En ook nog eens NL-Argentinië (Toulon).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nu pas dat die 2 wedstrijden morgen tegelijk zijn

Kut man.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.

Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Houniet het volgende:
Ik zit met een zonnebril achter de pc.. hooikoorts.

Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mensen kennen die in het organisatiecomité zitten en wat advieszaakjes voor ze doen wat ze zelf niet kunnen doen.![]()
Heb er ook 500 euro voor gevraagd, voor een avondje advies op papier zetten, dat is mooier eigenlijk. Hoewel, als je ergens VIP kaartjes voor kunt krijgen, moet je gewoon gaan.

gister wasquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Vandaag is het iets minder gelukkig...

Vertelquote:

Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.quote:

editquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet die nacht wat dingen regelen, meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
Ik weet überhaupt niet waarom ik het gepost heb.

Wie belt de politie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]

ik ga er vanuit dat ik gewoon met monique smit kan gaan borrelen daar. Drank is absoluut noodzakelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je wel zuipen dan? Anders hou je het niet vol hoor, op zo'n feest.

Dat 21=5 blijft geniaal. Wij gebruiken het in onze vriendengroep ook regelmatig en dan staan mensen je echt aan te kijken van, wtf doe jequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:
's Nachts, dingen regelen, veel geld verdienen.
21=5. CALL THE COPS!!

Had het gister echt extreem. Had een afspraak, kom ik daar met dikke, vuurrode ogen en een druipneus aanzettenquote:

Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde adviesquote:

Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Mja, ik neem de gok maar dat het me op de lange termijn geen gedoe oplevert. Al geef ik net nog iemand in een ander topic het tegenovergestelde advies

Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanlerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat het bij je eigen altijd moeilijker lijkt. Vage bende.

Inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja man, al moet ik ook gewoon niet altijd alles voor de komende 10 jaar tot in de details duidelijk willen hebben. Taking life as it comes today. Maar dat moet ik me toch echt eens aanleren

Hoe laat?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef Dos37 het volgende:
straks hopelijk genieten bij Monfils - Federer

Ja niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
Wat gaan jullie stemmen morgen?

Nietquote:

Ik weet het nog niet. Ben sowieso m'n stembiljet kwijt dus vooralsnog kan ik helemaal niet stemmen.quote:

Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:quote:

2 uur begint eerst nog een vrouwen partij daarna komt de wedstrijd. Hoop dat de vrouwen een beetje opschieten.quote:

SPquote:

Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De stemwijzer heeft ook niet bepaald geholpen:
[ afbeelding ]

Ach een bijbaan is een bijbaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]

Moet je zien waar de Gristenunie staatquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen

Daar heb je een punt... nee ik heb echt geen idee. Laatste Tweede Kamerverkiezingen stemde ik ChristenUnie, maar over Europa denken ze blijkbaar totaal anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Als Gristenhond is het toch niet zo gek voor jou om op de Partij vd Dieren te stemmen

Toen ik dat ooit een keer zei, brak de pleuris uit in FBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |