D66 en VVD zitten toch samen oidquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef Silenus het volgende:
Haha koningdavid.Ben je mooi in de aap gelogeerd.
Ik neig ook naar D'66 trouwens, ik heb even naar de kandidatenlijst gekeken en nummer drie Marietje Schaake is wel een lekker wijf. Dus ik denk dat zij het wordt.
Echt verschrikkelijk kutvakquote:
Zeker wel wat leuks gezien. Maar ik ben bang dat ik m'n budget wat omhoog moet gaan schroeven. Dus ik denk er nog even over na.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
En, nog wat leuks gezien? Of blijf je bij die ene die je al langer op het oog had?
Doe je Bedrijfskunde op de EUR?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk kutvak.
Tevens moet ik ook nog Financial Accounting en had ik Management Accounting niet voor niets nog openstaan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:55 schreef dndiek het volgende:
Ik kom volgens de stemwijzer uit bij:
Newropeans![]()
De Europese Klokkenluiders Partij![]()
PvdA
Britse supporters zijn 110% origineler dan wij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef Grulez het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/8077666.stm
Zitten wel leuke tussen
[..]
Focus maakt zeker mooie fietsen. Team Milram rijdt er nu mee en die fietsen zijn er echt heel vet uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker wel wat leuks gezien. Maar ik ben bang dat ik m'n budget wat omhoog moet gaan schroeven. Dus ik denk er nog even over na.
Deze leek me wel leuk:
http://www.focus-bikes.de/bike_detail.asp?active=1&lang=netherlands&rub=rac&pr=90000129&do=idx
Dus ik denk dat ik die stemwijzer maar niet volgquote:
IBA, 5e bachelorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Rots het volgende:
[..]
Doe je Bedrijfskunde op de EUR?Welk jaar zit je?
Ik dacht dat Venomsnake zei dat hij een balkje voor zijn ogen zou krijgen.quote:
Nou, het is niet helemáál een feestmaal maar het is wel beter dan enkele andere horken die op die kandidatenlijsten staan. Bovendien, die naam. "Marietje". Heerlijk toch.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Silenus het volgende:
Bij de afgelopen waterschapsverkiezingen heb ik op 'Sissy Pap' van de Partij voor de Dieren gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |