kamp worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |