Alleen als je tegen Arjen hebt gezegd dat hij maar weer moet verkassen naar Engeland voor vele miljoenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gister kreeg ik het plantsoen de bal van Arjen Robben z'n kind. Wil je me nu aanraken?
Ik wilde nog vragen of hij zaterdag ook nog meedoet met oud FC Groningen, maar ik durfde nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen als je tegen Arjen hebt gezegd dat hij maar weer moet verkassen naar Engeland voor vele miljoenen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cool, Bolkestein bij de inteelt-boys.
Ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Is iemand toevallig nederland 2 aan het kijken?
Je hoeft niet direct op een kast te springen hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[/b]
Hihi, christenen inteelt-boys noemen, lachuhhh.![]()
![]()
![]()
Heb je een petje en een oorbel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Wat is daar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
Ik spring niet op de kast, ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct op een kast te springen hoor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct in de kast te springen hoor.
Geef nou maar toe dat v/d Brink gewoon een Urker inteeltkop heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
[/b]
Hihi, christenen inteelt-boys noemen, lachuhhh.![]()
![]()
![]()
Maar ze begrijpt hem welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Terugkijken dan, ik ga he-le-maal stuk hier. gozer die in de uitkering zit met een mentaal probleem en gaat solliciteren. Pure comedy.
Ik zag Arjen eens in de Drie Gezusters, gezien alle bakvisjes die er hyper omheen draaiden durfde ik hem verder niet lastig te vallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen of hij zaterdag ook nog meedoet met oud FC Groningen, maar ik durfde niet
Hij is niet moeders mooiste nee, zijn broer ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat v/d Brink gewoon een Urker inteeltkop heeft
En dan word je...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:45 schreef Grulez het volgende:
Wat is het toch eigenlijk kwetsbare jongen...![]()
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik spring niet op de kast, ik vind het gewoon niet grappig.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is niet moeders mooiste nee, zijn broer ook niet trouwens.
Groningen een stad noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aan. Het hoort er allemaal bij, het is een grote mensenwereld.
Net zoals Prosac nog altijd een boer is ook al woont ie in een stad als Groningen en dat DarkShine een import-Duitser is.
Ro-TV is dat toch? Ik zag het vorige week dacht ik met een bokser, briljantquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Terugkijken dan, ik ga he-le-maal stuk hier. gozer die in de uitkering zit met een mentaal probleem en gaat solliciteren. Pure comedy.
Ik heb ook schapen voor de deur in Rotterdam hoor, mijn vriendinnetje zelfs koeien!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Groningen een stad noemen.![]()
Vorige week nog schapen voor de deur notabene.
Wat is ie dan? Behalve een stadjeder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net zoals Prosac nog altijd een boer is ook al woont ie in een stad als Groningen
Je bent een echte stadjongen he, dat zijn uiers, niet koeien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb ook schapen voor de deur in Rotterdam hoor, mijn vriendinnetje zelfs koeien!
Net alsof ik niks gewend ben. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden hier op FOK!.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan lees je er toch overheen en trek het je niet zo aan. Het hoort er allemaal bij, het is een grote mensenwereld.
Inderdaad. Net was het echt geniaal toen hij ging solliciteren als webdesigner omdat hij het zo leuk vond om achter de computer te zitten. 'ja met url's enzo'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ro-TV is dat toch? Ik zag het vorige week dacht ik met een bokser, briljant.
Whehe, ik zal er vanavond niet van wakker liggen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof ik niks gewend ben. Ik ben voor van alles en nog wat uitgescholden hier op FOK!.![]()
Misschien moet jij het niet zo aantrekken dat ik je ludieke benaming niet grappig vind.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk VIP-kaarten voor een TROS muziekfeest.
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Het Mega Piratenfestijn of zo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Krijg je dan een satijnen zakdoek ipv eentje van papier?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Dat privefeestje van de familie Smit & Friends dat wekelijks uitgezonden wordt op de TROSquote:
Maar hoe kom je in hemelsnaam aan zulke kaarten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat privefeestje van de familie Smit & Friends dat wekelijks uitgezonden wordt.
Net nu Yolanthe er niet meer bij is.
Mensen kennen die in het organisatiecomité zitten en wat advieszaakjes voor ze doen wat ze zelf niet kunnen doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hoe kom je in hemelsnaam aan zulke kaarten?
En ook nog eens NL-Argentinië (Toulon).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nu pas dat die 2 wedstrijden morgen tegelijk zijn
Kut man.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.
Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.
Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mensen kennen die in het organisatiecomité zitten en wat advieszaakjes voor ze doen wat ze zelf niet kunnen doen.![]()
Heb er ook 500 euro voor gevraagd, voor een avondje advies op papier zetten, dat is mooier eigenlijk. Hoewel, als je ergens VIP kaartjes voor kunt krijgen, moet je gewoon gaan.
gister wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...
Vertelquote:
Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.quote:
editquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
Ik weet überhaupt niet waarom ik het gepost heb.
Wie belt de politie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ik gewoon met monique smit kan gaan borrelen daar. Drank is absoluut noodzakelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.
Dat 21=5 blijft geniaal. Wij gebruiken het in onze vriendengroep ook regelmatig en dan staan mensen je echt aan te kijken van, wtf doe jequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:
's Nachts, dingen regelen, veel geld verdienen.
21=5. CALL THE COPS!!
Had het gister echt extreem. Had een afspraak, kom ik daar met dikke, vuurrode ogen en een druipneus aanzettenquote:
Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde adviesquote:
Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde advies
Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanlerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanleren
Hoe laat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef Dos37 het volgende:
straks hopelijk genieten bij Monfils - Federer
Ja niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Wat gaan jullie stemmen morgen?
Nietquote:
Ik weet het nog niet. Ben sowieso m'n stembiljet kwijt dus vooralsnog kan ik helemaal niet stemmen.quote:
Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:quote:
2 uur begint eerst nog een vrouwen partij daarna komt de wedstrijd. Hoop dat de vrouwen een beetje opschieten.quote:
SPquote:
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:
[ afbeelding ]
Ach een bijbaan is een bijbaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je zien waar de Gristenunie staatquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |