quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
En alleen maar wedstrijden in Vught of Westerbork zeker?
Volgens mij bedoelde Robinho de zanger Jannes en ik de voetballer Jannesquote:
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Robinho de zanger Jannes en ik de voetballer Jannes
Dus sorry zeggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen.
Hebben wel de zelfde naam
Maar ja het zijn dan ook neven.
hij wou je foppen hihihihi.quote:
Zal zo maar kunnen? Ik krijg het de 19e.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In het oosten lopen ze een dag achter?
Welke 2?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
ik zie nu pas dat die 2 wedstrijden morgen tegelijk zijn
quote:
promotie en degradatie duelsquote:
Oh ja, Cambuur - Roda lijkt me wel interessant, misschien ga ik dat wel kijken. Je moet wat als er nog maar zo weinig voetbal op tv is. Alhoewel, zaterdag weer Oranje natuurlijk.quote:
Ik wil ook weer eens rellen. Al te lang geen note gehad.quote:
Je wordt oud en braaf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens rellen. Al te lang geen note gehad.
Volgens mij ben ik bijna door de procedure heen, dus dat is helaas voor jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef Grulez het volgende:
Dinsdag 2 weken op vakantie, dan wordt het toch tijd voor een bannetje. Anders kan ik nooit mod worden en dat is toch een droom van iedere user die zichzelf respecteert en serieus neemt.
Alles is te regelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik bedoel het überhauptistisch in een toekomst die ver voor me kan liggen. F&A zou me bijvoorbeeld bijzonder goed liggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:52 schreef Rots het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bijna door de procedure heen, dus dat is helaas voor jou.
Wat gaat dit topic snel trouwens, doe eens normaal.
Dan is het goed, FA zie ik mij na een lang moderatorschop ook nog wel worden ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel het überhauptistisch in een toekomst die ver voor me kan liggen. F&A zou me bijvoorbeeld bijzonder goed liggen.
Al die gore seksdingen is sowieso niet origineel meer, net als doodsverwensingen enzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan wel TG gaan posten, maar daar ben ik al eens voor geband, dus dat is niet meer origineel.
Zelfs SCH en Bluezz hebben dat al een keer gedaan inderdaad...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Al die gore seksdingen is sowieso niet origineel meer, net als doodsverwensingen enzo.
Denk dat ik wel kans maak op 3 maanden dan, "opmerkingen op de leiding".quote:
Ik ben echt benieuwd naar mijn notes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat, met dat een haakneusje voor het doel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
Je hebt je eerste edit in het Ajax topic al weer te pakken, lees je posts nou eerst eens door voor ze te plaatsen.
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hollaaaa.
Lekker gevoetbald in het parruk.
Straattaal, jeweetz.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:04 schreef Rots het volgende:
[..]
Denk dat ik wel kans maak op 3 maanden dan, "opmerkingen op de leiding".![]()
Gister kreeg ik het plantsoen de bal van Arjen Robben z'n kind. Wil je me nu aanraken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in het hoge noorden?
Weet ik, maar ik ontweek je grapje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het voetballen met Holla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |