Weetje dat niet meer, 1988. Ik was nog niet eens geboren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een lachertje trouwens, die FIFA-ranglijst. 2e staan maar waar blijven de prijzen dan?
ik werd een paar maanden daarna geborenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weetje dat niet meer, 1988. Ik was nog niet eens geboren.
Een 2e plek is toch juist het trauma?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een lachertje trouwens, die FIFA-ranglijst. 2e staan maar waar blijven de prijzen dan?
damn die gozer heeft skillsquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar zo kunnen drummen:
V.a. 2:40 wordt het echt vet.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, politiek enzulks. Ze zit achter Natasja Oerlemans van de PvvD. Ik heb haar even gesmst dat ze niet in haar neus moet peuteren als ze aan het woord is.
Nederland 2, er zit echt een ultieme faalhaas met een schmützige baard naast haar. Ik hoop dat ze m'n smsjes stiekem leest, want ik ga nu echt goede grappen sturen.quote:
Met zwart haar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, politiek enzulks. Ze zit achter Natasja Oerlemans van de PvvD. Ik heb haar even gesmst dat ze niet in haar neus moet peuteren als ze aan het woord is.
ja die ja, hehe. Ik moet zeggen dat zij ook niet al te enthousiast overkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met zwart haar?
Dat publiek kijkt zo verveeld.
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nederland 2, er zit echt een ultieme faalhaas met een schmützige baard naast haar. Ik hoop dat ze m'n smsjes stiekem leest, want ik ga nu echt goede grappen sturen.
Ze zit er inderdaad een beetje verveeld bij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?
Ze hebben allemaal van zo'n billig partij voor de dieren-tshirt aan. Overigens vertelde ze me pas ná mijn pvdd-afzeiktirade dat ze nota bene voorzitter was van de jongerenafdeling van pvddquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Die brunette met dat witte op haar t-shirt ?
Auttsj.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal van zo'n billig partij voor de dieren-tshirt aan. Overigens vertelde ze me pas ná mijn pvdd-afzeiktirade dat ze nota bene voorzitter was van de jongerenafdeling van pvdd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |