Daar heb je een punt... nee ik heb echt geen idee. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ChristenUnie, maar over Europa denken ze blijkbaar totaal anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen
Toen ik dat ooit een keer zei, brak de pleuris uit in FBquote:
Je kan altijd nog op 'Suarez' stemmen. Klein detail: Hij is helaas van Groenlinks en ziet er net zo onbetrouwbaar uit als die Suarez van ons.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... nee ik heb echt geen idee. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ChristenUnie, maar over Europa denken ze blijkbaar totaal anders.
Lastig, lastig...
Die is wel geband idd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Kopbal het volgende:
Weet het ook niet zeker hoor, maar lijkt me het meest voor de hand liggend.
Ja, omdat het nergens op gebaseerd was. Het is ook gewoon één grote onzin. Hoop dat de_kromme snel terugkeert.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer zei, brak de pleuris uit in FB
Ja, had een weekban zag ik, die zal binnenkort wel weer terugkomen, zal je zien dat er geen sprake is van kloons.quote:
Hehe, wat een maffioso.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog op 'Suarez' stemmen. Klein detail: Hij is helaas van Groenlinks en ziet er net zo onbetrouwbaar uit als die Suarez van ons.![]()
http://zinineuropa.groenlinks.nl/node/20863
Wat een gezellige groep kornuiten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, wat een maffioso.![]()
Ik stem meestal ook niet op de lijsstrekker, vind ik zo saai. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ook niet op Rouvoet, maar op de gezellige, dikke Surinaamse vrouw van de ChristenUnie:
[ afbeelding ]
Ze staat daar rechts, maar dat zag je vast wel.
Het heeft blijkbaar geholpen, want ze zit nu in de kamer.
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, wat een maffioso.![]()
Ik stem meestal ook niet op de lijsstrekker, vind ik zo saai. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ook niet op Rouvoet, maar op de gezellige, dikke Surinaamse vrouw van de ChristenUnie:
[ afbeelding ]
Ze staat daar rechts, maar dat zag je vast wel.
Het heeft blijkbaar geholpen, want ze zit nu in de kamer.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
ChristenUnie. Daar zou ik nooit op stemmen.
Ik ben een liberaal en stem altijd VVD.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Sjimz kwam ook even om de hoek kijken, zie ik linksonder.
En, nog wat leuks gezien? Of blijf je bij die ene die je al langer op het oog had?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef toma het volgende:
[..]
Ej Breach, ben gisteren in Gilze bij v. Boxel gaan kijken.
quote:"Would the owner of the Vauxhall, registration number xxxxxx, please report to the nearest steward as you have left the handbrake off and it has rolled into the car behind you."
Shortly afterwards....
"Would the owner of the Ford Fiesta, registration number xxxxxx, please also report to the nearest steward as yours is the one that has been hit."
From the Wycombe Wanderers-Brentford game.
Dat is toch ook nog wel te doen....quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga dat Corporate Finance gewoon nog begrijpen ook!
Ik SP, CDA of PVV.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef Suijk het volgende:
Volgens de stemwijzers kom ik bij D66 of Groen Links uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |